Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak

To by bylo, aby si na novou M5 „nesáhli” také lidé od Raplha Kellenerse. Zatím se ale chlubí hlavně vzhledovými modifikacemi, technickými jen zčásti.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Tuning

Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak

9.6.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek

Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

To by bylo, aby si na novou M5 „nesáhli” také lidé od Raplha Kellenerse. Zatím se ale chlubí hlavně vzhledovými modifikacemi, technickými jen zčásti.

Nedávno jsme vám představili způsob, kterak si u Kellenerse nechat stvořit skoroM5 kombi v benzinu i naftě. Pokud by vám to ale nebylo dost, můžete si od něj nechat vylepšit také skutečnou novou M5, jen se holt budete muset smířit s karoserií sedan, neboť BMW M5 Touring už nevyrábí a vyrábět ani nebude.

A co s ní tedy Kelleners provedl? Nebude toho málo, však vozu dal i své vlastní jméno KS5-S, což tradičně značí komplexní přestavbu. Jenže veřejně se zatím pochlubil jen částí úprav.

Zvenku si můžete všimnout přepracovaného vzhledu, který se opírá o upravený přední nárazník s vcelku dramaticky tvarovaným „lízátkem”, zadní nárazník s upraveným difuzorem a novými 90milimetrovými koncovkami výfuků, novými nástavci bočních prahů a malý spojler na víku kufru. Nechybí 20" kola Hamburg lakovaná v matné černi a celý vůz je oděn do decentního, matně šedého laku.

Původní nezůstal ani interiér, který se dočkal nejen vcelku obvyklých drobností jako je sada nášlapů pedálů z vrtaného hliníku, nový tříramenný volant či „karbonové” obložení, ale i kompletně nového čalounění sedadel prošívanou kůží. Perličkou je přepracovaný tachometr cejchovaný až do 340 km/h.

Právě ten naznačuje technické modifikace, v jejich případě byl ale zatím Kellners více než stručný. O úpravách motoru nemluví vůbec a můžeme si jen vsadit, jestli nasadí 720 koní jako Hamann, 735 jako Manhart nebo půjde po krku až extrémním 800 koním od G-Poweru. Bez ohledu na to ale víme, že motor dostal kompletní nové výfukové potrubí, jehož zvuk bude pochopitelně výraznější v celém spektru otáček, díky otevření ventilů ve 4 000 ot./min se ale má změnit v řev bestie. A to je v nabídce i exportní verze, která jde ještě dále...

Dále je známo, že podvozek M5 byl snížen o 25 mm a dostal nastavitelné tlumiče. Zajímavé je, že úpravce se zbavil také jinak respektovaného aktivního samosvorného diferenciálu od BMW a nahradil jej kouskem z vlastní dílny. S jakým výsledkem, to můžeme zatím jen hádat.

Vzhledem k tomu, že zatím není známa ani celá šíře úprav, není veřejnou informací ani cena a dostupnost kompletní modifikace. Ale můžeme si být jisti, že právě tohle Ralph Kelleners a jeho lidé jistě rychle napraví.


Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 1 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 01Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 2 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 02Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 3 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 03Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 4 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 04Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 5 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 05Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 6 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 06Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 7 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 07Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 8 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 08Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 9 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 09Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 10 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 10Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 11 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 11Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 12 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 12Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 13 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 13Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 14 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 14Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 15 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 15Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 16 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 16Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 17 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 17Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 18 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 18Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 19 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 19Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 20 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 20Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 21 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 21Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 22 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 22Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 23 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 23Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 24 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 24Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 25 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 25Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 26 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 26Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 27 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 27Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 28 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 28Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 29 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 29Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 30 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 30Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 31 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 31Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 32 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 32Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 33 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 33Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 34 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 34Kelleners Sport KS5-S: BMW M5 F10 ještě jednou jinak - 35 - Kelleners Sport KS5-S BMW M5 F10 35
Z úprav M5 F10 zatím Kelleners popsal jen část, prohlédnout si ale můžeme vše

Petr Miler

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.