Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
F&M Mugello: rýsuje se nový italský supersport s motorem uprostřed
8.12.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Má to být lehký, výkonný a závodními stroji inspirovaný vůz. Chce přebrat jejich chování a lišit se od nich „vytříbeným stylem a pozorností k detailu“.
Italská karosárna F&M alias Faralli & Mazzanti, kterou založili Walter Faralli a Luca Mazzanti, vyrukovala v roce 2005 s prototypem sportovního kupé Antas V8 GT. Od roku 2009 pak malosériově vyráběli model Vulca S s převrtaným desetiválcem z BMW M5 a alternativně také s agregátem V12 (projekt byl prodán a dnes se vyrábí jako Aquila Diva). Teď zveřejnili lehce zatmavené fotografie nové typové řady, která ponese jméno Mugello.
Lidé od F&M neprozradili technická data, víme ale, že jde o jejich vůbec první stroj s motorem uprostřed. To lze samozřejmě poznat i podle mohutného nasávání na bocích a tvarů vozu vzešlé z nápadů šéfdesignéra Zsolta Tarnoka (a částečně také od Mazzantiho) nedávají moc prostoru pro jinou koncepci. Kromě toho tuto domněnku potvrzuje také náporové nasávání vyvedené na střechu ve stylu Pagani Zonda.
Informace doprovázející Mugello jsou momentálně poněkud nejasné. Tvrdí se, že by mělo vzniknout pouze pět exemplářů, není ovšem jasné, jestli půjde o roční nebo celkovou produkci. Bez ohledu na konečný počet bude každý vůz postavený ručně, podle speciálních požadavků majitele. A to znamená, že vyobrazená světla s LED anebo zpětná zrcátka vztyčená na stopkách nemusí být definitivní. S prezentací vozu se počítá v příštím roce buď v Ženevě anebo na některé z akcí typu Concours d’Elegance či Louis Vuitton Classic.




Faralli & Mazzanti má v plánu vyrábět maximálně pět aut ročně. Ferrari a Lamborghini jsou proti tomu jen obyčejná konfekce.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Pokud bude nové BMW řady 3 opravdu vypadat takhle, bude to pro fanoušky další těžká rána
včera
Hackeři konečně našli smysluplné využití nabíjecích stanic elektromobilů, dokážou na nich hrát Doom
24.11.2025
Řidič natočil, jak mu cestu zkřížilo stádo tisíců kusů „vysoké”. Ani nedohlédl na konec „fronty zvířat”, která chtěla přejít silnici
23.11.2025
Nové na MotoForum.cz
- Triumph Trident 800 2026: tříválcové potěšení 24.11.2025
- Ogura je sebekritický: „Musím se zlepšit ve všech oblastech“ 23.11.2025
- Marc a Alex slavili 23.11.2025
- Místo Schleizu bude v ESR North West 200 22.11.2025
- Velká japonská naděje Taiyo Furusato 22.11.2025
Nejnovější články
Majitel po 643 ujetých km s novým elektromobilem radši zahodil 400 tisíc Kč, než aby s ním dál musel jezdit
před 9 hodinami
Korejci zkouší ohromit Evropany neobvyklou novinkou, půjde po krku těm nejlepším Audi, BMW a Mercedesům
před 11 hodinami
Ani Porsche si s elektrickým Cayenne nechce moc špinit ruce, radši se chlubí předchůdcem s dnes nemyslitelnou technikou
včera
Další majitel poznal skrytou cenu elektromobility, za opravu ťukance mu servis naúčtovat přes 460 tisíc
včera
Pokud bude nové BMW řady 3 opravdu vypadat takhle, bude to pro fanoušky další těžká rána
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
