Nový Mercedes G může klidně vypadat jako jako G 63 AMG od Ares Design

Nová tuningová firma Danyho Bahara si vzala na paškál stávající G 63 AMG. Výsledkem je jiná, o 200 kilo lehčí karbonová karoserie a výkon 760 koní.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Tuning

Nový Mercedes G může klidně vypadat jako jako G 63 AMG od Ares Design

26.8.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Nový Mercedes G může klidně vypadat jako jako G 63 AMG od Ares Design

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Nová tuningová firma Danyho Bahara si vzala na paškál stávající G 63 AMG. Výsledkem je jiná, o 200 kilo lehčí karbonová karoserie a výkon 760 koní.

Třícípá hvězda se již nějaký ten pátek chystá mezigeneračně obměnit třídu G. K danému kroku mělo podle původních plánů dojít v roce 2006, kdy byl představen Mercedes-Benz GL. Fanoušci si však vyžádali pokračování legendy, která je tu s námi již šestatřicet let. Nicméně i přes protesty se dá očekávat, že automobilka nakonec daný model stejně nahradí novou generací, která bude osazena modernější technikou a zároveň zaoblí své hrany.

Je přitom otázkou, zda nové Géčko bude vypadat stejně jako kreace, za kterou stojí nová tuningová firma Ares Design bývalého šéfa Lotusu Danyho Bahara. Její podstatou se stala verze G 63 AMG, jejíž hmotnost ovšem díky nové hliníkové a karbonové karoserii poklesla o 200 kilo. Výkon pro změnu po výměně turbodmychadel, výfukového ústrojí a novému sání i řídicí jednotce narostl na 760 koní. Upravená třída G tak zvládá 250 km/h.

Vyjma nižší hmotnosti a vyššího výkonu lze od Baharovi kreace očekávat také stavitelný podvozek či zcela novou zadní nápravu, která má navýšit ovladatelnost při vyšších rychlostech. Dále tu pak máme výkonné brzdy Brembo, které se skrývají za 24palcovými třídílnými kovanými koly. Vnitřek byl pro změnu přečalouněn kůží Nappa a dostal nový zábavní systém nebo přepracovaný středový tunel, který se natáhl i mezi zadní sedadla.

Cena této kreace zveřejněna nebyla, stejně jako je neznámá i částka, kterou dáte za poněkud méně šílenou přestavbu třídy G. V jejím případě lze počítat se standardní karoserií, která dostala do vínku „pouze“ nový přední a zadní nárazník, boční prahy, čelní masku i difuzor. Komplet pak dotvářejí kovaná kola v 21palcovém nebo 22palcovém rozměru.

Také v tomto případě lze očekávat stavitelný podvozek, upravena byla taktéž řídicí jednotka a nový je i výfukový systém. Výkon tak narostl na 680 koní, s nimiž se Géčko rozjede na 250 km/h. Cestující jsou přitom opětovně obklopeni kůží Nappa, ti vzadu pak mají k dispozici dvě křesla posunutá o 18,5 cm dozadu kvůli většímu prostoru pro nohy.

Dále lze očekávat vylepšený audio systém s 30centimetrovým subwooferem nebo televizní obrazovky zasazené do opěrek předních sedadel. Tím ale „Bahar-tuning“ končí, přičemž my jen dodáme, že na veškeré modifikace je platná 12měsíční záruka. Obě kreace navíc mohou počítat s evropskou homologací.


Nový Mercedes G může klidně vypadat jako jako G 63 AMG od Ares Design - 1 - Mercedes-Benz G Ares Design 01Nový Mercedes G může klidně vypadat jako jako G 63 AMG od Ares Design - 2 - Mercedes-Benz G Ares Design 02Nový Mercedes G může klidně vypadat jako jako G 63 AMG od Ares Design - 3 - Mercedes-Benz G Ares Design 03Nový Mercedes G může klidně vypadat jako jako G 63 AMG od Ares Design - 4 - Mercedes-Benz G Ares Design 04
Dany Bahar vám na zakázku z Mercedesu třídy G stvoří větší...

Nový Mercedes G může klidně vypadat jako jako G 63 AMG od Ares Design - 5 - Mercedes-Benz G Ares Design 05Nový Mercedes G může klidně vypadat jako jako G 63 AMG od Ares Design - 6 - Mercedes-Benz G Ares Design 06Nový Mercedes G může klidně vypadat jako jako G 63 AMG od Ares Design - 7 - Mercedes-Benz G Ares Design 07Nový Mercedes G může klidně vypadat jako jako G 63 AMG od Ares Design - 8 - Mercedes-Benz G Ares Design 08Nový Mercedes G může klidně vypadat jako jako G 63 AMG od Ares Design - 9 - Mercedes-Benz G Ares Design 09Nový Mercedes G může klidně vypadat jako jako G 63 AMG od Ares Design - 10 - Mercedes-Benz G Ares Design 10
...či menší šílenost

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše