Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Mercedes C 63 AMG 2015: interiér špičkové verze předčasně odhalen
29.8.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Interiér testovacího kusu vrcholné motorizace třídy C asi nikoho nezaskočí, přesto je dobré vědět, že má zploštělý volant, adaptivní tlumiče a deaktivovatelné ESP.
Připravovaná nejsilnější verze Mercedesu třídy C s označením 63 AMG není něčím, co by nás mělo zaskočit, protože už o ní víme takřka vše důležité. Pod její kapotou se má objevit přeplňovaný čtyřlitr V8 twin-turbo, který nabídne zhruba 477 koní ve standardním stavu a 510 koní (650 Nm) u vrcholné verze S, což odpovídá konfiguracím chystaného Mercedesu-AMG GT.
Díky průletům testovacích prototypů Zeleným peklem už se také dobře ví, jaký kravál bude vycházet z výfuků a stejně snadno se dá odhadnout, jak bude vypadat jeho agresivní bodykit ve verzi sedan i kombi. Až dosud jsme však nemohli pořádně přijít na kloub tomu, co bude jinak u C 63 AMG uvnitř, což nyní můžeme trošku upřesnit díky uniknuvším fotografiím maskovaného vozu.
Je to paradox, ale ani takový ranař, jakým nejsilnější Céčko dozajista bude, se nevyhne vespod ukousnutému volantu s pádly řazení. S velkou jistotou už lze vsadit na to, že rychloměr bude schopen svojí ručičkou ukázat maximálně 320 km/h a že motor půjde vytočit minimálně k hranici sedmi tisíc otáček. Samozřejmostí jsou vybroušená sportovní sedadla s bohatým prošíváním v kombinaci alcantary a kůže nebo v celokoženém provedení a jistým náznakem lze hovořit také o adaptivních tluimičích se třemi režimy tuhosti.
Na základě soustavy tlačítek u ovladače komunikačního rozhraní lze také vsadit na jednoduše deaktivovatelný stabilizační systém, aby mohl samosvorný diferenciál na zadní nápravě pořádně odvádět svou práci. Takové detaily, jakými jsou nápisy AMG nebo luxusní výbavu asi není třeba zmiňovat, a tak vás už jen vyzveme k prohlídce fotografií. Premiéra C 63 AMG by měla dle původních plánů proběhnout už 24. září, přičemž v únoru přijde k prvním zákazníkům sedan a v dubnu pak i kombiverze.
Interiér nového Mercedesu C 63 AMG vlastně nečítá žádné velké překvapení, fandové driftování však z tvaru jeho volantu nebudou nadšení
Zdroj: Toucansweb.com
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nejnovější články
- V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
před 11 hodinami - Maserati se s novým Quattroporte vrací téměř k rýsovacím prknům, plán přijít rychle jen s elektromobilem selhal
včera - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
včera - V Německu začali prodávat elektromobily v Media Marktu jako ledničky, od 8 tisíc za měsíc budou vaše
včera - Čínský stylový kombík konkurující Porsche a Ferrari předčasně odhalil únik, na Evropany si vyšlápne s 965 koňmi
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva