8 aut, která si kupte raději stará než nová

 | 97 příspěvků | 21.5.2015 Pavel Janda, Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený Gizmond

V prvé řadě chci říct: skv.. | 21.5.2015 19:48reagovat
avatar

V prvé řadě chci říct: skvělý článek. Je z něj cítit génius pana Jandy, racionalita, zkušenosti, schopnost argumentovat.

Pak chci říci: ano, auta ztrácejí svůj appeal hlavně kvůli tomu, že se musí zavděčovat jiným věcem než zákazníkům. A jsem hodně zvědavý, jak to dopadne, protože taková obecná nespokojenost s novými auty je velká. Lidi to kupují, co také mohou, ale spokojeni jsou vesměs stále méně.

A do třetice: sám jsem mercedesista a nevzdám se atmosférické V8, je prakticky dokonalá. Budu držet svoje auto při životě dokud to půjde. Pak nevím, třeba se najde totéž jeté s málem km.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Rogr

Přidávám se s oceněním prác.. | 21.5.2015 19:59reagovat
avatar

Přidávám se s oceněním práce. A přihodím Lancer, hlavně Evo, i když u něj už trochu hapruje věk. Devítka je stará a taky nic extra.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Embed

Smutné, ale pravdivé, co d.. | 21.5.2015 20:04reagovat
avatar

Smutné, ale pravdivé, co dodat. Bohužel se nám dostávají do rukou stále více "auta podle plánu". Nic moc :|

Nepřihlášený Marek Kyril

No, dobra zprava je, ze je.. | 21.5.2015 20:08reagovat
avatar

No, dobra zprava je, ze jeste je co koupit :) Samotnymu mi staci asi mensi motivace, i kdyz sito v uvodu chapu. Nechci treba uz jen diesel s partikelfilterem, dal pro me vyber konci. Jeho odstraneni je pres veskery soucasny nabidky efektivne nemozny, ale o tom treba jindy.

Nepřihlášený jiřífořt

největší fór je ta trojka,.. | 21.5.2015 20:13reagovat
avatar

největší fór je ta trojka, to mi tak mluví z duše! když jsme před léty chtěli koupit něco místo e46 a jeli tímhle, říkali jsme si: wtf? měla to být špatná generace a další to vyřešit, jenže přišla f30 a bylo to: wtf, wtf? e90 je dneska užasný auto, i když chyby má. tehdá jsme ho nekoupili, dneska bych ho bral. f30 je fakt odpad, to je passat rwd.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený slon

fajn clanok, skoda ze ine.. | 21.5.2015 20:19reagovat
avatar

fajn clanok, skoda ze ine nez horekovat nam nezostava :( za par rokov tu uz aj tak budu elektro-auto-auta a tym definitivna KO zdochynajucemu automobilizmu

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Honza K.

Reakce na: fajn clanok, skoda ze ine.. | 21.5.2015 20:24reagovat
avatar

Jak pravíš. Vlastně je to dneska ještě dobrý. Koupil bych dneska caymana dokud nemá čtyřválce. A s tím snad do další dekády vydržel...

Nepřihlášený Honza K.

Reakce na: největší fór je ta trojka,.. | 21.5.2015 20:26reagovat
avatar

+1 Některý auta jsou teď až nepochopitelně horší než bývala. Ale článek to vysvětluje, víc za tím asi hledat nejde. Jen se divím, že s tím někteří tak málo bojují a místo toho radši mlčky dělají šmejd.

Nepřihlášený xpert

paradni clanek, super real.. | 21.5.2015 20:33reagovat
avatar

paradni clanek, super realistickej, erudovanej. dlouho mi tak nic nesedlo. a ze to nerikam jen tak :)

Nepřihlášený A.P.

Já pohrdl novou A4 potom,.. | 21.5.2015 20:37reagovat
avatar

Já pohrdl novou A4 potom, co přišla o V6. Předtím se mi nelíbila kvůli tomu, jak je velká a rozplizlá, nakonec bych ji bral, ale to už šlo jen 2.0T. Tak jsem koupil v DE to co jsem měl se 7 tkm a dodnes spokojenost. O A4 to platí všechno - úplně zbytečný downsizing, interiér nekvalitní, k tomu absurdně velký auto. Řízení už totálně mimo. Jo, mám auto pro 2 se 4 dveřma, ale mám pocit, že mám Audi.

boro

Jedine stastie, ze tu mame.. | 21.5.2015 21:01reagovat
avatar

Jedine stastie, ze tu mame este Mazdu, ktora robi teraz skvele auta so skvelymi motormi bez turba :-P

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený KKK

Reakce na: Jedine stastie, ze tu mame.. | 21.5.2015 21:03reagovat
avatar

Nevím, jestli bych si koupil Mazdu ;-), ale trendové není na scestí. Já bych k upadlým autům přidal novou Vitaru, velký zklamání. Raději starou. Prakticky stejné důvody jako u Mini a spol., nijakost :-/

Nepřihlášený KKK

Reakce na: V prvé řadě chci říct: skv.. | 21.5.2015 21:05reagovat
avatar

Znám pana Jandu jen povrchně, ale souhlasím s tím, že je to výtečný kus novinařiny. Čte se to dobře jako jeho testy :-)

Nepřihlášený Bazi

Mám 330i E90. Nemá někdo v.. | 21.5.2015 21:19reagovat
avatar

Mám 330i E90. Nemá někdo více info o té výměně diferenciálu ze 130i na 330i? :)

karelpipa

Reakce na: Přidávám se s oceněním prác.. | 21.5.2015 22:29reagovat
avatar

4, 5, 6, 7

Nepřihlášený Sir CHerokee

A já bych přidal Mercedes.. | 21.5.2015 22:31reagovat
avatar

A já bych přidal Mercedes C 63 AMG....ten nový je lehčí, oturbený s menším motorem a přesto nemá takový zvuk ani není rychlejší. V brzké budoucnosti takto pohřbí i atmo SLK 55. A taky SLS AMG zajímavější než AMG GT...tady už jsme měl přímé srovnání.

Nepřihlášený emje

Bazi: Jeden diff zo 130i m.. | 21.5.2015 22:56reagovat
avatar

Bazi: Jeden diff zo 130i mam v pivnici na policke, ja ho potrebovat uz asi nebudem, vedel by som ho strelit :)

Inak by malo ist o vymenu difu aj s unasacim kolesom, kedze ale nemam 330i, tak to nastudovane nemam...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Shr3k

To samé lze řící o staré a.. | 21.5.2015 23:35reagovat
avatar

To samé lze řící o staré a nové Mazdě6. Pokud nechcete automat, kupujte faceliftovanou (po 2011) minulou generaci ve výbavách min TX Plus, GTA nebo GT s nejsilnějším 180k dieselem EURO5, případně s 2.0 nebo 2.5 benzínem. Dostanete víc místa, lepší výbavu, hodnotnější materiály (chromovaný kov je chromovaný kov) i nějaké ty moderní bezpečnostní systémy (mrtvý úhel).

Nepřihlášený ..

proto s nadějí upírám svoj.. | 22.5.2015 00:35reagovat
avatar

proto s nadějí upírám svoje očekávání k Jaguáru XE a tomu slibovanému RWD sedanu od Alfy-snad alespoň jeden z nich dokáže původní BMW 3 nahradit lépe než F30.

Nepřihlášený Bazi

Reakce na: Bazi: Jeden diff zo 130i m.. | 22.5.2015 00:39reagovat
avatar

To zní zajímavě... Ozvi se prosím j.bazala(zavináč)seznam.cz

Nepřihlášený kotzitzaq

Nemusíme v rámci Českého t.. | 22.5.2015 08:08reagovat
avatar

Nemusíme v rámci Českého trhu chodit ani moc daleko a zvolit příklad v jednom z nejrozšířenějších aut na trhu - Octavia III vs. Octavia II. Bohužel nová generace je až "přespříliš optimalizovaná" - tedy lépe řečeno ošizená.

Nepřihlášený runner42

Děkuji za perfektní článek.. | 22.5.2015 08:51reagovat
avatar

Děkuji za perfektní článek, s hodnocením obou BMW i 911 se plně ztotožňuji a ještě dlouho na něj budu různé zaslepené příznivce odkazovat :)

Nepřihlášený V12

Mal som 4 a pol roka 2 Foc.. | 22.5.2015 09:24reagovat
avatar

Mal som 4 a pol roka 2 Focusy II - jeden bol 2.0TDCI, druhy 2.0i. Co sa tyka jazdnych vlastnosti, aj na predok tazky naftak jazdil lepsie, nez cokolvek ine, benzinak s lahsim predkom to posunul este dalej, proste na toto auto nemalo nic na standardnom podvozku, dotahovali ho az tunene vozy so sportovym podvozkom, ktory bol potom ale uz pritvrdy na bezne jazdenie. Ten pocit z riadenia bol neskutocny, auto slo same tam, kam som si pomyslel a to snad este skor, nez som pohol volantom. Tento efekt narastol, ked som dal benzinaka na nizkoprofilove 18" kolesa a vymenil predne tlmice - riadenie nabralo este viac na presnosti a komunikativnosti. Jazdil som s viacerymi Focusmi I, napriek tomu, ze jazdne boli vraj lepsie, ako dvojkova rada, ja som tento dojem nemal, mozno ale iba preto, ze to boli iba jedna - sestky, v ktorych motor podvozku jednoducho nestacil. Ked som si vyskusal FFIII 1.6 TiVCT 77 aj 92 kW, nechapal som. Mal som z toho dojem ako zo stareho TDIcka - lenive, neochotne menit smer, male, nepohodlne, proste novy model nebol v nicom lepsi, ako model stary. Takze ked 2.0i siel z baraku, na jeho miesto sa FFIII nedostal. Ked trojkovy Focus, tak jedine ST, nic ine nie je lepsie, ako benzinovy dvojliter predoslej generacie.

Kauza Mondeo :

Mk. III (2001 - 2007) bolo krasne auto a aj jazdilo naprosto fantasticky, snad okrem tych najslabsich verzii, ktore boli vdaka nizkemu vykonu a krutiaku take nemastne, neslane. Povozil som sa aj vo viacerych Mk.IV 2.0 TDCI, opat som mal dojem, ze to nie je tak dobre, ako predosla generacia. To iste tvrdim aj o vlastnom Mk. IV 2.5T, ktore je jazdne horsie, ako Mk.III 3.0V6, aj ked je vdaka turbu citelne pruznejsie. No riadenim sa na predoslu generaciu nechyta. S poslednym modelom skusenost nemam, ked sa ale pise, ze oproti stvorke je to poslabsie, ani o nom neuvazujem. Do roka najazdim velmi malo kilometrov, tak si tu jazdu chcem uzivat. S FFII 2.0i som si ju uzival fantasticky. S Mondeom to uz tak nie je. Ovladatelnost Mondea je minimalne o triedu hors..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Shr3k

Reakce na: Jedine stastie, ze tu mame.. | 22.5.2015 09:37reagovat
avatar

Ano, to je na nových mazdách prakticky jediné plus, motory PE a PY se solidním výkonem. Jinak je postihlo to samé zpřevodování, jako Lexus, horší a levnější materiály v interiéru, přední náprava, drahé prvky výbavy... dalo by se pokračovat.

Nepřihlášený Londoner

Reakce na: Mal som 4 a pol roka 2 Foc.. | 22.5.2015 11:36reagovat
avatar

V12: v kolika autech si jezdil, ze si dovolujes tvrdit ze focus ma nejlepsi podvozek ze vseho? Vzdyt je to obyc auto s obyc motorem....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Substance242

Opäť dobré čítanie, ale pr.. | 22.5.2015 11:45reagovat
avatar

Opäť dobré čítanie, ale priznám sa, že ako čiastočný programátor som na kombinácii "předchůdci NEJSOU tak staří, aby NEBYLI NEzajímaví pro zákazníky nových aut" som na chvíľku zamrzol. :-)

PS: Zlatý môj Swift Sport... aj po dva a pol roku stále presne to čo som chcel.

Nepřihlášený Autař

Skvělý, ale také velmi smu.. | 22.5.2015 15:04reagovat
avatar

Skvělý, ale také velmi smutný článek. Takové je ale bohužel současná realita. Užívejme si těch zbytků řidičkých radostí, dokut to ještě jde, protože v očích současných ekoteroristických úředníků je "radost z jízdy za volantem auta" asi něco nemravného! :(((

Nepřihlášený František

Tak..nevim..postavte vedle.. | 22.5.2015 16:10reagovat
avatar

Tak..nevim..postavte vedle sebe e90 a f30.., vazne se vam vic libi e90?..sednete si dovnitr...zase se budete lepe citit v e90, i kdyz je f30 rozeznatelne vetsi? otevrete si kufr...porovnejte!nu coz, proste o 20 litru vic, a co ma byt namitnete...vyhrava e90! a k motorum...downsizing je fakt. maji u o fordu, vw, opelu, renaultu, audi...u bmw take. a funguje. dokonce tak, ze i ta vami proklinana 328i dynamicky obstoji ci dokonce porazi 330i v disciplinach typu pruzne zrychleni, ci spotrebe (ne, V6 opravdu neni uspornejsi). zvuk? souhlas, tam udelali soudruzi chybu...ale tak, snad jen na volnobeh. vyssi otacky vas zaujmou, 6ti valci se to nemuze rovnat, ale to je celkem pochopitelne, ma o 2 valce mene...a pak ty vami zminovane prevody, chacha! k zasmani! kolik uzivatelu si poridi auto za 40t euro v manualu? dobre vite, ze bmw do f30 montuje superautomat od zf, 8 stupnu, a ten radi tak rychle, ze se vam to proste usmev na rtech vykouzlit musi. kdybych zminil jednu vec, kterou bych si z auta odnesl, byla by to sportovni samocinna prevodovka. priste uz si prosim take vemte na paskal jinou motorizaci...je toho cela rada, 320d, dvoulitrovy twinscroll 325d, 330d (xdrive, aby 6 nebylo moc!) a srovnavejte. tak a ted do mne

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený František

omlouvam se za gramaticky.. | 22.5.2015 16:15reagovat
avatar

omlouvam se za gramaticky preklepy a diakritiku a opomenuti skvostu jmenem 335i byt N55 neni takova jako N54, ale zas je mene poruchova (vstriky). a samozrejme 335d (340d). tot vse :)

Nepřihlášený Vincent

Ano, nové generace jsou ča.. | 22.5.2015 16:46reagovat
avatar

Ano, nové generace jsou často ošizené, "optimalizované", standardizovné atd, atd. Jenže: zákazníkům je to FUK, prodeje rostou, zisky taky a nic firmy netlačí k opaku.

Což se mi sice nelíbí, ale to je tak vše, co můžu dělat.

Nepřihlášený jirik

nejhorsi je, ze uz i ten t.. | 22.5.2015 17:37reagovat
avatar

nejhorsi je, ze uz i ten trh s ojetinama si toho vsimnul, a auta typu 330i porad stoji nechutne penize..

Nepřihlášený Pavel

František: Není důvod Vám.. | 22.5.2015 21:20reagovat
avatar

František: Není důvod Vám spílat, jen jste prostě jiný typ řidiče, než kterému je určen ten článek. Zákazníků, kteří preferují větší kufr, větší vnitřní prostor a automat je určitě podstatně více než petrolheadů, pro které je na prvním místě ovladatelnost auta (komunikativní řízení, atmosferický charakterní točivý motor s bezprostředními reakcemi, přesná manuální převodovka, zvuk atd.). Jenže ta většina, do které patříte, si mohla a může libovolně vybírat auto podle svých potřeb, protože právě jim se přizpůsobuje nabídka všech automobilek. Jenže petrolheadi pláčou, jelikož auta pro ně mizí...

K Vaší otázce: mám e87 130i a nevyměnil bych ji ani za dvě nové f30, jakkoliv bych tím samozřejmě ekonomicky prohloupil. Ale prostě ne, to auto už neprodám, protože dnes si takové nové auto nekoupím (leda bych zamířil cenově úplně někam jinam - F-Type S coupe, Cayman S - GT4 apod.).

Nepřihlášený a

Reakce na: Tak..nevim..postavte vedle.. | 23.5.2015 11:22reagovat
avatar

328i je úspornější než jaká V6? Vždyť v BMW žádné V6 nejsou...

Nepřihlášený JakubMG

Tak nove Mondeo je zcela j.. | 23.5.2015 20:36reagovat
avatar

Tak nove Mondeo je zcela jiste vyrazne lepsi manazerska limuzina, nejpohodlnejsi podvozek ve tride, ticha jizda, pritom stale jizdne jiste. Stare mondeo je lepsi jen v prostornosti.

Nepřihlášený František

Na autoforu temer pokazde.. | 24.5.2015 06:47reagovat
avatar

Na autoforu temer pokazde testuji 28i motor (turbinou dopovany V4) a srovnavaji ho (nestastne) s 30i (do 2015 oznaceni pro atmosfericke benzinove V6). Pravdou je, ze V6 je proste nenahraditelny, je skoda, ze se v BMW rozhodli atmosfery vyskrtnout z repertoaru...ale 28i proste..obstoji. je lehci, i auto je s nim pocitove lehci a ovladatelnejsi (ovladatelnost ovsem srazi dolu elektricke rizeni) a jezdit se s nim da neuveritelne usporne. Nebude ziznivejsi, nez 2.0 tsi od VW. schvalne si tu nastudujte, jak skvely je podle zdejsich soudcu skvelý dvoultr od tsi a jak spatny je dvoulitr od bmw...pritom jde o velmi srovnatelne agregaty. No a ze v BMW neni V6? 30d, 35d, 40d, 35i, M3...

Nepřihlášený Easa

BMW nikdy v6 motor nevyrob.. | 24.5.2015 10:52reagovat
avatar

BMW nikdy v6 motor nevyrobilo, tobôž nie v4. Všetko to boli Inline resp radové motory a teda R6... V má vidlicove usporiadanie valcov a u BMW je to napr. V8 a V12.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený František

jasne, chba, omlouvam se,.. | 24.5.2015 10:56reagovat
avatar

jasne, chba, omlouvam se, myslel jsem V jako valce, 6 jako cislo, tudiz "V6", ale je to spatne, sorry. tedy R4 28i je uspornejsi, nez R6 30i. :)

Nepřihlášený Jirka

Zajímalo by mě, jak na tom.. | 24.5.2015 16:55reagovat
avatar

Zajímalo by mě, jak na tom je srovnání pocitu z jízdy třeba 335i E90 (at uz N54 nebo N55) oproti 335i f30 obě s M paketem...jasně, posilovač má jinej a podvozek asi taky trochu jiný naladění, ale v testu ho docela chválili a jestli i tak by byla lepší E90? Nemá někdo možnost porovnání? :)

Nepřihlášený V12

Reakce na: V12: v kolika autech si je.. | 25.5.2015 10:54reagovat
avatar

Londoner :

Jazdil som na kadecom, s cim sa bezne jazdi - Fabie, Octafky I, II aj III, Rapidky, Pazaouty, mam nejake tie skusenosti s Renaultom, Citrony, korejci - skratka ked mam moznost skusobnej jazdy, hned ju vyuzijem, ci je to salon, alebo aj bazar - ked niekde najdem nieco zaujimave a v dobrom stave, idem si to vyskusat. Skratka mainstreamove auta, ziadne BMW M3, ci A8 a ine podobne luxusy.

