ATS 2500 GT: nový sporťák poprvé ukázal i svůj interiér

Příprava na návrat kupé 2500 GT zapomenuté a opět oživené italské značky dále pokračuje. Firma konečně představila, jak bude vypadat jeho interiér.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

ATS 2500 GT: nový sporťák poprvé ukázal i svůj interiér

22.11.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek

ATS 2500 GT: nový sporťák poprvé ukázal i svůj interiér

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Příprava na návrat kupé 2500 GT zapomenuté a opět oživené italské značky dále pokračuje. Firma konečně představila, jak bude vypadat jeho interiér.

Společnost Automobili Turismo e Sport před několika týdny představila produkční verzi okruhové placky Sport 1000, čímž udělala důležitý krok na cestě od teoretizování, počítačových obrázků a laminátových forem ke skutečné výrobě. Jak jsou na tom s objednávkami v době nemocné italské ekonomiky, tím se ATS nechlubí, každopádně to vypadá, že pokračují také práce na druhé modelové řadě 2500 GT.

Pokud jste představení návrhu dvoudveřového kupé náhodou nečetli, jen připomínáme, že vůz se snaží navázat na slavnou minulost svého předchůdce z počátku 60. let, z dob, kdy trojice konstruktérů ve složení Carlo Chiti, Romolo Tavoni a Giotto Bizzarrini utekla od Enza Ferrariho a založila svou vlastní značku ATS a pustila se jednak do Formule 1 i výroby sériového sportovního auta.

Reinkarnovaná 2500 GT nijak nezastírá, že se její vnější vzhled inspiroval designem stejnojmenného dědečka, tomu se teď ale věnovat nebudeme - renderů exteriéru stroje jsme měli dost už minule a dnes k nim přidáváme ještě několik dalších pohledů a jiných barevných provedení. Mnohem zajímavější je, že máme konečně jeden záběr, jak by mohl vypadat budoucí interiér.

Jak můžete vidět sami, ve srovnání s karoserii je kabina poněkud více retro, na eleganci ji to ale neubírá, spíše naopak. Pokud můžeme soudit, návrháři si vysnili kabinu kompletně čalouněnou kůží a prošívanou ve spodní části do kára. Vnitřku bude dominovat šest analogových budíků, otevřená kovová kulisa šestistupňové manuální převodovky, stavitelné pedály a volant, který asi nemusel být zkosený. Celkový minimalismus podtrhují madla dveří a vnitřní kliky z řemínků a pohledně skořepiny vzdávající hod starým časům.

Termín dokončení nebo uvedení modelu 2500 GT firma ATS do této chvíle nepotvrdila, jejich myšlenky a postupná realizace však zatím nevypadají marně, i když asi bude záležet také na tom, jak se uchytí primárně okruhový Sport 1000. Ať už to ale dopadne jakkoli, budeme vás průběžně informovat.


ATS 2500 GT: nový sporťák poprvé ukázal i svůj interiér - 1 - ATS 2500 GT nove foto 01ATS 2500 GT: nový sporťák poprvé ukázal i svůj interiér - 2 - ATS 2500 GT nove foto 02ATS 2500 GT: nový sporťák poprvé ukázal i svůj interiér - 3 - ATS 2500 GT nove foto 03ATS 2500 GT: nový sporťák poprvé ukázal i svůj interiér - 4 - ATS 2500 GT nove foto 04ATS 2500 GT: nový sporťák poprvé ukázal i svůj interiér - 5 - ATS 2500 GT nove foto 05ATS 2500 GT: nový sporťák poprvé ukázal i svůj interiér - 6 - ATS 2500 GT nove foto 06ATS 2500 GT: nový sporťák poprvé ukázal i svůj interiér - 7 - ATS 2500 GT nove foto 07ATS 2500 GT: nový sporťák poprvé ukázal i svůj interiér - 8 - ATS 2500 GT nove foto 08ATS 2500 GT: nový sporťák poprvé ukázal i svůj interiér - 9 - ATS 2500 GT nove foto 09ATS 2500 GT: nový sporťák poprvé ukázal i svůj interiér - 10 - ATS 2500 GT nove foto 10ATS 2500 GT: nový sporťák poprvé ukázal i svůj interiér - 11 - ATS 2500 GT nove foto 11ATS 2500 GT: nový sporťák poprvé ukázal i svůj interiér - 12 - ATS 2500 GT nove foto 12ATS 2500 GT: nový sporťák poprvé ukázal i svůj interiér - 13 - ATS 2500 GT nove foto 13
ATS chce do kupé namontovat plochý čtyřválec Subaru, vyladěný firmou Cosworth na 500 koní. Jen 980 kg vážící stroj má zvládnout akceleraci na stovku za 3,3 sekundy a jezdit přes 300 km/h.

Miro Mihálik

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.