Honda CR-Z 2013: evropská premiéra faceliftu upřesnila výkon i funkci Sport Plus (+ živé foto)

Na 10 sekund dostanete ve faceliftovaném CR-Z k dispozici výkon až 135 koní. Poté se však nové CR-Z vrátí ke svému úspornému provozu.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Honda CR-Z 2013: evropská premiéra faceliftu upřesnila výkon i funkci Sport Plus (+ živé foto)

27.9.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Honda CR-Z 2013: evropská premiéra faceliftu upřesnila výkon i funkci Sport Plus (+ živé foto)

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Na 10 sekund dostanete ve faceliftovaném CR-Z k dispozici výkon až 135 koní. Poté se však nové CR-Z vrátí ke svému úspornému provozu.

Jak jsme slíbili, tak se i stalo. Na autosalonu v Paříži představila Honda svůj hybridní sporťáček skutečně v purpurovém hávu, který je jednou ze dvou nových barev. Žlutý odstín byl přitom vyhrazen faceliftovanému modelu pro rok 2013, který se vůbec poprvé představil v Jakartě. Po stránce technické se ovšem francouzská verze od té indonéské vůbec neliší. Značka jen upravila předem fabulovaný výkon celé hybridní soustavy na 135 koní, přičemž 119 koní by měl dávat benzinový čtyřválec, zatímco 20 koníky přispívá elektromotor.

I přes toto navýšení ovšem Honda CR-Z nebude trhat asfalt na semaforech. S převodovkou CVT by jí sprint na stovku měl zabrat více než 9 sekund, manuál by se ale mohl dostat pod tuto hodnotu. Spotřebu japonská značka nezveřejnila, počítat tak zřejmě i nadále můžeme s pětilitrovým průměrem na 100 km.

Po stránce vizuální pak CR-Z do nového roku dostane nový přední nárazník s LEDkama, 17palcová litá kola nebo lehce pozměněné čalounění. Chybět nebude ani tlačítko Sport Plus (S+), které bude řidiči dávat na 10 sekund maximum z obou motorů. Ale jen za předpokladu, že baterie budou alespoň z poloviny nabité.


Honda CR-Z 2013: evropská premiéra faceliftu upřesnila výkon i funkci Sport Plus (+ živé foto) - 1 - Honda CR-Z 2012 zive 01Honda CR-Z 2013: evropská premiéra faceliftu upřesnila výkon i funkci Sport Plus (+ živé foto) - 2 - Honda CR-Z 2012 zive 02Honda CR-Z 2013: evropská premiéra faceliftu upřesnila výkon i funkci Sport Plus (+ živé foto) - 3 - Honda CR-Z 2012 zive 03Honda CR-Z 2013: evropská premiéra faceliftu upřesnila výkon i funkci Sport Plus (+ živé foto) - 4 - Honda CR-Z 2012 zive 04Honda CR-Z 2013: evropská premiéra faceliftu upřesnila výkon i funkci Sport Plus (+ živé foto) - 5 - Honda CR-Z 2012 zive 05Honda CR-Z 2013: evropská premiéra faceliftu upřesnila výkon i funkci Sport Plus (+ živé foto) - 6 - Honda CR-Z 2012 zive 06Honda CR-Z 2013: evropská premiéra faceliftu upřesnila výkon i funkci Sport Plus (+ živé foto) - 7 - Honda CR-Z 2012 zive 07Honda CR-Z 2013: evropská premiéra faceliftu upřesnila výkon i funkci Sport Plus (+ živé foto) - 8 - Honda CR-Z 2012 zive 08
Honda CR-Z se na autosalonu v Paříži ukázala v očekávaném purpurovém hávu

Honda CR-Z 2013: evropská premiéra faceliftu upřesnila výkon i funkci Sport Plus (+ živé foto) - 9 - Honda CR-Z 2013 Euro spec 01Honda CR-Z 2013: evropská premiéra faceliftu upřesnila výkon i funkci Sport Plus (+ živé foto) - 10 - Honda CR-Z 2013 Euro spec 02Honda CR-Z 2013: evropská premiéra faceliftu upřesnila výkon i funkci Sport Plus (+ živé foto) - 11 - Honda CR-Z 2013 Euro spec 03Honda CR-Z 2013: evropská premiéra faceliftu upřesnila výkon i funkci Sport Plus (+ živé foto) - 12 - Honda CR-Z 2013 Euro spec 04Honda CR-Z 2013: evropská premiéra faceliftu upřesnila výkon i funkci Sport Plus (+ živé foto) - 13 - Honda CR-Z 2013 Euro spec 07Honda CR-Z 2013: evropská premiéra faceliftu upřesnila výkon i funkci Sport Plus (+ živé foto) - 14 - Honda CR-Z 2013 Euro spec 08
Evropská specifikace faceliftované Hondy CR-Z nepřinesla oproti modelu uvedenému minulý týden na autosalonu v Jakartě žádnou změnu. Oproti předchozí verzi tak můžete počítat s nárůstem výkonu a novým tlačítkem Sport Plus, které na 10 sekund dává řidiči k dispozici maximální potenciál obou motorů

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.