Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Kia Picanto 3D: ztráty na dveřích i na ceně
15.8.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Kia odhalila třídveřové provedení modelu Picanto. A protože známe ceny na českém trhu i technické detaily, můžeme si vše o Picantu pěkně zkompletovat.
Korejská značka by ráda slyšela, že druhá karosářská verze Picanta osloví především mladší klientelu, protože podle ní jde o „sportovněji orientovaný model“. No, pokud za sportovní považujete o něco větší masku chladiče, výraznější přední nárazník, delší dveře a možnost zacvičit si při nastupování na zadní sedačky, pak má Kia pravdu.
Jinak tu ale máme naprosto konvenčně řešený malý hatchback s neobyčejným designem, který by se mohl líbit. Nabídka motorů nijak nevybočuje z portfolia agregátů pětidveřového typu. V základu je tady řadový tříválec o objemu 1,0 l a výkonu 69 koní, který v nejslabší výbavě Active stojí v akci naprosto stejně jako nejlevnější pětidveřové provedení - 184 900 Kč. Jinak je ale Picanto 3D ve všech zbylých případech (výbavy Comfort, Edition 1, Exclusive, Sport) o deset tisíc levnější.
Pak můžete mít stejnou pohonnou jednotku, ale primárně určenou pro spalování propan-butanu a s výkonem zvýšeným na 81 koní. Nádrž na LPG má přitom 35 litrů, menší na benzín pouze deset. Na vrcholu stojí malý zážehový čtyřválec o objemu 1,25 l a výkonu 86 koní. Ten lze momentálně objednat ve zvýhodněné výbavě Edition 1 za nejméně 210 tisíc. Pokud vás zajímají detailnější specifikace, vše důležité najdete v našem předchozím představení. Dynamické parametry by měly zůstat pro obě karosářské verze stejné, respektive Kia neuvádí žádná odlišná data.
Korejci předpokládají, že na některých trzích by měl mít třídveřový model téměř poloviční podíl v rámci modelové řady Picanto, i když můžeme předpokládat, že to neplatí pro Českou republiku. Z dostupných údajů je zřejmé, že bez ohledu na velikost a segment nejsou u nás třídveřové vozy tak populární jako pětidveřové, pokud jsou souběžně v nabídce.


























Kia Picanto v třídvéřovém provedení v celé své kráse
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
„Není mezera, do které bych se nevešel.” Řidič natočil, jak se dá proplétat dopravní zácpou, klaustrofobiky z toho trefí
včeraUnikla data o skutečné spotřebě a ceně brutálního Mustangu GTD, bankovní účet vám zruinuje hned dvakrát
12.6.2025„Bugatti pro chudé” se konečně ukázalo v akci na okruhu i ve sprintu. Je to nejrychlejší auto svého druhu, poráží i špičková Ferrari a Lamba
9.6.2025
Nejnovější články
Drahé značky musí litovat, že kdy vsadily na elektromobily, s obyčejnějšími auty prohrávají jedno srovnání za druhým
včeraPokud česká armáda opravdu potřebuje mobilní kuchyně, máme pro ni řešení. Místo 5 milionů stojí 36 tisíc
včeraFinové chtějí na elektrický pohon předělat i obří trajekty, už jejich základní parametry šokují svou absurditou
včeraFiat se chce stát tím, čím už vlastně býval, výrobcem normálních aut pro lidi. Jeho další novinka půjde po krku Dacii
včeraVW je zjevně nepoučitelný. Jakýkoli neúspěch ho neodradí od toho, aby elektromobil udělal i z toho nejnevhodnějšího auta
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva