Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Honda NSX 2015: nová generace na dalších fotkách a videích, tentokrát v rudé
10.5.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Japonská značka se pokusila zaujmout návštěvníky autosalonu v Pekingu novým lakem karoserie, důležitější je ale signál, že ji na tomto voze opravdu záleží.
Zvyšující se intenzita, se kterou Honda, potažmo její luxusní severoamerická divize Acura, prezentuje koncept sportovního modelu NSX, nám dává důvod domnívat se, že to Japonci s uvedením náhrady svého legendárního kupé tentokrát myslí opravdu vážně. Nic zásadního pro vás dnes nemáme, ale sešlo se nám tady nějaké nové video prezentující tento stroj pod logem Hondy, a zároveň zde jsou fotografie „nové“ verze Acury v příznačném rudém laku, se kterým NSX dorazila na pekingský autosalon. A protože z čínského stánku vznikl i další videosnímek, je toho docela dost, abyste se mohli v případě zájmu opět kochat.
A jak bude vypadat technika pod slušivým oblečkem? Honda se tomuto tématu zatím nenápadně vyhýbá, ale něco přeci jen máme. Berte to bez záruky, ale sériová NSX dostane uprostřed umístěný vidlicový šestiválec s objemem 3,5 litru, přímým vstřikováním a nejvyšším výkonem kolem 320 koní. Zážehový agregát bude spřažen se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou a elektromotorem o výkonu 30 kW (41 koní) a tento celek bude pohánět zadní nápravu. Zvlášť o přední kola se pak postará dvojice elektromotorů, každý o výkonu 20 kW (27 koní).
Mezi přední a zadní nápravou přitom nebude existovat žádná mechanická vazba a elektronika bude schopna individuálně řídit výkon předních elektromotorů tak, aby pomáhala se zatáčením, vylepšovala trakci na silnici se špatnou přilnavostí a v případě potřeby vytvářela virtuální svorný účinek a nahrazovala tak samosvorný diferenciál.
Pouhým sečtením čísel vychází, že vůz by mohl mít 415 koní, ale výstupná hodnota výkonu se pochopitelně může lišit. NSX má být každopádně hybridní čtyřkolka ESH AWD, což je zkratka od Electric Super Handling All-Wheel Drive. Kromě motorů bude pochopitelně nutné posadit do vozu i balík akumulátorů, což nežádoucím způsobem navýší hmotnost. Konstruktéři tento handicap vykompenzují rozsáhlým použitím hliníku a karbonových vnějších panelů.











NSX se do Pekingu vymódila do zářivé rudé, soudruhům se jistě líbila
Zdroj: carscoop.blogspot.com
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Max Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
před 9 hodinamiHromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025
Nejnovější články
Elektrické Kie a Fordy už v USA skoro nikdo nechce ani v momentě, kdy měly růst v jakési předsmrtné křeči
před 3 hodinamiHonda poznává následky sázky na downsizing, místo nezdolných jednotek v ruce má hromadnou žalobu za poruchové motory na krku
před 5 hodinamiBentley vám teď do auta na přání instaluje i zlaté výdechy ventilace nebo tvíd, ve výsledku tím ale ukazuje jen tragičnost doby
před 6 hodinamiPorsche urychlilo návrat spalovacího nástupce Macanu, chybná sázka na elektřinu ho ale bude ještě hodně bolet
před 8 hodinamiMax Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
před 9 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva