Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Renault Talisman RS: francouzská M3 asi nebude, ale nekouká se na ni špatně (ilustrace)
9.7.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Talisman je sice 4,85 metru dlouhý, pod kapotou však má nejvýše 1,6litrové motory. Na soutěžení s konkurencí by tak potřeboval hodně velký „upsizing”.
Je to sotva pár dnů, co nám francouzská automobilka představila nový Renault Talisman, a již zde máme neoficiální ilustraci sportovního provedení RS. Za ni je zodpovědný maďarský grafik X-Tomi, který si za základ vzal jednu z prvně publikovaných fotek. Následně pak sedan dostal do vínku agresivnější nárazník, snížený podvozek a několik černě lakovaných detailů, jež ostře kontrastují s oranžově zbarvenou karoserií.
Na výsledek se přitom kouká více než hezky, zejména ona přední část již není tak kontroverzní (za nás bychom možná i napsali odpudivá, ale nechceme dráždit). Dá se ovšem předpokládat, že zůstaneme pouze u dívání, neboť do výroby Talisman RS nikdy nedorazí. Hlavním důvodem je downsizingový trend, jehož je Renault velkým zastáncem. Z toho důvodu ostatně základní provedení nedostalo pod kapotu nic většího než jedna-šestku.
Samozřejmě, takový Peugeot nám dokazuje, že i z tak malého objemu lze vykřesat 272 koní. Ovšem ani takový výkon by v případě 4,85 metru dlouhého sedanu nebyl imponující. Zvláště v porovnání s konkurencí, kdy kupříkladu takový Opel Insignia OPC dostal do vínku koní 325. A souboj o trůn krále rychlých sedanů střední třídy se odehrává ještě docela jinde.
Ona nemalá délka vozu by pak sice umožňovala zástavbu objemnějšího motoru, k takovému kroku však Francouzi již nepřistoupí. Maximálně tedy můžeme očekávat příchod verze GT, která víceméně jen lehce zvedne výkon motoru Energy TCe nad standardních 200 koní a spíše než na mechaniku se zaměří na vzhled. Jak nám přitom ukazuje maďarský ilustrátor, i to je vlastně posun správným směrem.
Renault Talisman RS vypadá na neoficiální ilustraci jaksepatří agresivně. Nejspíše však nikdy nevznikne
Ilustrace: X-Tomi Design
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
před 3 hodinami - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nejnovější články
- Šéf Bosche si najednou myslí, že za pár let budou elektromobily kupovat skoro všichni, ještě před měsícem o tom pochyboval
před 55 minutami - Se sportovními Peugeoty je amen, říká šéfka značky, po současné 508 PSE už přijde jen prázdnota
před 2 hodinami - 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
před 3 hodinami - VW zcela mění designový styl. Místo nudy sází na odvahu, vyjít vstříc chce největšímu trhu světa
před 4 hodinami - Frustrace majitelů Tesel roste, jejich auta dál ztrácí na ceně mnohonásobně víc než ostatní vozy
před 5 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva