Porsche 918 Spyder Martini Racing oficiálně: má zajet Nordschleife pod 7:22

Zuffenhausen posvětil barvy Martini Racing podpisem smlouvy s Bacardi & Company a ve Španělsku se podařilo natočit tři 918 Spyder v jedné koloně.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Porsche 918 Spyder Martini Racing oficiálně: má zajet Nordschleife pod 7:22

31.7.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek

Porsche 918 Spyder Martini Racing oficiálně: má zajet Nordschleife pod 7:22

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Zuffenhausen posvětil barvy Martini Racing podpisem smlouvy s Bacardi & Company a ve Španělsku se podařilo natočit tři 918 Spyder v jedné koloně.

Porsche 918 Spyder je již pěkně dlouho vyprodáno, automobilka ale zahájí výrobu až v příštím roce v září a tak využívá volný čas k testování. Samozřejmě kde jinde, než na Nürburgringu a jeho Severní smyčce. A s kým jiným za volantem, než věhlasným, dnes už pětašedesátiletým Walterem Röhrlem. Cílem vývojového oddělení je „dostat čas na jedno, 20,8 kilometru dlouhé kolo pod sedm minut a dvaadvacet vteřin“, což by 918 Spyder zařadilo v žebříčku nejlepších časů někam mezi aktuální Corvetty ZR1 a Z06.

Zuffenhausen zveřejnil tuto informaci v aktuální tiskové zprávě, která zároveň potvrzuje, že tradiční, charakteristické schéma a logo Martini se na voze neobjevily náhodou, ale byly předzvěstí oficiální dohody obou značek o dalším partnerství. Porsche potvrzuje, že použití barev Martini má být vzpomínkou na stroje 908, 917, 935, 936 nebo různé modely 911 RS a RSR, připomínkou vítězství v Le Mans či legendární Targa Florio a firma zároveň upozorňuje, že má tato práva zakoupena pouze pro aplikaci na 918 Spyder.

Mimochodem, pokud si myslíte, že v Porsche se baví přelakováváním jednoho auta do několika různých podob, tak jsme to až dosud viděli podobně, pravda je ale poněkud zajímavější. Vzhledem k tomu, že potkat vývojový prototyp 918 Spyder na běžné veřejné silnici nebo při testování na Ringu lze považovat za málo viděný zázrak, jak byste se asi tvářili, kdybyste najednou potkali rovnou tři auta. Přesně to se totiž stalo ve Španělsku na dálnici, a aby tomu vůbec někdo věřil, minimálně jednomu ze svědků se trojku v akci podařilo natočit.

Autor si na Youtube říká Ampalonso a omlouvá se za kvalitu vzhledem k záznamu na telefon, nicméně jak sám říká, vůbec nečekal, že by se něco takového mohlo objevit na silnici a tak použil pouze to, co měl po ruce. Každé ze tří Porsche mělo trochu jiný „nástřik“. Jeden ze Spyderů měl černo-bílé pásy Martini, další tmavě šedou Martini a auto uprostřed bylo matně černé s bílé pruhy, které se poprvé oficiálně představilo v květnu.


Porsche 918 Spyder Martini Racing oficiálně: má zajet Nordschleife pod 7:22 - 1 - Porsche 918 Spyder Martini Racing oficial 01Porsche 918 Spyder Martini Racing oficiálně: má zajet Nordschleife pod 7:22 - 2 - Porsche 918 Spyder Martini Racing oficial 02Porsche 918 Spyder Martini Racing oficiálně: má zajet Nordschleife pod 7:22 - 3 - Porsche 918 Spyder Martini Racing oficial 03Porsche 918 Spyder Martini Racing oficiálně: má zajet Nordschleife pod 7:22 - 4 - Porsche 918 Spyder Martini Racing oficial 04Porsche 918 Spyder Martini Racing oficiálně: má zajet Nordschleife pod 7:22 - 5 - Porsche 918 Spyder Martini Racing oficial 05Porsche 918 Spyder Martini Racing oficiálně: má zajet Nordschleife pod 7:22 - 6 - Porsche 918 Spyder Martini Racing oficial 06Porsche 918 Spyder Martini Racing oficiálně: má zajet Nordschleife pod 7:22 - 7 - Porsche 918 Spyder Martini Racing oficial 07Porsche 918 Spyder Martini Racing oficiálně: má zajet Nordschleife pod 7:22 - 8 - Porsche 918 Spyder Martini Racing oficial 08Porsche 918 Spyder Martini Racing oficiálně: má zajet Nordschleife pod 7:22 - 9 - Porsche 918 Spyder Martini Racing oficial 09
Použití barev a loga Martini Racing si Porsche nechalo posvětit smlouvou, platí však pouze pro Spyder

Zdroje: Porsche, Carscoop

Miro Mihálik

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.