Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Kia KX7 je vrcholně luxusní korejské SUV, ne však pro nás
16.1.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nové SUV se snaží zaujmou trochou pozlátka navíc, ve svých útrobách ale skrývá už době známou techniku. U nás se jej dozajista nedočkáme.
Kia se snaží navýšit své registrace nejen na nám blízkých trzích, ale i v Číně. Právě tam začne od března nabízet model KX7, který se postaví na vrcholek jejího „potravinového řetězce”. Značka přitom novinku postavila na základě třetí generace SUV Sorento, se kterým Korejci vyrukovali již v roce 2014. O novinku tedy jde i nejde, což je patrné zejména v interiéru, který staví hlavně na černých a šedých plastech.
Kia se ovšem rozhodla dodat novince trochu lesku, pročež kabinu vybavila kupříkladu sedadly s perforovanou kůží či sadou hliníkových pedálů. Společnost jim přitom dělá osmipalcový středový displej či TFT obrazovka uprostřed analogového přístrojového štítu. Není to ovšem jediný rozdíl, který nové SUV KX7 odlišuje od již nabízené Kie Sorento.
Originál je totiž dovážen přímo z Jižní Koreje a jako takový musí počítat s poněkud vyššími cenami, jenž startují na 230 tisících yuanů (cca 848 tisíc korun). KX7 se ovšem bude montovat přímo v Číně pod hlavičkou konsorcia Dongfeng-Yueda-Kia, což navzdory vyšší úrovni standardní výbavy srazí základ na 200 000 CNY (737 500 Kč).
Po stránce motorické lze ale očekávat naprostý soulad mezi oběma SUV, pročež dorazí atmosférická dva-čtyřka se 188 koňmi a dvoulitrové turbo naladěné na 241 koní. Dále bude v nabídce i 2,2litrový turbodiesel produkující koní 200, s tím se ovšem počítá pouze na venkově kvůli zákazu vjezdu „naftožroutů“ do center velkých měst.
Dodat lze již pouze tolik, že všechny tři pohonné jednotky budou k dispozici se šestistupňovým manuálem či šestistupňovým automatem. U vrcholných úrovní výbavy se navíc počítá s pohonem všech kol. Tím nám ale příval informací končí, s ohledem na absenci vozu v Evropě to ale nejspíše až tak nevadí.
Přepracovaná Kia Sorento míří pod názvem KX7 na čínský trh. Za méně peněz nabídne více výbavy a osvěžený vzhled
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Legendární závodní Peugeot předvedl jekot svého motoru V10, vaše uši se budou tetelit blahem
před 11 hodinami - Policisté se pochlubili novým služebním Rolls-Roycem, od lidí teď schytávají ránu za ranou
12.5.2024 - Dodnes úplně nový, ovšem totálně oholený Ford Focus legendární první generace se prodal za směšné peníze
11.5.2024
Nejnovější články
- Prakticky nejetá Škoda Superb Combi 2,0 TDI s 4x4 a hromadou výbavy může být vaše za cenu Fabie 1,0
před 4 hodinami - Stačila jedna chyba a majiteli zánovní Toyoty odešel motor. Oprava stála 970 tisíc Kč, záruka ji nekryje
před 5 hodinami - Jaguar pořád věří, že se dožije svého elektrického snu, ještě letos ukáže sportovně-cestovní elektromobil
před 7 hodinami - Šéf Mercedesu definitivně odpískal přechod jen na elektromobily, zastavil vývoj. Další třída S bude znovu spalovací
před 8 hodinami - Hybridní Porsche 911 dorazí už za 14 dní, kontroverzní řešení minimálně co do rychlosti funguje
před 10 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva