Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Korres Project 4: první řecký supersport má mít výkon 512 koní a vzhled sportovní buggyny
13.6.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
I v Řecku se vyrábí automobily. Či alespoň prototypy, jak nám dokazuje dvoumístný sporťák se stavitelným podvozkem a zrychlením 0-100 km/h za 3,8 s.
O Řecku se média v poslední době příliš nezmiňují, asi jeho problémy už přestaly být tak zajímavým soustem. My se ovšem do kolébky moderní civilizace podíváme, i když z jiných důvodů než to obvykle činí politici jiných evropských zemí. O pozornost se zde totiž hlásí architekt a investor Dimitris Korres, který se již nějakou tu chvíli zabývá studiemi rozličných automobilů. Za poslední tři roky jsme tak mohli přivítat hybridní městské vozítko i prototyp D3, který se zabývá převozem lidí odkázaných na invalidní vozík Nejnovější příspěvek má ovšem k omezené mobilitě hodně daleko.
Pod názvem Korres Project 4 se totiž představuje sportovní model, jehož vizáž prozrazuje jisté terénní ambice. To jen potvrzuje stavitelný podvozek, u kterého lze světlou výšku posunout až o 400 mm vzhůru. Retardéry tak rozhodně pro řeckou novinku nebudou problémem, stejně jako se její majitel bude moci vydat do lehkého terénu. Tam by si ale měl dávat pozor na svou pravou nohu.
O pohon Korresu P4 se totiž stará sedmilitrový atmosférický osmiválec produkující 512 koní. To vozu o délce 3 920 mm, šířce 1 960 mm, výšce 1 250 mm a rozvoru 2 560 mm bohatě stačí ke zrychlení z klidu na stovku za 3,8 sekundy. V rámci nejvyšší rychlosti se pak 1,6 tuny vážící dvoudveřový speciál rozjede na 300 km/h, spotřebu ovšem Řekové neudávají.
Jistá není momentálně nejen cena, ani samotná výroba, neboť teprve o nadcházejícím víkendu čeká Korres Project 4 představení před veřejností. Na zvuk motoru ale již tak dlouho čekat nemusíte, neboť vám jej věrně vykreslí přiložené video. Stejně jako podvozek.


Korres Project 4 kombinuje výkon 700 koní s terénními vlohami
Zdroj: Autoblog.gr
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
včeraGeorge Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
včeraNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
29.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Triumph TF 250-E a TF 450-E 2026: enduro z Anglie včera 08:00
- Aktuální zdravotní stav Bertelleho 29.4.2025
- WorldSBK míří do italské Cremony: Návrat Jonathana Rey 29.4.2025
- Test MotoGP v Jerezu 28.4.2025
- MS side pokračovalo v Estorilu 28.4.2025
Nejčtenější články
Hybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
31.3.2025Chtěl nové BMW řady 7 a neměl na něj, tak si ho nechal udělat z toho 15 let starého
31.3.2025Korejci ukázali nový palubní systém svých aut. Vypadá jako kopie přes 10 let starého systému Tesly
31.3.2025Čínské Ferrari za cenu Škody se ukázalo na nových fotkách. To bude teprve hit, nabídne 26 typů litých kol
31.3.2025Evropské automobilky chtějí zpátky do Ruska. Renault má šanci, VW tam rozprodávají díly za pakatel. Převodovky za 12, motory za 17 tisíc
31.3.2025
Živá témata na fóru
- Táhneme na Brusel 04.30. 11:59 - abgx1
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.30. 08:43 - řidičBOB
- Cyklistické vlákno 04.29. 21:37 - jerry
- Čínská auta v ČR 04.29. 11:08 - Brus
- VZKAZY 04.28. 20:22 - GeneHawkins
- Jednostopé okénko 04.28. 09:28 - abgx1
- Onboard videa 04.27. 15:24 - brnenska.odchytova
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha