Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Dacia Sandero Stepway 2013: nové „terénní” Sandero na videu, známe i první ceny
6.10.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
O Dacii je v posledních týdnech zase jednou slyšet, však vytáhla tři, či spíše dva a půl nového modelu. Takhle vypadá ona poloviční novinka na prvním videu.
Nové generace Loganu a Sandera jsou jedněmi z významných taháků letošní „Paříže”. Až přímo pro tamní autosalon si pak automobilka nechala představení odvozeného provedení Sandero Stepway, které by s trochu fantazie bylo možné označit za francouzsko-rumunskou variaci na škodovácké Scouty.
O tomto autě jsme vám hned při prvním představení řekli vše známé a přidali i kupu fotek, první videa si ale Dacia nechala na později. Však až včera vytáhla první pohyblivý snímek s novým Loganem a Sandero Stepway nechala obdobným způsobem projevit ještě o něco později.
Ani tento materiál pochopitelně nechceme ignorovat, v tomto konkrétním případě je ale ještě méně uspokojivý než u Loganu. Zatímco u něj lze pochopit studiové ladění snažící se zdůraznit „statické přednosti”, Stepwayi by mnohem více slušela alespoň projížďka lesem či něco podobného než nekonečná exhibice veselého mladého páru poskakujícího kolem auta jak po marihuanovém dýchánku. Ale i tak se dozvíte třeba alespoň kolik haraburdí se vejde do zavazadelníku a pár dalších ne zcela nepodstatných informací.
Zatímco u nás si na zahájení prodeje tohoto vozu budeme muset ještě pár týdnů počkat, ceny v polodomovské Francii už má. Nejsou pro nás až tak relevantní, konec konců si můžete porovnat třeba český a francouzský ceník Škody Rapid, základní cena 7 900 Eur (tedy méně než 200 tisíc Kč) za základní verzi „neterénního” Sandera 1,2 16V se 75 koňmi a výbavou Base nebo 10 590 Eur (něco přes 260 tisíc Kč) za nejlevnější Stepway 0,9 TCe s 90 koňmi a výbavou Ambiance ale nasvědčují, že draho ani tentokrát u Dacie nebude.
To by člověk nevěřil, kolik může být se stojící Dacií legrace...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
„Není mezera, do které bych se nevešel.” Řidič natočil, jak se dá proplétat dopravní zácpou, klaustrofobiky z toho trefí
před hodinouUnikla data o skutečné spotřebě a ceně brutálního Mustangu GTD, bankovní účet vám zruinuje hned dvakrát
12.6.2025„Bugatti pro chudé” se konečně ukázalo v akci na okruhu i ve sprintu. Je to nejrychlejší auto svého druhu, poráží i špičková Ferrari a Lamba
9.6.2025
Nejnovější články
„Není mezera, do které bych se nevešel.” Řidič natočil, jak se dá proplétat dopravní zácpou, klaustrofobiky z toho trefí
před hodinouOjetá stylová sportovní audina je bolestivou vzpomínkou na doby, kdy jste si do takového auta mohli poručit prakticky cokoli
včeraŠéf Bugatti do detailu ukázal pohon nového Tourbillonu, jeho V16 má oproti dosavadnímu motoru W16 překvapivou výhodu
včeraCeny ojetých aut znovu rostou, jen elektromobily dál ztrácí hodnotu raketovým tempem. Přehled největších propadáků je jich plný
včeraLamborghini otočilo o 180 stupňů. Teď říká, že u spalovacích motorů zůstane „tak dlouho, jak to jen půjde”
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva