Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Dacia se nežene do velké expanze, chce zlepšit svou image a udržet růst
10.9.2013 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Rumunská Dacia ve Frankfurtu oznámila, co má v úmyslu s rozvojem své stávající nabídky. Sportovní modely očekávat nemáme.
Podle člena vedení Dacie Rafaela Treguera se rumunská automobilka v nejbližší budoucnosti zaměří zejména na upevňování své pozice na trhu a zlepšování povědomí o značce. Uvádění nových modelů nyní zůstává na vedlejší koleji. „Samozřejmě, že v budoucnosti představíme nová auta, ale bude to v segmentech, které zabírají velké části trhu,” říká Treguer. Sportovní Dacii prý očekávat nemáme, a to ani ve spolupráci s Renaultsportem.
Jednou z možností, kam by se Dacia mohla vydat, je malý městský vůz. To by ale znamenalo nutnost použití menší platformy. Dacia však v současné době používá v podstatě jen jednu. „Je ještě příliš brzy na nějaké závěry,” doplňuje Treguer.
Firma se podle něj bude orientovat na udržení růstu, kterého se drží od zahájení činnosti v roce 2004. „O této značce se stále moc neví,” vysvětluje Treguer. „Musíme přidat na reklamě, ale chytře, protože nemáme neomezený rozpočet. Kampaň musí být výrazná, možná vtipná, jako v Británii, ale rozhodně nesmí navýšit cenu našich vozů,” dodává. Prodejům určitě pomůže i včera představený faceliftovaný Duster.
Nějaké prostředky však možná spolkne výstavba nové továrny. Pokud si chce Dacia udržet růst, podobný krok bude potřebný, protože výrobna v Rumunsku pracuje na maximum a poptávka v Maroku a Indii stále roste. Přesnější informace Rafael Treguer nepodal, nejjistější tak zůstává jen absence sportovněji založeného modelu.
Tip: Projděte si všechny novinky frankfurtského autosalonu 2013, , máme pro vás i galerii živých fotografiích přímo z Frankfurtu








Faceliftovaný Duster rumunské Dacii určitě pomůže v udržení růstu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Hromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
před 3 hodinamiFerrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
před 6 hodinamiJedno z nejrychlejších aut planety se postavilo 370koňové motorce, převálcovala ho při jízdě po zadním
28.7.2025
Nejnovější články
Propouštění už nestačí. Obří německý dodavatel automobilek musí zbylým zaměstnancům snížit mzdy, ti se bouří
před 2 hodinamiHromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
před 3 hodinami„Hrozí náhlá ztráta brzdných schopností.” Ferrari až po třech letech výroby objevilo kritickou chybu klíčového modelu za víc jak 10 milionů
před 4 hodinamiNad kdysi převratnými dvouspojkovými převodovkami zapadá slunce. Další automobilka s nimi končí ze stále stejných důvodů
před 5 hodinamiFerrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva