Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Rezvani Beast Speedster: levnější a přístupnější Beast je stále moc drahý
10.9.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Rezvani Beast Speedster nabídne více pohodlí a jen o trochu méně rychlosti. Má 304 koní a na stovce je za 3,5 s, ovšem stále stojí ohromné peníze.
Rezvani Beast, které se plně odhalilo před pár měsíci, slibuje ohromující výkony díky svým 507 koním na 748 kilogramů. Je to sice „jen” Ariel Atom s karbonovou kapotáží, ale je silnější a nevypadá jako naštvaná moucha. Také svými sedačkami z holého karbonu a závodního displeje místo klasického přístrojového štítu působí skoro jako závodní auto. Přesto je jeho čtyřmilionová cenovka vážně ambiciózní.
Pro ty, kteří ji nepřekousnou, dostal Beast levnějšího, „základního” bratra, nazvaného Beast Speedster. Vizuální změny aby tu člověk hledal lupou a ani tak nebude úspěšný, pokud pomineme barvu a nápis Beast Speedster za předními koly. V kabině nicméně pár změn je - sedačky dostaly kožené čalounění a přístrojový štít tu je klasický s ručičkami. Pochází, nikoliv nečekaně, z Atomu.
Největší změna je ale v pohonném ústrojí. Beast Speedster nemá 507 koní, nýbrž 304, tedy o nějaké dvě stovky méně. Motor je tu stejný, 2,4litrový kompresorový čtyřválec Honda, a také váha zůstává na stejné hodnotě, tedy 748 kilogramů. To znamená 406,4 koní na tunu, tedy pořád hodnotu lepší, než nabídne lecjaký jiný sporťák. Zrychlení na stovku má trvat jen 3,5 vteřiny a je tu manuální převodovka.
Tohle auto tedy můžeme spíš než za základní verzi Beastu považovat za jaksi přístupnější. Speedster nebude tak divoký a bude díky onomu čalounění pohodlnější, i když to pořád nebude žádný grand tourer. Speedster je také levnější, ale pořád zdaleka ne levný - stojí 139 tisíc dolarů, tedy asi 3,3 milionu korun. To jsou pořád peníze, za které člověk pořídí Porsche 911, Mercedes AMG GT či něco podobného.
Změny oproti Beastu v designu aby člověk u Speedsteru hledal lupou, pomineme-li červenou barvu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
před 6 hodinami - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nejčtenější články
- Neobyčejně levně je k mání světově unikátní BMW 3 legendární generace E46, ani toho moc nenajelo
24.3.2024 - „Velká lež” a „podvod na přírodu”. Profesor techniky ve Vídni říká, že nařizování elektromobilů jde proti veškerému rozumu
24.3.2024 - VW potvrdil konec dalších dvou populárních modelů. Zájem o ně je přitom dál, jsou dopředu vyprodané
24.3.2024 - Automobilky prodělávají na každém elektromobilu v průměru přes 140 tisíc Kč, ztráty některých jdou do milionů na kuse
24.3.2024 - Nejnovější elektromobil Chevroletu je takový průšvih, že výrobce raději vrací majitelům až 153 tisíc Kč z pořizovací ceny
24.3.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva