Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Dacia se nežene do velké expanze, chce zlepšit svou image a udržet růst
10.9.2013 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Rumunská Dacia ve Frankfurtu oznámila, co má v úmyslu s rozvojem své stávající nabídky. Sportovní modely očekávat nemáme.
Podle člena vedení Dacie Rafaela Treguera se rumunská automobilka v nejbližší budoucnosti zaměří zejména na upevňování své pozice na trhu a zlepšování povědomí o značce. Uvádění nových modelů nyní zůstává na vedlejší koleji. „Samozřejmě, že v budoucnosti představíme nová auta, ale bude to v segmentech, které zabírají velké části trhu,” říká Treguer. Sportovní Dacii prý očekávat nemáme, a to ani ve spolupráci s Renaultsportem.
Jednou z možností, kam by se Dacia mohla vydat, je malý městský vůz. To by ale znamenalo nutnost použití menší platformy. Dacia však v současné době používá v podstatě jen jednu. „Je ještě příliš brzy na nějaké závěry,” doplňuje Treguer.
Firma se podle něj bude orientovat na udržení růstu, kterého se drží od zahájení činnosti v roce 2004. „O této značce se stále moc neví,” vysvětluje Treguer. „Musíme přidat na reklamě, ale chytře, protože nemáme neomezený rozpočet. Kampaň musí být výrazná, možná vtipná, jako v Británii, ale rozhodně nesmí navýšit cenu našich vozů,” dodává. Prodejům určitě pomůže i včera představený faceliftovaný Duster.
Nějaké prostředky však možná spolkne výstavba nové továrny. Pokud si chce Dacia udržet růst, podobný krok bude potřebný, protože výrobna v Rumunsku pracuje na maximum a poptávka v Maroku a Indii stále roste. Přesnější informace Rafael Treguer nepodal, nejjistější tak zůstává jen absence sportovněji založeného modelu.
Tip: Projděte si všechny novinky frankfurtského autosalonu 2013, , máme pro vás i galerii živých fotografiích přímo z Frankfurtu








Faceliftovaný Duster rumunské Dacii určitě pomůže v udržení růstu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Srovnání s Ferrari teprve ukázalo nesmyslnost nového BMW M5. Už nikdy nebude jako dřív, říká úpravce
včeraBrutální Wankel s 12 rotory měl dávat 5 000 koní, při prvním měření výkonu ale selhal a začal hořet
10.5.2025Spalovací „dinosaurus” Koenigseggu stanovil další dynamický rekord produkčních aut, nestačí mu ani nejlepší elektromobil
9.5.2025
Nejnovější články
Číňané zajdou ještě dál, upřesnili podstatné detaily ke svému novému velkému dieselu pro osobní auta
před 2 hodinamiNejnovější Honda je totální vzhledový bizár, podívejte se na tu příď jako z Pacmana. A to je jen začátek
včeraElektromobily se stávají finančně neúnosnými i pro služby na sdílení aut, jejich provoz stojí ročně o 185 tisíc víc než u spalovacích vozů
včeraKlasické Porsche 911 dostalo nový život s úchvatným novým motorem 4,0 bez turba, točí až 8 tisíc otáček
včeraKrize Audi se prohlubuje, firma v problémech začíná rozprodávat své rodinné stříbro
včera
Živá témata na fóru
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 05.11. 15:51 - pavproch
- Cyklistické vlákno 05.11. 15:07 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 05.11. 13:31 - pavproch
- Onboard videa 05.11. 13:18 - brnenska.odchytova
- whitelist & blacklist 05.10. 09:44 - Stepan
- Rychlodotazy 05.09. 16:22 - Stepan
- OT - zavírám krám, uklízím 05.09. 14:42 - pavproch
- OT: pavproch pomalu likviduje svou firmu 05.09. 14:38 - pavproch