Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
BMW 725d a 725Ld: sedmička s naftovým čtyřválcem potichu doplnila nabídku
22.6.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nová základní verze na papíře nevypadá marně. Stovku zvládne za 6,9 sekundy a maximálně se rozjede na 245 km/h.
Dosavadní nabídka BMW řady 7 nebyla zrovna květnatá, vybírat bylo možné pouze mezi dvěma benzinovými a dvěma dieselovými motory. Dopřát jste si mohli standardní nebo prodlouženou variantu a v několika případech i pohon xDrive nahrazující tradiční zadokolku. Před pár dny BMW přidalo varianty 750d a 750Ld, které slibovaly rozšíření v horním pásmu nabídky.
Nyní se pro změnu přesuneme na její spodek, neboť velmi tichého odhalení se dočkaly verze 725d a 725Ld. Pod kapotou obou modelů našel své místo dvoulitrový čtyřválec o výkonu 231 koní a točivém momentu 500 Nm, který se musí vypořádat s 1 800, respektive 1 845 kilogramy. A také délkou 5 098 milimetrů u standardu či 5 238 mm u prodloužené varianty.
S ohledem na menší motor a větší rozměry i hmotnost lze očekávat nepříliš oslnivou jízdní dynamiku, i když popravdě až tak tragické věci nejsou. Zrychlení z klidu na stovku zabere 6,9 sekundy (či případně 7 s), nejvyšší rychlost pak v obou případech vrcholí hodnotou 245 km/h. Průměrná spotřeba se pak v závislosti na verzi a velikosti litých kol pohybuje mezi 4,4 a 4,8 l/100 km.
Ceny jsou prozatím neznámé, což ostatně platí také o variantě 750d osazené čtyřikrát přeplňovaným třílitrovým šestiválcovým turbodieselem. Dodat tedy již můžeme jen tolik, že tato verze má ve standardu s 18palcovými koly a pneumatikami o rozměru 245/50, zatímco u čtyřválcového „producenta sazí“ jsou to sedmnáctky a 225 milimetrů široké obutí s šedesátkovým profilem.
Díky za tip, Tomáši!


































BMW řady 7 je nově k mání i s dvoulitrovým turbodieselem
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
před 2 hodinamiGeorge Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
před 7 hodinamiNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
včera
Nejnovější články
Lidé na elektromobily přejdou sami, říkali. A rádi, říkali. Dnešní realita v Belgii a Nizozemsku ukazuje něco úplně jiného
před 58 minutamiSlovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
před 2 hodinamiFerrari za cenu Škody od čínského výrobce mobilů odhalilo interiér a další detaily, tohle budou soupeři rozdýchávat těžko
před 3 hodinamiJeden z největších dodavatelů automobilek potvrdil návrat ke spalovacím motorům, své nové řešení brzy nabídne všem
před 5 hodinamiNejnovější Ferrari má 880 turbo-elektro koní jen na zadku, to bude snad až kruté svezení
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva