Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi RS6 a RS7 performance na prvním videu, zvuk osmiválce je opravdu hrozivý
16.11.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Posílení motorového prostoru na 605 koní sebou přineslo působivý zvukový doprovod. Stovku navíc obě novinky čtyř kruhů pokoří za 3,7 sekundy.
Nové verze modelů RS6 Avant a RS7 Sportback jsme si mohli představit již před takřka měsícem. Nyní však obě novinky z Ingolstadtu čeká živý debut na autosalonu v Los Angeles, pročež se Audi rozhodlo rozdmýchat oheň očekávání a pustilo do světa první oficiální video. To potenciální klientele dozajista udělá radost, neboť oba vozy čtyř kruhů disponují opravdu hrozivým zvukovým doprovodem. A tím nemyslíme nějaké tragické chrchlání, nýbrž temné brumlání a jekot osmiválce.
Pohonná jednotka 4,0 TFSI je tímtéž motorem, jaký pohání také Audi S8 plus, pročež také v případě kombíku a liftbacku dává 605 koní a 750 Nm točivého momentu. S tímto výkonem zvládají obě novinky značky zrychlení z klidu na stovku za pouhých 3,7 sekundy a metu 200 km/h pokoří již za 12,1 s, tedy o čtrnáct desetin rychleji než standardní model. Nejvyšší rychlost pak sice končí na dvěstěpadesátce, za příplatek ji však můžete navýšit až na 305 km/h.
Vyjma posíleného motoru se modely RS6 a RS7 performance dočkaly také upraveného softwaru převodovky a adaptivního zavěšení, nechybí ani 21palcová kola osazená pneumatikami o rozměru 285/30 u kombíku nebo o rozměru 275/30 u liftbacku. Za další příplatek je pak možné sáhnout ještě po karbon-keramických brzdách nebo zadním sportovním diferenciálu s aktivním vektorováním točivého momentu.
Vizuální změny jsou již minimální a kromě zmiňovaných kol se soustředí hlavně na nepatrně větší otvory sání v předním nárazníku, černý výplet čelní masky a výraznější zadní difuzor. Přikoupit si pak můžete ještě nový barevný odstín Ascari Blue nebo karbonové doplňky interiéru, přičemž ceny startují na 117 000 Eur (cca 3 169 000 Kč) u kombíku, respektive na 121 700 Eur (3 296 000 Kč) u liftbacku.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
„Bugatti pro chudé” znovu vytřelo podlahu s drahou konkurencí, potichu stanovilo další rekord okruhu
před 2 hodinami
Žena jela autem po dálnici a najednou jí na střeše přistálo letadlo. Video zachycuje vše
11.12.2025
Muž si nechal na zimu hodit své Ferrari jeřábem na balkon jen aby zjistil, že Vídeň není Dubaj
10.12.2025
Nové na MotoForum.cz
- Velká cena Thajska 2026 je v ohrožení kvůli negativnímu cestovnímu varování včera 11:18
- Danilo Petrucci: Jeho namáhavá cesta k tomu, aby se stal továrním jezdcem BMW v WSBK včera 11:00
- Radio Paddock informuje: Zvažuje VR46 Racing od roku 2027 přechod k Aprilii? 12.12.2025
- Test Honda GB350S: retro jednoválec 12.12.2025
- Předprodej vstupenek na MotoGP startuje zítra 10.12.2025
Nejčtenější články
Další stát zrušil povinnost používat často ohyzdné přední poznávací značky aut, stačí splnit jedinou podmínku
15.11.2025
Shořelou obří dopravní loď skutečně celou zapálil elektromobil, ukázalo vyšetřování, úřady jeho výsledky do poslední chvíle tajily
15.11.2025
Seat odhalil vůbec nejrychlejší auto, jaké kdy stvořil. Vyndali z něj omezovač, vy z něj můžete vyndat sedačky
15.11.2025
„Poklad” za 60 tisíc měsíčně: Majitel procitl ze zeleného snu, na tomto autě „provařil” za 3 roky 2 miliony
15.11.2025
Číňané nakonec nabídnou všechno. Teď přichází s luxusním autem, na které si svého času netrouflo ani Audi
15.11.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
