Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu

Další varianty nejprodávanějšího jihoamerického vozu přinášejí vyšší světlou výšku, ochranné lemy karoserie, bohatou výbavu i motory spalující etanol.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu

17.5.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Další varianty nejprodávanějšího jihoamerického vozu přinášejí vyšší světlou výšku, ochranné lemy karoserie, bohatou výbavu i motory spalující etanol.

Jižní Amerika je pro Volkswagen zaslíbenou zemí. Značka zde totiž prodává prakticky vše, co nese logo VW, a to v enormním množství. Takový Gol je dokonce od roku 1987 nejprodávanějším vozem Brazílie a podobný úspěch si od roku 1988 připisuje i v sousední Argentině. Nemůžeme se tak značce divit, že se ze svého základního jihoamerického modelu snaží vytřískat co nejvíce. Proto se ostatně ve třetí generaci neobjevuje pouze třídveřový nebo pětidveřový hatchback, ale také čtyřdveřový sedan a dokonce i dvoudveřový pick-up.

Právě poslední zmiňovaný přírůstek měl a má v Jižní Americe velký úspěch, neboť obdobná stylizace je tamní klientela blízká. Proto se ostatně Volkswagen rozhodl, že stávající portfolio obohatí ještě o dvě verze, které sice dostaly karoserii pětidveřového hatchbacku, nabízejí však některé náležitosti nutné pro jízdu po nekvalitních silnicích - konkrétně vyšší světlou výšku a černé ochranné plasty lemující spodek karoserie.

V tomto směru samozřejmě prim hraje Gol Rallye, který zejména díky výraznému přednímu nárazníku a mlhovkám působí vizuálně i docela agresivně. Jeho světlá výška přitom byla oproti výchozímu hatchbacku zvětšena o 2,8 cm, výkon 104 koní produkovaný 1,6litrovým motorem Flex však nadále směřuje na přední kola. V rámci převodovek je přitom na výběr pětistupňový manuál či automat.

Dle hnacího ústrojí se samozřejmě liší ceny, které v Brazílii činí 45 850, respektive 48 580 realů. Tedy přibližně 450 tisíc či 485 tisíc korun, za což již v základu dostáváte ABS, dva airbagy, posilovač řízení, výškově stavitelné sedadlo řidiče, parkovací senzory, klimatizaci nebo 16palcová litá kola. Za příplatek je pak možné získat ještě kožené čalounění nebo multimediální systém.

Druhá nově představená verze Gol Track tak výraznou vizuální přitažlivost nemá, na druhou stranu ji však můžete pořídit již za 33 060 realů (330 000 Kč). Počítat přitom můžete se světlou výškou zvýšenou o 2,3 cm, 14palcovými ocelovými koly (litá ve stejném rozměru jsou za příplatek) nebo litrovým motorem Flex, který při naplnění nádrže etanolem produkuje 76 koní.

Interiér tohoto modelu se pak oproti Volkswagenu Gol Rallye liší prakticky jen v detailech, jako jsou barvy a vzory čalounění. Standardní výbava ovšem zůstává stejná, mezi příplatky se pak objevují i stylovky typu multifunkčního nože. To zřejmě pro případ, že se vám mimo civilizaci něco na voze porouchá a vy si budete muset zahrát na MacGyvera...


Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu - 1 - Volkswagen Gol Rallye 01Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu - 2 - Volkswagen Gol Rallye 02Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu - 3 - Volkswagen Gol Rallye 03Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu - 4 - Volkswagen Gol Rallye 04Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu - 5 - Volkswagen Gol Rallye 05Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu - 6 - Volkswagen Gol Rallye 06Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu - 7 - Volkswagen Gol Rallye 07Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu - 8 - Volkswagen Gol Rallye 08Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu - 9 - Volkswagen Gol Rallye 09Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu - 10 - Volkswagen Gol Rallye 10Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu - 11 - Volkswagen Gol Rallye 11Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu - 12 - Volkswagen Gol Rallye 12Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu - 13 - Volkswagen Gol Rallye 13Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu - 14 - Volkswagen Gol Rallye 14Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu - 15 - Volkswagen Gol Rallye 15Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu - 16 - Volkswagen Gol Rallye 16Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu - 17 - Volkswagen Gol Rallye 17
Volkswagen Gol Rallye přináší populární off-roadový vzhled, který je v Jižní Americe velmi populární. Kromě toho dostal i 1,6litrový motor Flex, bohatou výbavu nebo o 2,8 cm zvýšenou světlou výšku

Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu - 18 - Volkswagen Gol Track 01Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu - 19 - Volkswagen Gol Track 02Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu - 20 - Volkswagen Gol Track 03Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu - 21 - Volkswagen Gol Track 04Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu - 22 - Volkswagen Gol Track 05Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu - 23 - Volkswagen Gol Track 06Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu - 24 - Volkswagen Gol Track 07Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu - 25 - Volkswagen Gol Track 08Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu - 26 - Volkswagen Gol Track 09Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu - 27 - Volkswagen Gol Track 10Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu - 28 - Volkswagen Gol Track 11Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu - 29 - Volkswagen Gol Track 12Volkswagen Gol Rallye a Track 2013 sází na přitažlivost off-roadového vzhledu - 30 - Volkswagen Gol Track 13
Verze Gol Track dostala jen litrový motor, je však o poznání levnější

Zdroj: Autoblog Spanish

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.