Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Honda S660: unikla podoba produkční verze, manuál ji nemine
2.1.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Japonský roadster nebude k mání pouze s převodovkou CVT. Spíše než na jízdní dynamiku se zaměří na spotřebu, kokpit zakrývá plátěnou střechou.
S malým japonským roadsterem jsme vás mohli seznámit již v roce 2013. Tehdy ovšem šlo pouze o koncept, který ani neměl jistou sériovou výrobu. Loni ovšem již Honda potvrdila, že model S660 do produkce stoprocentně zamíří. Prozatím je v plánu pouze domácí trh, v závislosti na poptávce amerického lidu by ovšem dvoumístná novinka nakonec mohla vyrazit také do světa. V takovém případě by jistě dostala jinou pohonnou jednotku než 0,66litrový tříválec, to se ale dostáváme na pole spekulací.
Vraťme se proto zpátky do japonské reality, kterou do značné míry diktují pravidla kategorie kei cars, ve které bude Honda S660 nabízena. Na délku tedy vůz měří 3 395 milimetrů, na šířku 1 475 mm a na výšku 1 180 mm. Kromě toho se počítá s 2 285milimetrovým rozvorem a hmotností 830 kg v případě šestistupňového manuálu. S automatickou převodovkou CVT pak bude roadster o dvacet kilogramů těžší.
Zmiňovaná pohonná jednotka byla naladěna na 64 koní a 104 Nm, což vskutku nepůsobí jako enormní výkon. Divit bychom se tak neměli nejvyšší rychlosti omezené na 140 km/h. Důraz je místo toho kladen na spotřebu, která by měla činit 4,1 l/100 km. Jelikož jde o údaj vzešlý z japonských norem, můžeme jen brát jako reálný. I při 25litrové nádrži tak bude Honda S660 nabízet slušný dojezd.
Tím nám novinky víceméně končí, dodat již můžeme pouze tolik, že oproti konceptu dostane produkční model plátěnou skládací střechu. Lehkého přepracování se pak dočkají oba nárazníky, opravdu zásadní posun ale najdeme v interiéru. Na nové fotce si totiž můžeme povšimnout klasického volantu a „analogové“ středové konzole. To je ale pro dnešek opravdu vše.




Honda S660 odhalila produkční interiér. Oficiální ilustrace pak potvrzují plátěnou střechu či nízkou hmotnost
Pro srovnání obrázky konceptu stejného stroje
Zdroj: Ameblo.jp
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Poslední sbohem: Pět ostrých kompaktů se spalovacími motory si to rozdalo ve sprintu, dva z nich hrají svou vlastní ligu
před 11 hodinamiBMW stvořilo nejrychlejší kombík Severní smyčky Nürburgingu, okruhem se prohnal jako černý přízrak
včeraMax Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
2.8.2025
Nejnovější články
Ojetá Škoda Fabia nestojí moc a levné jsou i její opravy. Navíc nabízí motory, o kterých se té současné ani nezdá
před 4 hodinamiNěmecké automobilky s brutálním propadem zisků čelí hororovému scénáři. Sami Němci shrnuli, co rozhodne o jejich osudu
před 6 hodinamiProdejce Fordu ztratil zábrany a řekl, proč byste systém start-stop měli vypnout před každou jízdou
před 7 hodinamiDva podvodníci obrali důvěřivce o 1,2 miliardy Kč s pomocí nejlepších aut planety. Spadla ale klec a teď jdou do o dražby
před 9 hodinamiJak hluboko lze klesnout? Mercedes začal odhalovat nové GLC a tahle absurdita je jeho maska
před 10 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva