BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě

(150 foto) Po včerejším úniku oficiálních materiálů BMW podle očekávání neváhalo a strhlo plachtu z nové generace M5. Víme už téměř vše.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě

16.6.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek

(150 foto) Po včerejším úniku oficiálních materiálů BMW podle očekávání neváhalo a strhlo plachtu z nové generace M5. Víme už téměř vše.

BMW se v poslední době nedaří představovat své nové modely zrovna tak, jak si samo plánuje. Nějaký ten únik dnes dříve nebo později stihne odhalování prakticky každého nového modelu jakékoli automobilky, ale málokdy se stane, aby byl tak masivní. Začátkem června jsme se dva dny před oficiální premiérou dostali k desítkám snímků nové generace řady 1 a podobná situace nastala včera. To automobilce uniklo plných 40 fotografií nové M5 F10 a nezůstalo jen u nich. K dispozici jsme v tu chvíli měli i vcelku podrobné specifikace a mnoho nejasností tak již okolo nové em-pětky nezbývalo.

Dnešní oficiální představení páté generace em-pětky tak již berte jen jako jakési doplnění, neboť skýtá relativně malé množství nových informací. Nových fotografií je více, přes stovku, ale zajímavější je na nich spíše to, že jsou kvalitnější, neboť již včera jsme mohli vůz vidět ze všech stran a patnáct dalších úhlů pohledu na totéž vám zřejmě žádné zásadní překvapení nepřinese. Ale nechoďme dále kolem vroucí kaše a ponořme se přímo do jejích hlubin. O tomto autě by totiž Američané jistě neřekli nic jiného, než je pořádně „hot”.


BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 1 - BMW M5 F10 2012 oficialni 032BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 2 - BMW M5 F10 2012 oficialni 033BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 3 - BMW M5 F10 2012 oficialni 035

Jak jsme již zmínili včera, nejzajímavější na představeném produkčním exempláři nové M5 je to, že je modrý. Ne jen proto, že modrá je prostě dobrá, ale hlavně proto, že vozu to v této barvě náramně sluší. Oproti jistě záměrně poněkud unylému konceptu je to velká změna a faktické designové odlišnosti, které podle všeho čítají pouze jiná vnější zrcátka a svalnatější boční prahy, jakési zkrásnění M5 pouze dokreslují. Novinka si tak ponechává atraktivní a přitom střízlivý vzhled, který kombinuje decentní ztvárnění současné pětky jako takové s výraznými, ale ne zcela nepřehlédnutelnými dynamickými doplňky provedení M. Jsme přesvědčení, že právě takový vzhled zákazníci od M5 očekávají a lze říci, že záleží jen na nich, jak moc dají volbou barvy laku vyniknout agresivní a jak moc klidné tváři vozu. V takové černé metalíze by M5 F10 mohla vypadat docela nevinně.

V interiéru nepanují odlišné poměry, když jde opět o mix umírněné elegance běžné řady 5 se sportovními doplňky typickými pro modely M bavorské automobilky. V provedení, které je předmětem prvotní prezentace BMW, je díky černo-šedému zbavení palubní desky, výplní dveří a čalounění sedadel akcentována spíše klidná část povahy nové M5. Její potenciál uvnitř naznačuje na první pohled jen tříramenný volant s typickým dvoubarevným obšitím, specifická sportovní sedadla, černě čalouněný strop a pár M „artefaktů” jako je logo divize Motorsport na opěrkách hlavy předních cestujících. Mezi další specifika patří odlišná přístrojová deska opět s logem //M, stejně označený volič automatické převodovky vnitřní prahy dveří. Zbylé odlišnosti už musíte hledat v nitru palubních systémů vozu - takový systém M Drive umožňující rozličná nastavení reakcí motoru, řízení (ano, vůz má elektrický posilovač), převodovky a fungování podvozku v jiných „bavorácích” nenajdete.

BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 4 - BMW M5 F10 2012 oficialni 023BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 5 - BMW M5 F10 2012 oficialni 024BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 6 - BMW M5 F10 2012 oficialni 026

Závěrem posledního odstavce už jsme začali koketovat s technickými finesami vozu, a tak se na ně podívejme pořádně. Pochopitelně, tou nejzajímavější je samotné srdce vozu, osmiválec o objemu 4,4 litru, kterému s dýcháním pomáhají dvě turbodmychadla. Nejde o žádnou horkou novinku, tento motor již známe z modelů X5 M a X6 M, otázkou ale bylo, jakého se dočká naladění pro použití v nové M5. Spekulovalo se o maximální výkonu sahajícím až k 600 koním, nakonec jsou ale výsledné specifikace velmi podobné jako u „ikskových eMek”. Agregát tak dosahuje výkonu 560 koní, který trůní v rozmezí 6 a 7 000 ot./min, nejvyšší točivý moment 680 Nm je pak k dispozici mezi 1 500 a 5 750 ot./min. Není tak pochyb o tom, že jde o mimořádně silný motor, ale výkonový nárůst oproti X5 a X6 M je minimální.