Podvozok Focusu je skratka genialny a skvelym jazdnym vlastnostiam silne napomaha kinematika zadnej napravy, ktora je dotiahnutak dokonalosti. Tento stav bol do okamihu, kym nan nesiahla ruka globalizacie, co sa odohralo prave vo verzii FFIII. A to ho odrovnalo, pretoze uz Focus nie je Focusom. Dizajneri to likvidaciou svetiel v zadnych stlpikoch potom uz iba zaklincovali.

Vrelo Ti odporucam povozit sa vo Focuse a potom v jeho konkurentoch z rovnakeho obdobia - v Golfe, Astre, Mazde (ta sa nan dotahuje, pretoze jej podvozok je technicky rovnaky, iba inak naladeny), ci ostatnych.

Motoricky je na tom Focus II mizerne, nic slabsie ako benzinovy dvojliter nie je dobre, nakolko to auto je dost tazke a najcastejsia motorizacia 1.6i 74kW je don zufalo slaba, do 4000 rpm este netaha, nad 4000 uz netaha a 150Nm /4000 je na auto tazke takmer 1.3 tony malo.

jerry

Současný trend odpovídá po.. | 25.5.2015 19:59reagovat
avatar

Současný trend odpovídá požadavkům mas. V euroatlantické společnosti v průměru klesá IQ, důvody nechci rozebírat, některé jsou i obtížně zveřejnitelné. Lidi neumí jezdit, proto vzrůstá obliba automatických převodovek a různých asistentů. Neumí fotit, proto foťáky, co fotí sami. A mohl bych pokračovat dál. Těch, kteří ocení přesnost, kvalitu a spolehlivost ubývá, masy chtějí pořád něco nového za co nejmenší peníze.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený František

Reakce na: Současný trend odpovídá po.. | 25.5.2015 20:06reagovat
avatar

souhlasim, s IQ to myslim nema nic moc spolecneho...spis jak pises, stale neco noveho. kazdopadne...novy automaty jsou proste bozi, proti tomu je klacek pravek...umim srovnat 6M v novy tsi rs prave treba s 328i 8AT, at se na me nikdo nezlobi, ale ten manual je zkratka mnohem horsi. asi bude srovnatelnej s 6AT DSG (dnes bych stejne volil DSG), ale 8 stupnu sportivniho automatu je takova zabava..je to intiutivni, neobtezujici, superrychla vychytavka, ktera se pri dobryxm servisu nekazi (ZF).

jerry

S úrovní IQ ve společnosti.. | 26.5.2015 17:05reagovat
avatar

S úrovní IQ ve společnosti to má hodně co společného. Společnost "hloupne" a k tomu politika a reklama jsou pořád rafinovanější. Většina podlehne vymývání mozků, to se netýká zdaleka jen aut. Stačí si pustit televizi, program dělají, aby byl sledován. A to hodně vypovídá o úrovni společnosti.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený František

Na muj vkus příliš konspir.. | 27.5.2015 07:57reagovat
avatar

Na muj vkus příliš konspirace, ale věř si čemu chceš.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený HambyCZ

Reakce na: Na muj vkus příliš konspir.. | 27.5.2015 10:40reagovat
avatar

No je tvoje věc,s čím se ti jezdí lépe,ale nechápu,co je na AT tak úžasnýho.Já osobně se nehodlám kurvit automatem a může mít třeba 20 rychlostních stupňů.

Nepřihlášený frantisek

Nehodlám kurvit automatem?.. | 27.5.2015 11:33reagovat
avatar

Nehodlám kurvit automatem?zacina to byt vazne vtipny. V cem ze je ten manual lepsi?

Nepřihlášený Bazi

Reakce na: Tak..nevim..postavte vedle.. | 27.5.2015 12:10reagovat
avatar

Mám 330i E90, pokud se najde někdo s F30 328i, tak jsem připraven na přímé srovnání ve všech ohledech.

PS: Dle sprintmonitoru.de má 328i průměrnou spotřebu 8,8/100 km. Já mám dvouletou spotřebu na 9,2/100km a to jezdím skoro každý víkend, jak říká má přítelkyně, "hledat štěstí" do hor.

JInak jsem samozřejmě s 328i jel. Toto auto je tak nudné, že mi pak 320d pro f30 připadala jako vhodnější motorizace.

Nepřihlášený františek

Verim, ze někoho najdes a.. | 27.5.2015 12:29reagovat
avatar

Verim, ze někoho najdes a ukaze ti zada:)

jerry

Automat v autě je určitě v.. | 27.5.2015 18:33reagovat
avatar

Automat v autě je určitě vítaný pro většinovou populaci. Stejně tak jako většina má digitální foťák s automatikou a zrcadlovku s manuálem si koupí menšina. Ale ta menšina, ať už při jízdě autem nebo při focení si chce zachovat svobodnou vůli při rozhodování. Je přece krásné být odpovědný sám sobě a nést třeba i negativa z toho plynoucí. A jsme opět u toho, co už jsme psal. Lidi v průměru hloupnou a pohodlní, nechtějí nic rozhodovat, o ničem moc přemýšlet. Tohle není konspirace, to pouze ti chytří ve společnosti využívají konzumní většinu k násobení svých zisků. Chyba není v těch chytrých, ti se chovají tržně, ale v té stádní nepřemýšlející většině. A když to tak půjde dál, bude hůř, za 10-20 let můžeme řešit úplně jiné problémy než je řazení či focení:-(

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Michal

Velmi som sa tesil na tent.. | 27.5.2015 19:58reagovat
avatar

Velmi som sa tesil na tento clanok, no ked som ho zacal citat, precital som si prvu stranu a dokopy sa nic nedozvedel len same omacky dookola, potom som zistil, ze su napisane tri strany, uplne ma to prestalo bavit a chcel som to vypnut.. No predtym som si este povedal, ze tu musim nieco napisat pre pana autora, obrovsky palec dolu za tento clanok, absolutne nezaujimavy a zbytocne dlhy, bolo tu moc lepsich clankov, ale z tohto som sklamany...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený frantisek1979

Jerry, zas s vetsinou souh.. | 28.5.2015 17:02reagovat
avatar

Jerry, zas s vetsinou souhlas. pohodlni, ale neztraceji IQ. nekdo hloupne, jini ne. Nevim odkud jsi, ale ja za poslednich nekolik let, a ve vetsich mestech zejmena, zaregistroval jakousi vlnu nevole prave proti tomu, co popisujes...spousta lidi se chce vymanit z toho mainstreamu, a neni to tezke. lokalni potraviny, mensi trhy se zbozim od mistnich pestitelu, nove male mikropivovary, akce typu naplavka, korso krymska, nova bistra a kavarny, moznost nakoupit u poctivych remeslniku, rezniku, zelinaru atd atd. a ta mensina neni mala, ani bych ji uz nenazval menšinou, ale něčím, co velmi nabírá na síle. lide uz nechteji zrat a utracet penize za svinstva a nekvalitni zbozi, dnes si uzivatele vygoogluji podnik, restauraci, testy, recenze a podle toho se zodpovedne (nekdy samozrejme ne) rozhoduji. mam z toho dobry pocit. a zpet k autum, ja to beru, driv asi byla auta kvalitnejsi, lepsi zvuk, charakter..ale uz bych se opakoval. tady se neustale trefujou jen do 28i motoru od bmw. kdyz ctes recenze na rs 2.0 tsi, muzou se s prominutim posrat blahem, tak...ja mel 328i f30, ted mam rs s dvoulitrem. nebyt nevydarenyho rizeni na bmw (kdy diagnostika nevyhodnotila chybu, ale rizeni prestou prazvlastne tuhlo), mel bych bmw doted. oba motory jsou vykonove, spotrebou, pruznosti i rekneme charakterem velmi blizko. a k te 8AT, mas tam padla, nepouzivas je, ale mas je tam, pokud ci chces zavelet kvaltum. prerazovani je rychly, extra rychla reakce. pokud prepnes do sport plus a navolis AT do sport rezimu, je to proste parada. ja mel vzdy manualy (krom poslednich dvou bmw), ted opet manual (skvely ano, ale kdo ma po Praze porad radit klackem) a nebavi me to...na dalku..lepsi, ale pokud potrebuju rychle podradit, z 6 na 4, ci 3, neni to tak rychle, jako kickdown. a jeste bych na zaver podotkl, ze nelze dat rovnitko mezi automat 6AT (prave e90) a 8AT(f30, f10 apod) protoze ten sestikvalt pusobi vedle novyho automatu jak z praveku. neni spatnej, ale je pomalejsi, a taky..6 je mene nez 8. takze ta spotreba pri vyssich rychlostech pada...

Nepřihlášený štěpí

A proto se držím svého Mon.. | 29.5.2015 13:14reagovat
avatar

A proto se držím svého Mondea MK. III 2.5 V6 zuby nehty, i když už rezne tak sehnat takové auto a ještě za takové peníze je dnes problém :-(

Nepřihlášený Karel

V roce 2009 jsem ze stejnéh.. | 30.5.2015 22:28reagovat
avatar

V roce 2009 jsem ze stejného důvodu sháněl odcházející Subaru Outback 3.0 (bezrámové dveře, podvozek, velikost akorát, design, ruční ne parkovací brzda ...) Sehnal jsem. Nové je designově krásné. Ale už chybí v evropě (bez velkého E) šestiválec a další originální věci. Takže asi budu udržovat v provozu atmosférický šestiválec co to půjde. Jen musím vyměnit podvozek za ten co máme v tom předchozím z roku 2004. Byl lepší a tak si to dopřeji :)

Nepřihlášený Stichon

Reakce na: Velmi som sa tesil na tent.. | 31.5.2015 10:52reagovat
avatar

Ty seš ale dobrej šašek, článek je perfektní, zkus si přečíst reakce ostatních. Jestli jsou 3 stránky pro tebe moc, určitě tě někdo naučí přečíst delší text než Čtyřlístek..

Nepřihlášený Londoner

V12- tak to potom jo....ja.. | 31.5.2015 21:17reagovat
avatar

V12- tak to potom jo....ja uz myslel ze to srovnavas s Autama ;-)

Nepřihlášený alfred

Přesně tak. Superb V6 nebo.. | 1.6.2015 09:57reagovat
avatar

Přesně tak. Superb V6 nebo staré dobré BMW 5 je velmi dobrá koupě. Jen dobře vybrat. Nové auto nemá cenu. Dostanete ošizené auto které nenajede ani polovinu toho co tyhle držáky. Nové jsou zbytečně vyhozené peníze.

Nepřihlášený Martin

Nesmyslný článek.... Ano.. | 6.6.2015 20:32reagovat
avatar

Nesmyslný článek.... Ano něco málo nová auta ztrácejí.. Od roku 1995 nevlastním můj otec ani já nic jiného než ford... Já mám nyní nové mondeo 2.0 tdci a jsem s ním spokojen víc než nejvíc ... Komfort luxusní ale ano odezva trochu horší než u staršího... Ale jinak interiér a vzhled všeho na jedničku... Ten kdo to psal má nějaký komplex vůči novým modelům....

Nepřihlášený Ondra S.

Článek je velmi zajimavý a.. | 7.6.2015 16:02reagovat
avatar

Článek je velmi zajimavý a dost pravdivý. Souhlasím s autorem a pozoruji podobné věci.

Také citroen ztrácí své speciality, tedy pravý citroen byl auto s hydropneumatickým podvozkem a ten dnes postupně mizí i u C5 už není standardem, což je poslední model, který ho ještě má. Priorita se dnes dává nesmyslným asistentům, nevypínatelnému ESP, automatickým nebo robotizovaným převodovkám, aby s tím odjela i uprchlá opice ze zoo.

Poslední řidičské auto od citroenu byla xantia V6 24V activa s aktivním naklápěním podvozku proti zatáčce pístnicemi na stabilizátoru, nebo etalonem komfortu byl C6 s hydropneumatickým podvozkem s amwar, který měl až 16 nastavení útlumu. Tyto auta už nemají nástupce.

Trh chce faceliftovaný načančaný leštěný prd s mizerným downsizingovaným motorem a silně průměrným, nebo podprůměrným podvozkem, ale hlavně že má ESP a hromadu zbytečných asistentů.

Citroenu neodpustím, že rezignovali na větší benzínové motory a největší jejich motor je nyní směšný 1,6THP, u dislu je to lepší, tam dostanete i 3,0HDi, ale bohužel jen s mrzáckým automatem, kvůli kterému je agregát seškrcený, aby ho nestrhal.

Je to celkově hrozné, to aby si fanda koupil nový vůz a potom si ho dotunil po svém výměnou motorů, převodovek zavěšením kol u podvozků, ale nato by jste potřebovali vlastní profi dílnu málem i se zkušebnou.

Také zastávám názor, že je třeba si vážit aut, která byla ve své době dobrá bez ohledu na věk a když si odmyslím tu nesmyslnou kupu asistentů, které ani nechci, tak mají stále vše, co považuji za důležité, jenom vám v tom ta cvičená opice neodjede (řidič, co moc neumí jezdit), ale to mně netrápí. Trápí mně naopak, že se stále hůř shání náhradní díly a některé věci už jsou běžně takřka nopravitelné.

Nepřihlášený PAT

Pochopil som ... sám som m.. | 9.6.2015 18:18reagovat
avatar

Pochopil som ... sám som mal BMW 530d E39 s 5 kvaltovom v roku 2002 a dnešné by som určite nechcel mať v garáži aj keď som ho pár krát šoféroval...

Nepřihlášený Miro

To je tu taka cenzura, ale.. | 10.6.2015 14:14reagovat
avatar

To je tu taka cenzura, alebo ostatny su proste zhnuseny z toho co sa tu pise a ani nereaguju na tieto bludy?????

Nikdy som nestretol cloveka co tvrdi podobne veci. Neviem o nikom kto chce radsej jazdenku(vynimka su niektore veterany, pripadne srdcovky). Kazdy si radsej kupi nove auto a jazdenky su len vdaka tomu ,ze nie kazdy si moze financne dovolit nakup noveho auta.

Skratka ked si clovek sadne do noveho auta aj to citi. Design, funkcie, novota, bezpecnost, ... dovodov je kopec. Zial, nakup auta je obrovska investicia a aj tie najlacnejsie si nie kazdy moze dovolit. Preto su ludia nuteni siahnut na jazdenku.

Ale stale by mali radsej, co ja viem, napriklad navigaciu, cuvaciu kameru, ventilovane sedacky, adaptivny tempomat. Nove auto znamena nielen funkcie, ale aj zaruku a vyssiu bezpecnost. Clovek sa moze urcite viac spolahnut na nove auto, aj ked nekazive nie je, ako na jazdenku o ktorej nevie nic z historie. Ci bola burana, ako sa s nou jazdilo,... .

z 99% chcu ludia jazdenku z financnych dovodov. Ty ostatny si kupuju srdcovky, alebo veteranov.

Je len jedina vec co som tu cital a suhlasim s nou. Downsizing ozaj robi niekedy skodu. Regulacie ciastocne nicia nove auta ked tam, davaju motory z kosaciek, ale vacsinov je stale moznost kupi vacsich motorov.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Luk in

Skvělý článek....osobně te.. | 16.8.2015 14:38reagovat
avatar

Skvělý článek....osobně teď přemýšlím nad audi A6 C6 2.8 FSI, ty nový 1.2 TSI a pod. jsou k smíchu a nikdy bych si kvůli tomu nový auto nekoupil. Bohužel otázka je, jak to bude vypadat dál...

Nepřihlášený radik

Reakce na: Mal som 4 a pol roka 2 Foc.. | 27.10.2015 21:43reagovat
avatar

proč sem pořád lezou slováci?

Nepřihlášený

Reakce na: S úrovní IQ ve společnosti.. | 27.10.2015 21:53reagovat
avatar

a do toho ještě slováci....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: To je tu taka cenzura, ale.. | 27.10.2015 22:00reagovat
avatar

co sem lezeš slováku. běž do čobolova a neotravuj tady

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený hynix

Reakce na: a do toho ještě slováci..... | 29.10.2015 22:53reagovat
avatar

Co mate tu zopar kusov obmedzenych ludi ceskej narodnosti (verim a som si isty,ze ich je malo oproti rozumnym) proti Slovakom? pohladkal si svoje ego, ze sa navazas? stara ti nedala, nedostal si priemie? A jasne ze to moze cobol. A budem tu lozit,ZMIER sa s tym, pokial ma to bude bavit, mal by si byt rad, napis adminovi ze si nespokojny ty obmedzenec,

Nepřihlášený Marek

Vlastním BMW 335i s power.. | 15.2.2016 17:18reagovat
avatar

Vlastním BMW 335i s power kitem, kompletně v M (vůz už nejde více dostat k M verzi, kromě motoru).

Možná by si měl autor článku nejdříve projet tento model a pak by možná změnil, názor. Nemůže chtít od 2 litru 4 válce zázrak je to ekonomický vůz pro malou rodinku která už finančně na 5 či jiný podobný tip nedosáhne. Kde je napsáno že řada 3 je sportovní vůz? Není dokud ho z něj člověk nechce udělat! Kvalty jsou krátké a pokud se chci projet, nepoužívám automat. Od toho jsou tu pádla.

Autor se bohužel hrubě zaměřil na sportovní stránku vozu a zapoměl na comfort který vůz přináší a snaží se pohodlný "rodinný vůz" porovnávat s více sportovně založenými vozy. Také zapoměl porovnat opravdu sobě rovné verze (číselně bych to vážně nedělal - Dnes 340i = 328i před 8lety...).

Všichni se vyvíjí a přizpůsobují a jestli si někdo koupí 328 v M paketu (nejlépe bez diferáku, podvozku atp.) a čeká od toho super sport auto, tak je to magor.

V normální modu vůči například E60 M paket (kterou jsem také dříve vlastnil) je v podstatě comfort stejný, ale navíc na F30 je cítit všechno - každou nianci jako například u EVO, ale například oproti EVO apod. mám rodinný vůz pro syna a ženu.

Jediné co bych uznal je, že auto má trošku horší zpracování interiéru po 50 000ks už vrže středoví panel, drnčí vrchní uchycení pásů, jsou to kraviny, ale jsou tu.

Na všem člověk najde něco, ale je dobré si říct na co opravdu auto chci a kolik do něj můžu investovat.

Nepřihlášený Mirek

bezte vsichni do prdele!!!.. | 15.2.2016 19:25reagovat
avatar

bezte vsichni do prdele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!nova auta se nekupuji ne kvuli kvalite ale kvuli cene zase tu melou sracky borci kteri meli tak 4 auta v zivote!!! kundy

Nepřihlášený overdrive

Reakce na: BMW nikdy v6 motor nevyrob.. | 18.4.2016 20:57reagovat
avatar

a V10 ve staré M5

Nepřihlášený overdrive

Reakce na: Automat v autě je určitě v.. | 19.4.2016 17:21reagovat
avatar

Typickým příkladem jsou rodiny, které o víkendu nasednou do svého SUV a jedou se pobavit do nákupního centra. Současní lidé se nechávají velmi lehce ovlivnit někým chytřejším a je to jasně vidět i na vývoji automobilů. Vymývaní mozků ekoteroristy, kteří sypou nesmyslné argumenty o nulových emisích elektromobilů a podobně

Nepřihlášený Valdert

mám to samé. Mondeo II mi.. | 26.6.2016 19:51reagovat
avatar

mám to samé. Mondeo II mi vyhovuje svými jízdními vlastnostmi. Mám kombi a na délku 4,65 m je výborné. Dozadu dám tři autosedačky. Do kufru bágly a velkého psa. Nyní je už moc starý (ale stále vynikající jízdně). A co koupit jako náhradu? Dlouho jsem váhal zda koupit kombi MkIII. Nyní to vidím na liftback 2,0 až 2,5l MKIII 2006. Protože potřebuji kufr, nevím opravdu nevím, zda mám koupit kombi MKIV obrovskou těžkou krávu, kde budu těžko hledat místo na zaparkování a jízdně už je to průměr, nebo C-Max který mě moc nebere, je úzký, interier nic moc. Ale pes se mi vejde do vysokého kufru a délka je pod 4,7m

Nepřihlášený fere

Reakce na: Tak..nevim..postavte vedle.. | 4.10.2016 01:40reagovat
avatar

zaprvy, odkdy je v bmw V6? ad spotreba, primovstrikovy sestivalce v bmw ukazaly nafte dlouhej nos s temer stejnou spotrebou.. triltrovej benal s prumernou spotrebou jen o deci odlisnou od trilitrovy nafty zadalsi spolehlivost.. uz e90 je minimalne z poloviny motorizovana nespolehlivejma sracema (o paznechtich ctyrvalcovejch mrdkach radej ani nemluvit), v f30 pro jistotu neni jediny spolehlivy motor treba m4 je mi celkem prijemna, na cenu noveho 1.65 v nemecku nabizi za ty penize oproti ostatnim nesmyslne prepalenym emkum celkem slusnou hodnotu, je ale videt cesta do pekel spotrebu ma nizsi nez e90 m3 pouze v klidnem rezimu, pokud se m4 slape po krku, je pri stejnem rezimu schopna zrat o vic jak deset litru na sto vic jak osmivalcova m3 nonic, kdeze ty lonske snehy sou bmw se znovuzroenim alfy definitivne skoncilo jako nejridicstejsi automobilka mezi konkurenty sbohem a satecek

Nepřihlášený Jéňa

Zkuste třeba BMWéčko 135i.. | 25.10.2016 19:20reagovat
avatar

Zkuste třeba BMWéčko 135i v základu 306 Hp očipované JB4kou na 460 HP, lepší než M4ka kola prokluzuji ve 120 km/h na trojku.

Nepřihlášený Janek

Každý je tady expert jak t.. | 6.11.2016 10:54reagovat
avatar

Každý je tady expert jak tak koukám a vždy si tady dobře počtu,jen tak dál pánové experty ať se dobře bavím.

Nepřihlášený kerim

Krásně a pravdivě napsané.. | 10.11.2016 17:22reagovat
avatar

Krásně a pravdivě napsané pocitivě to takhle citim ale je to bohužel pravda zkušenosti starý-nový Transit a starý-nový Peugeot Boxer a lepší už to nebude

Nepřihlášený snecktom

Dlouho jsem čekal na článe.. | 14.1.2017 22:14reagovat
avatar

Dlouho jsem čekal na článek s podobným zaměřením, který by synchronizoval můj stav mysli... a ano, je tu. před sto lety jsem si pořídil jako pracovní auto Seat Cordoba Vario 1,9 TDi 66 kW..nic exaktního, jen prostě takový malý pracant...při 180tis jsem poprvé dělal rozvody, při 360tis ještě s rozvody i uložení přední nápravy...když došlo na 520tis, opět přišly na řadu rozvody a prí rovných 700tis jsem už k rozvodům a uložení přední nápravy přemýšlel i o spojce...ale vydržela ještě do dalších rozvodů při 880tis km..dnes mám 1 120 000..udělal jsem rozvody a ještě stále hladce procházím emisemi, takže GO motoru neplánuji. Když si chci trošku zajezdit, vytáhnu z garáže Seat Ibiza Cupra...také 1,9 TDi ale už nepatrných 118 kW...naštěstí, ESP se dá vypnout, kontrola trakce se musí zapínat, ruční brzda je stále pákou a ne trapným knoflíkem, zvuk jde z motoru a ne z rádia a výfuk je opravdu, světe div se výfukem, ne jen plastickou kulisou zadního nárazníku...takže ne že by na nové auto nebyly peníze, ale není chuť. Dnes už není doba pro řidiče, každý se spoléhá na elektroniku a to není nic pro mne.

Nepřihlášený Jarda

Mám BMW 530d E39 2002 M pa.. | 24.3.2017 00:47reagovat
avatar

Mám BMW 530d E39 2002 M paket. Jsem s ním nadmíru spokojený, v BMW servisu mi řekli, že je to snad poslední model, který je masivní a poctivě udělaný. A vím, že jak na to šlápnu tak to jede!!!

Nepřihlášený Dědek

Dobrý článek, nezbývá nic.. | 7.4.2017 11:15reagovat
avatar

Dobrý článek, nezbývá nic jiného než souhlasit. Dnešní auta a všeobecně vše je čím dál více spotřební zboží a proto srát na ně a budu si držet svoje staré vypiplané volvo

Nepřihlášený

mozno budem jediny v tejto.. | 18.4.2017 12:30reagovat
avatar

mozno budem jediny v tejto diskusii ale napriek tomu ze mam rad mnohe stare auta tak ma priam uz irituje sucastny trend "vsetko stare je lepsie" mal som M3 E36 a teraz mam M3 F80 a ak zanedbame nepodstatne veci tak nova je snad az na reakciu na plyn a zvuk vo vsetkom lepsia. Nerozumiem ked bazime tolko po starostevtskosti preco je 95% sucastnych aut vybevenych vsetkym co vyrobca ponuka. Moja M3 ma manual lahke kovane 18", manualne nastavitelne sedadla v latka/koza a ziadnych asistentov jazdnych pruhov a sledovanie znaciek. Ostatne sa da vypnut

Nepřihlášený kErb

Reakce na: co sem lezeš slováku. běž.. | 28.4.2017 18:54reagovat
avatar

Potrefená husa s olítaným vrakem se ozvala :))

Nepřihlášený Alpin

V Mondeu 2 jednu dobu jezd.. | 30.4.2017 22:01reagovat
avatar

V Mondeu 2 jednu dobu jezdila I.B., muj milacek,kterou ustvaly k smrti bulvar a desitky magoru, co se na ni lepili. Tukl sem do ni lehce v Uhrinevsi, bylo krasne to s ni resit na kapote.Ani mi nenadavala.Pak sla tusim do audiny a4. Staidl starej strida Bentlaka a Jaguara, ma taky Mercedes SLR. Ivetky je skoda, hajzlove dohnali ji ke skoku, prijdou dp pekla!

Nepřihlášený bubak

Nedam dopustil VW/Skoda se.. | 1.5.2017 06:48reagovat
avatar

Nedam dopustil VW/Skoda se starou dobrou 1,9 tdi - spolehlivejsi auto dneska nekoupite. Po letech jezdeni s novejsima autama jsem skoncil u 15 let stareho Toleda po kompletni generalce...i s 400 tis. km jede naprosto uzasne....jinak k clanku - Mondea 1. generace s benzinovymi motory byly asi to nejlepsi, co ford kdy vyrobil...

Nepřihlášený radek

dá se souhlasit, třeba Fab.. | 15.5.2017 21:38reagovat
avatar

dá se souhlasit, třeba Fabia 1, máme ji doma v combi v plné výbavě 1,4 16V, to je tak kvalitní Auto po všech stránkách, že v takové kvalitě takto malé auto již nikdo nevyrobí. to se nedá třeba s 3 vůbec srovnat. stačí třeba porovnat sedadla - použití potahových látek, materiálů na výplni dveří, přístrojové desce atd. trubky z EU a číňani zlikvidují radost z auta...

Nepřihlášený Vorvaň

Dobrý článek, za sebe musím.. | 22.5.2017 22:10reagovat
avatar

Dobrý článek, za sebe musím říct, že mám pořízenou ojetou jedničkovou oktávku 1.9 TDI a to je prostě nesmrtelný vůz a v dnešní době jsou jedničkové oktávku opravdu velmi žádané. Neměnil bych.

Nepřihlášený Ladis

Nemám patent na rozum, nev.. | 23.5.2017 02:37reagovat
avatar

Nemám patent na rozum, nevím všechno, nemá od všeho klíče, v Rusku jsem nebyl. Ale téma je špičkově zvoleno. Uvedená auta jsou pro "běžného" bělocha z ČR přeci jen trochu mimo realitu. Moje situace: Renault Scenic, r. 2001, 1,6 v16 (bez přesuvníku), LPG. Když sleduji, co se nyní prodává (a tím souhlasím s odkazem z článku), tak se auta neprodávají pro radost a potřeby zákazníků, ale podle nesmyslných norem. Přechodem na spotřební typ ekonomiky, automobilky nabízí metrák serepetiček co se kazí, nechají vydělat servisu. Hledám alternativu (marně) ke svému Sceniku. Ten nový vypadá skvěle, ale s 1,2 motorem na 20 palcových kolech? To si automobilky myslí, že zákazník snese všechno? Jsme nároční, podvědomě po tomto hýčkání bažíme a ignorujeme nabízenou jednoduchost? Tou jednoduchostí myslím Dacii. Myslím si, že až se naučí dělat antikorozní ochranu tak jak má být, tak to jsou auta s velkým užitkem pro své majitele. Jen ta prestiž prostě zde není a kdo si před barák postaví Dacii, bohužel je považován za v(y)dláka. Co bych já konkretně chtěl: Motor, co pojede na LPG, nebo CNG, bude zárukou toho, že to pojede i s 300 tkm na podvozku, bude to mít olejovou náplň s objemem 5l oleje a ten se bude měnit max po 15 tkm, budou se něnit jen brzdy, pneumatiky, čepy a kapaliny. Za jízdy nemusím být na FB, asistent na zdejších zpevněných polních cestách (silnice III, II a někdy i I třídy) mi nesdělí, že opouštím jízdní pruh, atd... Něco, za rozumnou cenu. Což je mi jasné, že tím jsem tomuto výčtu vlastností rovnou "zatlačil oči" :( Jasně, už vyhlížím první autosalon Dacie, kam ně nyní v tuto chvíli posíláte :) I oni se to naučí a budou dělat auta pro nás. Stejně jsme se smáli korejcům a podívejte se dneska u nákupáku. Šlo by vydat další článek zaměřený na běžně užívaná auta? Obávám se, že popsané trendy se tu vyskytnou u mnoha značek i modelů. Díky, Ladis

Nepřihlášený Petr

Reakce na: V prvé řadě chci říct: skv.. | 12.8.2017 08:28reagovat
avatar

Taky mám starší Mercedes a když vidím co dnes chrlí za množství oblud, je to hrozný. Vždy to byla konzervativní značka a dnešní éčko vypadá jak asiat. Zepředu i zezadu. S klasse tak vypadá aspoň jenom zezadu. To co byl dřív lak, je už dnes stěží barva a je to furt poškrábaný. Nové CLS vykazuje takové nedostatky, že u auta za 2 miliony je to prostě neuvěřitelné. Např. brzdy. Ty co dávají do 350cdi, 195kw jsou prostě slabé. Když mu naložim, systém rozpoznávání značek, jinak výborná věc, se kousne a ukazuje mi 80ku dalších 5km. Podvozek se při ostrém tempu chová jak plachetnici ve větru. Z nového áčka není vůbec vidět, ten buldozeří čumák těch maringotek na kolech je taky hroznej. Podvozek béčka, W246, je hroznej. I přes dílčí vylepšení je to lepší ale je tohle ještě vůbec Mercedes. Že já blbec před 15 lety nekoupil Žábu. W 124, 500. Osmiválec, pětilitr, neskutečná kvalita a životnost. To už dnes nikdo nevyrobí.

Nepřihlášený Petr

Reakce na: V12: v kolika autech si je.. | 12.8.2017 08:37reagovat
avatar

Když srovnáte Trabanta, Octavii I, Vaz 2101,2103, Š120, atd., tak Focus má vážně nejlepší podvozek. Když vezmete Seat Leon, Mazdu 3, Škodu rapid spaceback, atd., má Focus vážně nejhorší podvozek.

Nepřihlášený Vezir

Tenhle článek je kupa hove.. | 12.8.2017 08:44reagovat
avatar

Tenhle článek je kupa hoven.. automobilky dělají auta tak, aby vydělaly.. je jim úplně u prdele, co si myslí řidič - tím spíše uprděný čecháček spořící 30 let na rapid.. kruté, ale je to tak... také nebudou vyrábět držáky, protože by neměly komu prodávat facelifty.. toto, až si uvědomí autor, tak přestane psát ta svá hovna, aby naplnil Word počtem slov nutným pro schválení šéfredaktorem..

Nepřihlášený Filip

Přidám sem svou E61 M5. V1.. | 20.1.2018 21:38reagovat
avatar

Přidám sem svou E61 M5. V10 5l atmosféru už asi nikdy od BMW neuvidíme, proto se toho auta nikdy nezbavím... Samozřejmě, pokud se nerozpadne.

Nepřihlášený 88952634

88952634 | 12.4.2020 03:35reagovat
avatar

88952634

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše