Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Honda CR-V 2015: facelift má české ceny, včetně dieselu 1,6 se 160 koňmi
29.1.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(doplněno o kompletní ceník) Základní předokolka je nově k mání od 579 900 Kč. Za diesel s 9st. automatem pak dáte bezmála milion korun.
Doplněno 1.2.: Získali jsme úplný ceník faceliftované Hondy CR-V, který vám odhalí již všechna zákoutí cenových a výbavových specifikací jednotlivých verzí. Stáhněte si jej v kompletní podobě z našeho webu (PDF, 103 kB).
Japonské SUV se v loňském roce dočkalo zásadního přepracování, i když po stránce vizuální asi mnoho odlišností nenajdete. Zásadní změny se skrývají především pod povrchem, kde Honda CR-V profituje z devítistupňového automatu. Ten je spojen pouze s 1,6litrovým dieselem, jehož 160 koní přenáší na všechna čtyři kola. Mimo to ovšem můžete sáhnout také po předokolce či dvoulitrovém benzinovém čtyřválci, který je naladěn na 155 koní.
Začněme ovšem pěkně od začátku základním modelem, kterým je CR-V osazené pohonem předních kol, šestistupňovou manuální převodovkou a motorem 2,0 i-VTEC. Za toto provedení dáte 579 900 Kč, přičemž v takovém případě dostáváte stupeň výbavy S zahrnující kupříkladu 17palcová litá kola, tempomat či plejádu elektronických bezpečnostních systémů. Tedy ty samé položky jako u verze před faceliftem, jež byla o 15 tisíc korun levnější.
Na dané úrovni můžete sáhnout rovněž po systému 4x4, kdy ceny startují na sumě 634 900 Kč. I tento model počítá s šestistupňovým manuálem, mimo tuto převodovku je ovšem k dispozici rovněž pětistupňový automat, a to za příplatek 40 tisíc korun. S tímto hnacím ústrojím je navíc možné spřáhnout i další úrovně výbavy, tedy stupně Comfort, Elegance, Lifestyle a Executive, kdy cena verze s manuálem činí 884 900 Kč.
Na úrovni Comfort můžete počítat s položkami typu vyhřívaných předních sedadel či dvouzónové automatické klimatizace, zatímco Elegance zahrnuje kožený volant, multimediální systém Honda Connect, parkovací senzory či zpětnou kameru. Stupeň Lifestyle dále přihazuje 18palcová litá kola či bi-xenony, zatímco s vrcholem Executive je spojena panoramatická střecha, navigace Garmin nebo elektrické víko zavazadelníku.
Od jednotlivých prvků výbavy se můžeme přesunout k dieselovému ústrojí, kdy slabší provedení o výkonu 120 koní je možné spojit pouze s manuálem a pohonem předních kol. K dostání je od 644 900 Kč, přičemž v tu chvíli můžete počítat s výbavou na úrovni Comfort. O šedesát tisíc korun je dražší stupeň Elegance, zatímco za Lifestyle dáte 774 900 Kč.
Nejvyšší úroveň Executive je ovšem již spojena se silnějším provedení 1,6litrového turbodieselu, který již zmiňovaných 160 koní přenáší výlučně na všechna čtyři kola. K dispozici je od stupně Elegance, za který dáte 794 900 Kč. Absolutní vrchol pak s manuálem startuje na sumě 949 900 Kč, zatímco za devítistupňový automat je třeba připlatit 45 tisíc korun.
Oficiální ceník prozatím na stránkách českého zastoupení chybí, stejně jako modernizovanou Hondu CR-V nenajdete ani v konfigurátoru. Jakmile se tak ovšem stane, článek okamžitě doplníme.

































Honda CR-V s faceliftem podražila, nyní se prodává od 580 tisíc korun
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejmíň oblíbené Porsche 911 v té správné verzi na Autobahnu ukázalo, že i na něm je co milovat a obdivovat
dnesIlustrace ukazují, jak by nová Škoda Octavia Combi mohla vypadat ještě před jejím zářijovým odhalením
včeraDosud neznámý sporťák zajel 5 rekordů 5 okruhů během 5 dnů, navíc mezi nimi přejížděl po vlastní ose
19.8.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Muž najel se Škodou Octavia I přes 1 milion km, zvládl to s původním motorem i spojkou. To se asi podiví tomu, co si teď koupil
před 4 hodinamiStudie ukázala, že se dobíjecí stanice elektromobilů starají o větší emise než čerpací stanice s naftou a benzinem
před 5 hodinamiNejméně jeden miliardář vlastnící extrémní Bugatti s akcelerací na 500 km/h za 20 sekund si vymínil, že s ním bude jezdit po silnici
před 7 hodinamiTesla odhalila nový Model YL a nezůstala jen u toho. Vyslechla přání zákazníků a i starším autům vrací páčky pod volantem
před 8 hodinamiBugatti zjevně neodhadlo zájem o svá auta, do roku 2029 může zabalit krám
před 10 hodinami
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 08.21. 21:10 - řidičBOB
- Onboard videa 08.21. 17:47 - řidičBOB
- S větrem ve vlasech.... 08.21. 14:31 - pavproch
- Volkswagen obecne 08.21. 12:31 - abgx1
- Dříve M135i, nyní ///M2 08.20. 20:18 - Spectral
- BMW Divize 08.20. 12:06 - pavproch
- Škoda Auto obecně 08.20. 08:36 - pavproch
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 08.19. 16:20 - Předseda