Co zřejmě bude motor při vysokém zatížení trápit je spotřeba paliva, na papíře ale vypadá vše růžově. BMW tvrdí, že výkon motoru oproti dřívějšímu pětilitrovému desetiválci s 507 koňmi stoupl o 10 procent, spotřeba ale o 30 procent klesla. U té normované tomu věříme, turbomotor je v tomto smyslu výhodnější (tabulková spotřeba činí 9,9 litru benzinu na 100 km), u té reálné při vyšším zatížení ale pochybujeme o tom, že se bude schopna apetitu velmi efektivního motoru 5,0 V10 vyrovnat.

BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 7 - BMW M5 F10 2012 oficialni 009BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 8 - BMW M5 F10 2012 oficialni 022BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 9 - BMW M5 F10 2012 oficialni 151

Hmotnost vozu zatím bohužel neznáme, po stránce dynamiky si ale nová M5 vede více než dobře. Na stovku zrychluje za 4,4 sekundy, na dvoustovku za 13 sekund a dosáhne elektronicky omezené maximální rychlosti 250 km/h. Pokud si připlatíte (zatím nevíme kolik, ale počítáme tak minimálně se 2 000 Eur), můžete si nechat posunout omezovač rychlosti až na 305 km/h. Potenicál vozu by ale měl být při daném výkonu ještě vyšší. Pro srovnání: předchozí M5 E60 zrychlovala na stovku za 4,7 sekundy a na 200 km/h za 13,8 sekundy. Posun novinky směrem k vyšší dynamice není nikterak ohromující, ale chápeme, že v těchto sférách už je zlepšení akcelerace o každou sekundu velmi složité.

O přenos výkonu na silnici v případě M5 F10 stará sedmistupňový automat M-DCT se dvěma spojkami (manuál bude též k dispozici, ale zřejmě jen v USA), vícelamelový samosvorný diferenciál přímo od divize M s vektorováním točivého momentu. Výkon dále proudí standardně na kola 19" kola z lehkých slitin (na snímcích jsou ale k vidění příplatková 20" kola s pneumatikami 265/35 ZR20 vpředu a 295/30 ZR20 vzadu). Zatím nevíme, zda nová M5 bude používat dojezdové runflaty, automobilka se o tom oficiálně nezmiňuje a z přiložených snímků to není jednoznačně patrné, zdá se však, že nikoli.

BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 10 - BMW M5 F10 2012 oficialni 053BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 11 - BMW M5 F10 2012 oficialni 052BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 12 - BMW M5 F10 2012 oficialni 055

U samotného podvozku pak víme jen tolik, že je adaptivní, byl vyvinut divizí M a je nejen sportovně naladěný (rozumějte přitvrzený), ale i patřičně lehký. Dále disponuje odlišnou geometrií náprav a krotí jej mírnější stabilizační systém DSC. Co to všechno znamená poznáme až v praxi, stejně jako možnosti prý lehkého, ale výkonného brzdového systému.

O specifických elektronických systémech jsme se již zmínili, a tak nezbývá než dodat, že veřejnou premiéru zažije tato novinka přesně za týden na M festivalu v německém Nürburgu a autosalonové „entré” v září ve Frankfurtu.

Do prodeje se pátá generace M5 dostane letos v listopadu, českou cenu zatím neznáme. Ve Velké Británii ale má cenovka začínat na hodnotě 73 040 liber, tedy přibližně 2 milionech Kč.

Technické specifikace nového BMW M5 F10 v kostce

Motor: Zážehový, dvěma turbodmychadly typu Twin Scroll přeplňovaný vidlicový osmiválec. Přímý vstřik paliva do válců, variabilní ovládání ventilů Valvetronic.

Objem: 4 395 ccm
Nejvyšší výkon: 412 kW/560 koní při 6 000 až 7 000 ot./min.
Nejvyšší točivý moment: 680 Nm při 1 500 až 5 750 ot./min.
Zrychlení 0 - 100 km/h: 4,4 s
Zrychlení 0 - 200 km/h: 13,0 s
Nejvyšší rychlost: 250 km/h (el. omezena, 305 km/h s M Driver's paketem).
Kombinovaná spotřeba paliva: 9,9 l/100 km
Emise CO2: 232 g/km

Kompletní galerie oficiálních footgrafií nového BMW M5

BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 13 - BMW M5 F10 2012 oficialni 001BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 14 - BMW M5 F10 2012 oficialni 002BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 15 - BMW M5 F10 2012 oficialni 003BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 16 - BMW M5 F10 2012 oficialni 004BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 17 - BMW M5 F10 2012 oficialni 005BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 18 - BMW M5 F10 2012 oficialni 006BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 19 - BMW M5 F10 2012 oficialni 007BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 20 - BMW M5 F10 2012 oficialni 008BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 21 - BMW M5 F10 2012 oficialni 009BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 22 - BMW M5 F10 2012 oficialni 010BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 23 - BMW M5 F10 2012 oficialni 011BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 24 - BMW M5 F10 2012 oficialni 012BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 25 - BMW M5 F10 2012 oficialni 013BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 26 - BMW M5 F10 2012 oficialni 014BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 27 - BMW M5 F10 2012 oficialni 015BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 28 - BMW M5 F10 2012 oficialni 016BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 29 - BMW M5 F10 2012 oficialni 017BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 30 - BMW M5 F10 2012 oficialni 018BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 31 - BMW M5 F10 2012 oficialni 019BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 32 - BMW M5 F10 2012 oficialni 020BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 33 - BMW M5 F10 2012 oficialni 021BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 34 - BMW M5 F10 2012 oficialni 022BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 35 - BMW M5 F10 2012 oficialni 023BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 36 - BMW M5 F10 2012 oficialni 024BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 37 - BMW M5 F10 2012 oficialni 025BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 38 - BMW M5 F10 2012 oficialni 026BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 39 - BMW M5 F10 2012 oficialni 027BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 40 - BMW M5 F10 2012 oficialni 028BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 41 - BMW M5 F10 2012 oficialni 029BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 42 - BMW M5 F10 2012 oficialni 030BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 43 - BMW M5 F10 2012 oficialni 031BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 44 - BMW M5 F10 2012 oficialni 032BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 45 - BMW M5 F10 2012 oficialni 033BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 46 - BMW M5 F10 2012 oficialni 034BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 47 - BMW M5 F10 2012 oficialni 035BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 48 - BMW M5 F10 2012 oficialni 036BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 49 - BMW M5 F10 2012 oficialni 037BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 50 - BMW M5 F10 2012 oficialni 038BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 51 - BMW M5 F10 2012 oficialni 039BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 52 - BMW M5 F10 2012 oficialni 040BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 53 - BMW M5 F10 2012 oficialni 041BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 54 - BMW M5 F10 2012 oficialni 042BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 55 - BMW M5 F10 2012 oficialni 043BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 56 - BMW M5 F10 2012 oficialni 044BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 57 - BMW M5 F10 2012 oficialni 045BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 58 - BMW M5 F10 2012 oficialni 046BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 59 - BMW M5 F10 2012 oficialni 047BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 60 - BMW M5 F10 2012 oficialni 048BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 61 - BMW M5 F10 2012 oficialni 049BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 62 - BMW M5 F10 2012 oficialni 050BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 63 - BMW M5 F10 2012 oficialni 051BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 64 - BMW M5 F10 2012 oficialni 052BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 65 - BMW M5 F10 2012 oficialni 053BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 66 - BMW M5 F10 2012 oficialni 054BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 67 - BMW M5 F10 2012 oficialni 055BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 68 - BMW M5 F10 2012 oficialni 056BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 69 - BMW M5 F10 2012 oficialni 057BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 70 - BMW M5 F10 2012 oficialni 058BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 71 - BMW M5 F10 2012 oficialni 059BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 72 - BMW M5 F10 2012 oficialni 060BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 73 - BMW M5 F10 2012 oficialni 061BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 74 - BMW M5 F10 2012 oficialni 062BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 75 - BMW M5 F10 2012 oficialni 063BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 76 - BMW M5 F10 2012 oficialni 064BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 77 - BMW M5 F10 2012 oficialni 065BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 78 - BMW M5 F10 2012 oficialni 066BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 79 - BMW M5 F10 2012 oficialni 067BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 80 - BMW M5 F10 2012 oficialni 068BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 81 - BMW M5 F10 2012 oficialni 069BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 82 - BMW M5 F10 2012 oficialni 070BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 83 - BMW M5 F10 2012 oficialni 071BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 84 - BMW M5 F10 2012 oficialni 072BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 85 - BMW M5 F10 2012 oficialni 073BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 86 - BMW M5 F10 2012 oficialni 074BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 87 - BMW M5 F10 2012 oficialni 075BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 88 - BMW M5 F10 2012 oficialni 076BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 89 - BMW M5 F10 2012 oficialni 077BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 90 - BMW M5 F10 2012 oficialni 078BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 91 - BMW M5 F10 2012 oficialni 079BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 92 - BMW M5 F10 2012 oficialni 080BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 93 - BMW M5 F10 2012 oficialni 081BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 94 - BMW M5 F10 2012 oficialni 082BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 95 - BMW M5 F10 2012 oficialni 083BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 96 - BMW M5 F10 2012 oficialni 084BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 97 - BMW M5 F10 2012 oficialni 085BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 98 - BMW M5 F10 2012 oficialni 086BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 99 - BMW M5 F10 2012 oficialni 087BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 100 - BMW M5 F10 2012 oficialni 088BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 101 - BMW M5 F10 2012 oficialni 089BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 102 - BMW M5 F10 2012 oficialni 090BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 103 - BMW M5 F10 2012 oficialni 091BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 104 - BMW M5 F10 2012 oficialni 092BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 105 - BMW M5 F10 2012 oficialni 093BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 106 - BMW M5 F10 2012 oficialni 094BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 107 - BMW M5 F10 2012 oficialni 095BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 108 - BMW M5 F10 2012 oficialni 096BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 109 - BMW M5 F10 2012 oficialni 097BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 110 - BMW M5 F10 2012 oficialni 098BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 111 - BMW M5 F10 2012 oficialni 099BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 112 - BMW M5 F10 2012 oficialni 100BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 113 - BMW M5 F10 2012 oficialni 101BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 114 - BMW M5 F10 2012 oficialni 102BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 115 - BMW M5 F10 2012 oficialni 103BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 116 - BMW M5 F10 2012 oficialni 104BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 117 - BMW M5 F10 2012 oficialni 105BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 118 - BMW M5 F10 2012 oficialni 106BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 119 - BMW M5 F10 2012 oficialni 107BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 120 - BMW M5 F10 2012 oficialni 108BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 121 - BMW M5 F10 2012 oficialni 109BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 122 - BMW M5 F10 2012 oficialni 110BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 123 - BMW M5 F10 2012 oficialni 111BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 124 - BMW M5 F10 2012 oficialni 112BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 125 - BMW M5 F10 2012 oficialni 113BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 126 - BMW M5 F10 2012 oficialni 114BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 127 - BMW M5 F10 2012 oficialni 115BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 128 - BMW M5 F10 2012 oficialni 116BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 129 - BMW M5 F10 2012 oficialni 117BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 130 - BMW M5 F10 2012 oficialni 118BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 131 - BMW M5 F10 2012 oficialni 119BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 132 - BMW M5 F10 2012 oficialni 120BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 133 - BMW M5 F10 2012 oficialni 121BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 134 - BMW M5 F10 2012 oficialni 122BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 135 - BMW M5 F10 2012 oficialni 123BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 136 - BMW M5 F10 2012 oficialni 124BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 137 - BMW M5 F10 2012 oficialni 125BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 138 - BMW M5 F10 2012 oficialni 126BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 139 - BMW M5 F10 2012 oficialni 127BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 140 - BMW M5 F10 2012 oficialni 128BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 141 - BMW M5 F10 2012 oficialni 129BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 142 - BMW M5 F10 2012 oficialni 130BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 143 - BMW M5 F10 2012 oficialni 131BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 144 - BMW M5 F10 2012 oficialni 132BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 145 - BMW M5 F10 2012 oficialni 133BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 146 - BMW M5 F10 2012 oficialni 134BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 147 - BMW M5 F10 2012 oficialni 135BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 148 - BMW M5 F10 2012 oficialni 136BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 149 - BMW M5 F10 2012 oficialni 137BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 150 - BMW M5 F10 2012 oficialni 138BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 151 - BMW M5 F10 2012 oficialni 139BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 152 - BMW M5 F10 2012 oficialni 140BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 153 - BMW M5 F10 2012 oficialni 141BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 154 - BMW M5 F10 2012 oficialni 142BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 155 - BMW M5 F10 2012 oficialni 143BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 156 - BMW M5 F10 2012 oficialni 144BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 157 - BMW M5 F10 2012 oficialni 145BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 158 - BMW M5 F10 2012 oficialni 146BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 159 - BMW M5 F10 2012 oficialni 147BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 160 - BMW M5 F10 2012 oficialni 148BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 161 - BMW M5 F10 2012 oficialni 149BMW M5 2012: ostrá F10 v plné parádě - 162 - BMW M5 F10 2012 oficialni 150

Petr Miler

Diskuze Přidat příspěvek

Reklama

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama