Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Jon Olsson už má náhradu za Rolls-Royce. Nafocena byla, i když se k ní nepřiznal
13.11.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Obvykle to bývá sám Jon Olsson, kdo jako první provalí, že si pořídil nové auto. Koupi tohoto avizoval, teď už je zjevně hotové, v jeho typických barvách.
Slavného lyžaře Jona Olssona nejspíše nemusíme představovat. V dobách jeho účinkování na svazích jej znali jen zasvěcení, díky své zálibě v exkluzivních vozech a jeho šikovnosti v jejich využívání pro reklamu se ale stal široce populárním. Olsson přitom začínal u poměrně obyčejného pick-upu od Mazdy, nakonec se propracoval až ke svému poslednímu stroji, jímž byl upravený Rolls-Royce Wraith. Nicméně jen pár týdnů poté, co si jej lyžař převzal, jej poslal do světa.
Důvodem měla být koncepce vozu, s blížící se zimou zkrátka Olsson zatoužil více po čtyřkolce než zadokolce. Zda mu to můžeme věřit, je otázkou, to pro nás ale není zas až tak důležuté. Podstatnější je, že ještě v době vlastnictví britského kupé již Olsson měl v hlavě nástupce, jímž se měl stát extrémní Mercedes-Benz G500 4x4^2. Tedy SUV, které kromě pohonu všech kol disponuje i portálovými nápravami.
Zatím se nepřiznal k tomu, že by jej fyzicky měl a možná jej ani nemá. Jeho auto je ale zjevně hotové, jak ukazují snímky pořízené na dálnici poblíž nizozemského Barendrechtu. Prohlédnout si na nich můžeme právě G500 4x4^2 s několika úpravami, mimo jiné kamufláží v Olssonové stylu. A jeho zadní okno je ozdobeno inzercí firmy Douchebags, která Olssonovi patří. Je tedy takřka stoprocentně jisté, že toto SUV je jeho a buď si jej zrovna odvážel nebo ještě prochází úpravami.
Po stránce vizuální vidíme „klasiku”, dále můžeme počítat s laděním pod kapotou. Poslední Olssonovy kreace disponovaly zhruba 900 koňmi, což je nejspíše na modifikace G500 4x4^2 příliš, nicméně díky přítomnosti osmiválce lze s nemalým výkonem počítat. Ostatně, sám Mercedes tento stroj tituluje jako supersport, ne jako SUV...






Jon Olsson má další nové auto. Že mu patří, nezapře
Zdroj: Autojunk
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
1914koňový elektromobil ohromil při pohodové jízdě po nejnáročnějším okruhu světa leda tím, kolik při ní ztratil kapacity baterií
včeraPřímé klání dvou dvanáctiválcových italských klenotů je jako z jiné doby, majitele vyšly na 240 milionů korun
24.6.2025Expert před summitem NATO varuje ty, kteří se lepí k silnici: Limuzína prezidenta USA vás klidně přejede
23.6.2025
Nejnovější články
Opravdu „americkej kýbl” překoná absolutní rekord Nürburgringu? Dlouholetý technik GM říká, že ano, jen jinak, než si myslíte
před 2 hodinamiDevastace a sebemrskačství až do hořkého konce: Škoda ukáže novou Octavii v podobě, o níž ví, že vzbudí rozpaky. A klidně na ní prodělá
před 4 hodinamiŠkoda Kodiaq v bazarech dokazuje, že za spolehlivost a svobodu volby nemusíte ani dnes dát ranec
včeraNové Suzuki za 167 tisíc dostalo svěží tvář a jezdí teď za 3,6 litru na 100 km. I u nás bývalo populární
včeraAsi nikdy nepochopím, jak mohly evropské automobilky dopustit tak ohromný rozklad svých obchodních aktivit
včera
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 06.26. 10:14 - Zajda
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 06.26. 07:35 - Vrooom
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 06.25. 18:25 - Truck Daškam
- Nejlepsi silnice v Ceske republice ( + SK) 06.24. 14:43 - janom
- kola e89+Tiguan+Scout 06.24. 13:46 - pavproch
- OT: pavproch pomalu likviduje svou firmu 06.24. 13:45 - pavproch
- Pneu koutek 06.24. 11:44 - Brus
- Politický koutek 06.24. 09:47 - Stepan