Home > Rubriky a sekce > Bleskovky, Bleskovky > Článek
Chevrolet Captiva 2011: facelift a nové motory
14.9.2010 | Jaroslav Vavera | Přidat příspěvek
Inovované dvojče Opelu Antara, Chevrolet Captiva, se na autosalonu v Paříži představí v modernizované podobě s trochou novinek pod kapotou.
SUV značky Chevrolet už na první pohled doznalo několika menších stylistických změn na karoserii i v interiéru. Daleko revolučnějších změn se ale novinka dočkala pod kabátem. Ty jsou v podobě hned čtyř nových motorů, které budou standardně kombinované s manuálními, nebo automatickými šestistupňovými převodovkami. Nová nabídka pohonných agregátů zahrnuje dva zážehové motory 2,4 l (171 k) a 3,0 l (258 k) a dvě varianty turbodieselu 2,2 l (163 k nebo 184 k). Implantací vidlicového šestiválce 3,0 l s výkonem 258 koní se nová Captiva stane jedním z nejvýkonnějších kompaktních SUV na trhu. Oba turbodieselové motory, stejně jako zážehový čtyřválec, je možno objednat buď s pohonem předních, nebo všech čtyř kol.
Podvozek nové Captivy je podle slov výrobce naladěn pro ještě lepší dynamiku vozu, zlepšené zatáčení, charakter jízdy a pocit z ní. Díky (ve standardní výbavě) elektronickému ovládání stability (Electronic Stability Control; ESC), ovládání trakce (Traction Control System; TCS) a brzdovému asistentu (Braking Assist System; BAS) i čelním, bočním a hlavovým airbagům poskytuje SUV od chevroletu vysokou úroveň bezpečnosti.
Vylepšený, až sedmimístný interiér Captivy se vyznačuje množstvím nových povrchů včetně úplně nových potahů sedadel a dekorativních prvků, které ještě zlepšují dojem a pocit z vozu. Designéři tu využili některé z prvků použitých i v jiných modelech, jako je ledově modré podsvícení, „obklopující“ design přístrojové desky, přecházející plynule od dveří řidiče až ke dveřím spolujezdce a vytvářející vzhled duálního kokpitu. Ve výbavě vozu najdeme také asistent rozjezdu do kopce (Hill Start Assist), zabraňující nežádoucímu pohybu vozu a také elektrickou ruční brzdu, která uvolnila další odkládací prostor ve středové konzole i pro dva držáky až litrových lahví. Audiosystém obsahuje Aux-in, USB-port a připojení Bluetooth a výbava na přání obsahuje i navigační systém s dotykovým displejem a zadní couvací kameru. Na evropské trhy přijde novinkana jaře 2011.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Sebastian Vettel v Imole protáhl Sennův McLaren, konečně dokončil to, co plánoval udělat sám Ayrton
včera - Italská policie zabavila víc jak 130 Fiatů kvůli nelegálnímu použití italské trikolóry, absurdnější divadlo byste nevymysleli
20.5.2024 - Unikla podoba přístrojové desky nového Bugatti. Je jako z jiného světa, tachometr má až do 550 km/h
18.5.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Němci vyzkoušeli faceliftovanou Scalu a dali jí jen lepší trojku. Mají jasno v tom, proč neboduje tak, jak si Škoda přála
před 3 hodinami - Někdo hned po koupi schoval jeden z posledních skutečných Trabantů. S 20 km ho dnes prodává za šílené peníze
před 4 hodinami - Nový tahač Kenworthu vypadá jako obrněný šinkansen. Říká si SuperTruck, pohání ho extrémně efektivní diesel
před 6 hodinami - Šéf Lamborghini pořád nevěří, že se elektromobily prosadí, i pro takovou značku by byly ztrátové
před 7 hodinami - Volha je zpátky a najednou představila hned tři nová auta, snadno nahradí chybějící modely Škody
před 9 hodinami
Živá témata na fóru
- VZKAZY 05.22. 16:45 - Stepan
- Řidiči, co to mají v ruce... 05.22. 16:28 - řidičBOB
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 05.22. 15:58 - rutak11
- Škoda Auto obecně 05.22. 15:43 - řidičBOB
- BMW Divize 05.22. 15:40 - pavproch
- Suzuki obecně 05.22. 14:48 - jerry
- GTD + STI 05.22. 11:08 - abgx1
- Dříve M135i, nyní ///M2 05.22. 09:12 - Vrooom