Škoda Fabia Trumf: akční model stojí víc než základ, nabízí ale mnohem víc výbavy

14.11.2016 | Petr Prokopec | 4 příspěvky

Za hatchback či kombi v akční verzi Trumf připlatíte nad rámec základní výbavy Active 7 000 Kč. Navíc ale dostanete dost výbavy vč. klimatizace.

Škoda Fabia startuje na částce 237 900 Kč v dosti skromném provedení Active. Mladoboleslavská automobilka se však rozhodla po vzoru modelu Yeti řádně zamíchat s nabídkou a za podobnou cenu nabídnout o něco více. Brzy tak začne nabízet provedení Trumf, které v případě hatchbacku startuje na sumě 244 900 Kč. Ten nabídne stále stejný motor 1,0 MPI o výkonu 44 kW/60 koní, přidá ale ale bohatší základní výbavu.

Standardem jsou nyní u verze Trumf klimatizace, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, malý kožený paket (volant, hlavice řadicí páky a madlo ruční brzdy), rádio Blues či patnáctipalcová ocelová kola s ozdobnými „poklicemi“ Dentro. Kromě toho dorazil i paket Mobilita Plus se zárukou rozšířenou na pět let, respektive 100 tisíc kilometrů. To všechno by vás normálně přišlo asi na 32 tisíc Kč, takže zvýhodnění u Trumfu by mělo odpovídat cca 25 tisícům Kč.

Kromě základního tříválce je možné Trumf spojit se silnější verzí motoru o výkonu 55 kW/75 koní, přičemž cena startuje na částce 264 900 Kč. Za 280 900 Kč už je motorizace 1,2 TSI naladěná na 66 kW/90 koní, stejně jako v předchozích dvou případech přitom výbava počítá s pětistupňovým manuálem a karoserií hatchback.

„Trumfový” samozřejmě lze mít i kombík, který je k dispozici od 274 900 Kč, tentokráte se silnějším provedení litrového tříválce. Mimo to se logicky nabízí i příplatková výbava, jednotlivé položky ale nyní neznáme. Škoda prozatím nezveřejnila kompletní ceník.

Dodat tak aktuálně můžeme jen tolik, že kromě modelu Yeti automobilka již výbavu Trumf nabízela v roce 2000, kdy s ní byla spojena Škoda Felicia. Ta přitom dostala nad rámec standardní výbavy zrcátka a kliky v barvě karoserie, ozdobné kryty kol, čtyřramenný volant či centrální zamykání.

Škoda Fabia Trumf: akční model stojí víc než základ, nabízí ale mnohem víc výbavy - 1 - Skoda Fabia III 2015 12 TSI test prvni 001Škoda Fabia Trumf: akční model stojí víc než základ, nabízí ale mnohem víc výbavy - 2 - Skoda Fabia III 2015 12 TSI test prvni 005Škoda Fabia Trumf: akční model stojí víc než základ, nabízí ale mnohem víc výbavy - 3 - Skoda Fabia III 2015 12 TSI test prvni 008Škoda Fabia Trumf: akční model stojí víc než základ, nabízí ale mnohem víc výbavy - 4 - Skoda Fabia III 2015 12 TSI test prvni 010Škoda Fabia Trumf: akční model stojí víc než základ, nabízí ale mnohem víc výbavy - 5 - Skoda Fabia III 2015 12 TSI test prvni 016Škoda Fabia Trumf: akční model stojí víc než základ, nabízí ale mnohem víc výbavy - 6 - Skoda Fabia III 2015 12 TSI test prvni 017Škoda Fabia Trumf: akční model stojí víc než základ, nabízí ale mnohem víc výbavy - 7 - Skoda Fabia III 2015 12 TSI test prvni 020Škoda Fabia Trumf: akční model stojí víc než základ, nabízí ale mnohem víc výbavy - 8 - Skoda Fabia III 2015 12 TSI test prvni 028Škoda Fabia Trumf: akční model stojí víc než základ, nabízí ale mnohem víc výbavy - 9 - Skoda Fabia III 2015 12 TSI test prvni 041Škoda Fabia Trumf: akční model stojí víc než základ, nabízí ale mnohem víc výbavy - 10 - Skoda Fabia III 2015 12 TSI test prvni 049Škoda Fabia Trumf: akční model stojí víc než základ, nabízí ale mnohem víc výbavy - 11 - Skoda Fabia III 2015 12 TSI test prvni 061Škoda Fabia Trumf: akční model stojí víc než základ, nabízí ale mnohem víc výbavy - 12 - Skoda Fabia III 2015 12 TSI test prvni 054Škoda Fabia Trumf: akční model stojí víc než základ, nabízí ale mnohem víc výbavy - 13 - Skoda Fabia III 2015 12 TSI test prvni 110Škoda Fabia Trumf: akční model stojí víc než základ, nabízí ale mnohem víc výbavy - 14 - Skoda Fabia III 2015 12 TSI test prvni 111Škoda Fabia Trumf: akční model stojí víc než základ, nabízí ale mnohem víc výbavy - 15 - Skoda Fabia III 2015 12 TSI test prvni 112
Po modelu Yeti je nyní s výbavou Trumf nabízena i Škoda Fabia osazená motory 1,0 MPI či 1,2 TSI

Petr Prokopec

Další zajímavé články:

Diskuze 4 příspěvky

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše