Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Cadillac ATS 2013: kompletní německý ceník nakonec potvrdil absenci motoru 3,6 V6
29.10.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Americký sedan je nadále dražší a výkonnější než konkurenční BMW 328i. Do boje ale vyrazí s jediným motorem 2,0 Turbo o výkonu 276 koní.
Německým cenám Cadillacu ATS už jsme se věnovali dříve, naše předchozí informace se ale nakonec neukázaly být zcela přesnými. Už tehdy nám sice bylo divné, že se v nabídce objevuje i šestiválcové provedení, které do Evropy dorazit nemělo, měli jsme však zato, že u Cadillacu nakonec změnili názor. Nezměnili, pouze dřívější avízo základních cen nebylo přesné a z nejlépe vybaveného modelu s přeplňovaným dvoulitrem udělalo verzi 3,6 V6.
Po odhalení kompletního ceníku modelu ATS už je jasné, že benzinová verze s motorem V6 do Evropy opravdu nedorazí, pouze s automatickou převodovkou v nabídce by to ale pro příznivce klasických pohonných ústrojí beztak nebylo žádné terno. Po prostudování detailů navíc můžeme říci, že vedle konkurenčního BMW 328i nabízí ATS se stejně koncipovaným motorem opravdu rozsáhlou standardní výbavu, do které patří třeba stabilizace, monitor tlaku v pneumatikách, tempomat, duální automatická klimatizace, litá kola, audio systém, kožené čalounění, sedadla v elektrice, zadní parkovací senzory či 8palcový dotykový displej.
Se standardem v podobě výbavy Elegance, zahrnující šestistupňový manuál a pohon zadních kol, která v Německu vychází na už zmíněných 37 500 Eur (cca 937 500 Kč), se ovšem nemusíte spokojit. Cadillac má totiž v záloze ještě další tři úrovně - Luxury, Performance a Premium. Stejně tak si můžete připlatit za automatickou převodovku nebo pohon všech kol.
Ani v případě nejlépe vybaveného modelu 2,0 T o výkonu 276 koní přitom nezruinujete svůj bankovní účet. Cadillac ATS Premium s pohonem všech kol a automatickou převodovkou totiž vyjde na 50 970 Eur (1 274 250 Kč). Díky tomu by ostatně v Mnichově mohla zasednout válečná rada, která by trojkovou řadu poctila slevovou politikou. I když máme pocit, že i poté by byl Američan levnější. Jestli ale BMW vůbec dokáže v evropském provedení konkurovat svými kvalitami, to teprve uvidíme.
Německé ceny Cadillacu ATS
2,0 T, 276 k, manuál, pohon zadních kol, výbava Elegance, 37 500 Eur (cca 937 500 Kč)
2,0 T, 276 k, manuál, pohon zadních kol, výbava Luxury, 41 160 Eur (1 029 000 Kč)
2,0 T, 276 k, manuál, pohon zadních kol, výbava Performance, 43 980 Eur (1 099 500 Kč)
2,0 T, 276 k, manuál, pohon zadních kol, výbava Premium, 47 200 Eur (1 180 000 Kč)
2,0 T, 276 k, automat, pohon zadních kol, výbava Elegance, 39 580 Eur (989 500 Kč)
2,0 T, 276 k, automat, pohon zadních kol, výbava Luxury, 43 200 Eur (1 080 000 Kč)
2,0 T, 276 k, automat, pohon zadních kol, výbava Performance, 46 000 Eur (1 150 000 Kč)
2,0 T, 276 k, automat, pohon zadních kol, výbava Premium, 49 250 Eur (1 231 250 Kč)
2,0 T, 276 k, automat, pohon 4x4, výbava Luxury, 45 270 Eur (1 131 750 Kč)
2,0 T, 276 k, automat, pohon 4x4, výbava Performance 48 170 Eur (1 204 250 Kč)
2,0 T, 276 k, automat, pohon 4x4, výbava Premium, 50 970 Eur (1 274 250 Kč)
Vybrané fotografie evropské specifikace Cadillacu ATS

























Cadillac ATS bude k Evropě k mání s jediným motorem 2,0 T o výkonu 276 koní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
2.5.2025Číňané na sebe naskládali sedm úplně nových aut a nechali je tak tři dny stát venku na odiv všem
1.5.2025Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
30.4.2025
Nejnovější články
Číňané mají převzít zavírané továrny VW a rozjet v nich vlastní výrobu, nic jiného o úpadku Evropy neříká víc
včeraVýkonná elektrická Kia nepřestává ruinovat majitele, za roční auto se zanedbatelným nájezdem v aukci nikdo nedal ani polovinu původní ceny
včeraČíňané ukazují, že pořád dělají obchod, ne jen politiku. Dřív jen elektrická značka nabídne Evropanům spalovací auta, protože je chtějí
včeraNěmci srovnali Škody Elroq a Karoq. Elektromobilu nadržují, přesto neumí zastřít, že je skoro ve všem horší než dožívající spalovák
včeraVW říká, že jeho spolupráce s Fordem je „velmi, velmi, velmi úspěšná”. Myslí těch 20 prodaných Capri v Česku za první kvartál?
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva