Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Lexus IS 2013 má své české ceny. Za IS 250 dáte 799 tisíc Kč, hybrid je o 100 dražší
27.5.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Třetí generace Lexusu IS má vyšší standardní výbavu, přesto je o 90 tisíc levnější než druhá. Na výběr jsou ale jen dva modely ve čtyřech úrovních.
O nové generaci Lexusu IS informujeme již od loňského roku. Za nějaké dva týdny bychom se navíc poprvé měli posadit za volant, díky čemuž vám budeme moci brzy poreferovat i o jeho kvalitách. Do té doby vás ovšem novými zprávami o něm zásobovat nepřestaneme, neboť nyní známe také jeho české ceny. Ty v případě modelu IS 250 startují na částce 799 000 Kč, což je i navzdory vyšší základní výbavě o devadesát tisíc korun nižší suma než u předchozí generace. Vůbec poprvé v rámci řady IS pak můžete sáhnout i po hybridní verzi, která vás bude stát o sto tisíc více.
Za své peníze přitom dostanete opravdu bohatý standard, který po stránce bezpečnostní zahrnuje třeba aktivní brzdová světla, ABS, BAS, EBD, stabilizaci VSC, 8 airbagů, aktivní kapotu motoru, úchyty Isofix nebo sedadla s konstrukcí omezující riziko poranění páteře a aktivními opěrkami hlavy. V rámci exteriéru jsou to pak bi-xenony, tónovaná skla, „samostatně se opravující” lak, voduodpudivá skla oken předních dveří nebo 16palcová litá kola.
Uvnitř nechybí automatická klimatizace, textilní čalounění sedadel kombinované se syntetickou kůží Tahara nebo audio systém se šesti reproduktory a 7palcovým displejem. Ten však můžete upgradovat za paket Lexus Premium v ceně 75 000 Kč, který zahrnuje o dva reproduktory navíc, navigaci a ovladač Remote Touch. Za dalších 50 000 Kč pak dostáváte ještě paket Comfort Plus, jehož součástí jsou parkovací senzory nebo tempomat.
První zmíněná sada je pak za příplatek k dispozici také pro výše položenou úroveň výbavy Executive, paket Comfort Plus však již mají modely IS 250 a IS 300h zahrnutý v ceně. Ta se přitom opět liší o sto tisíc, přičemž levnější model startuje na 919 000 Kč. Kromě uvedeného přitom dostal ještě 17palcová kola nebo systém bezklíčového nastupování Smart Entry, za dodatečných 65 tisíc je pak třeba k mání paket Executive Plus s lepšími sedadly.
Třetí úroveň výbavy zvaná F Sport přichází především s agresivnějším designem, který podtrhuje použití 18palcových kol, a sportovním podvozkem. Lexus IS 250 přitom vychází na 1 089 000 Kč, zatímco hybridní verze již stojí 1 219 000 Kč. Ta však navíc oproti benzinovému modelu užívá adaptivní odpružení AVS. Oba vozy pak již v základu dostaly navigaci, zadní parkovací kameru nebo přehrávač DVD.
I v tomto případě můžete sáhnout po příplatcích, mezi nimiž figuruje třeba audiosystém Mark Levinson (za 30 000 Kč) navyšující počet reproduktorů na 15. Ten je přitom standardem pro nejvýše položenou úroveň výbavy Premium, kdy IS 250 stojí 1 179 000 Kč a hybridní verze opětovně o sto tisíc více. Na této úrovni však zůstávají standardem 17palcová kola, zatímco za osmnáctky je třeba připlatit 20 000 Kč.
Doplňků je ovšem ke každé výbavě o trochu více. Prozkoumat je, stejně jako detailní obsah standardní výbavy, můžete v kompletním oficiálním ceníku (PDF 81,3 kB), který lze stáhnout z oficiálních stránek značky. Již v úvodu byste přitom neměli minout poznámku, dle které lze za 24 900 Kč navýšit záruku na 5 let nebo 160 000 kilometrů. A to pro všechny modely, jež Lexus od polovina června bude nabízet.
Nový Lexus IS se na českém trhu bude nabízet ve dvou verzích a čtyřech výbavách. Za základní IS 250 dáte 799 000 Kč, výbava F Sport pak startuje na sumě 1 089 000 Kč
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Pre Jerez včera 15:00
- Senzace: Bimota v SBK 2025 s továrním týmem Kawasaki včera 13:00
- Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España včera 10:00
- Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“ 24.4.2024
- Začalo letošní MS-Side 24.4.2024
Nejnovější články
- BMW začalo majitelům nabízet „rodný list” jejich starších aut, cena i způsob objednání berou slova z úst
před 10 hodinami - Šéf Bosche najednou říká, že elektromobily budou za pár let kupovat skoro všichni, ještě před měsícem tvrdil opak
před 11 hodinami - Se sportovními Peugeoty je amen, říká šéfka značky, po současné 508 PSE už přijde jen prázdnota
včera - 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - VW zcela mění designový styl. Místo nudy sází na odvahu, vyjít vstříc chce největšímu trhu světa
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva