Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Lancia Delta 2011: drobný facelift i pro kompaktní krásku
15.2.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Lancia si pro Ženevu připravila tolik novinek, že jsme vám je ani nestihli představit všechny naráz. Nyní tu máme poslední do party, inovovanou Deltu pro modelový rok 2011.
Když Lancia včera vyrukovala hned s trojicí „nových” modelů Thema, Flavia a Grand Voyager, vypadalo to na slušný ženevský nášup. Později se ale přidala i nová generace Ypsilonu a rovnou pětici novinek doplnila také vylepšená Delta. Více toho do Ženevy těžko někdo přiveze, snad jen že by Lotus... Ale nežertujme a pojďme se podívat na to, co nabídne právě Delta pro modelový rok 2011.
V prvé řadě je to lehce upravený vzhled přídě. Odlišný dojem je dán jen upravenou maskou chladiče, která nyní nemá žebrování vertikální, ale horizontální a chybí mu předěl v jeho prostředku. Jistě není náhodou, že její styling je podobný tomu, jaký najdeme na posledních novinkách Chrysleru a asi nás nepřekvapí, když se brzy dočkáme Chrysleru Delta pro americký trh. Ostatně ve Velké Británii se vůz pod tímto označením bude prodávat již letos.
Upravena byla i nabídka výbavových stupňů, která nyní zahrnuje varianty Steel, Silver, Gold a Platinum, jejich přesný obsah je ale zatím neznámý. Jisté je naopak to, co najdeme pod kapotou. „Benziňáky” zastoupí agregáty 1,4 turbo se 120 koňmi (alternativně k dispozici i ve verzi spalující LPG), 1,4 MultiAir turbo se 140 koňmi a 1,8 turbo s 200 koňmi. Nabídku naftových motorů pak budou tvořit varianty 1,6 Multijet se 120 koňmi, 2,0 Multijet se 165 koňmi a 1,9 Multijet se dvěma turby a 190 koňmi.
Dosud tedy žádná změna, novým naftovým základem ale bude motor 1,6 Multijet ve variantě s nejvýše 105 koňmi výkonu a maximem točivého momentu 300 Nm. Takto vybavená Delta se rozjede na stovku za 10,7 sekundy a dosáhne rychlosti až 186 km/h. Ve spojení s manuální šestistupňovou převodovkou se pak vůz má pochlubit nižší spotřebou paliva než alternativa se 120 koňmi, žádných konkrétních čísel jsme se ale od automobilky nedočkali.
Inovovaná Delta 2011 se do prodejů v Evropě dostane již během letošního března, pouze v Británii se jako Chrysler Delta začne prodávat až v červnu. Nepochybujte o tom, že poprvé si ji budeme moci prohlédnout na ženevském autosalonu.


Lancia Delta 2011 a pro srovnání rozdílů i její loňský model. Více snímků zatím nemáme.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Max Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
před 2 hodinamiHromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025
Nejčtenější články
Muž si v dubnu koupil vysněnou Alfu, platí za ní splátky i pojištění. Jeho auto ale dodnes stojí u dealera a nemůže si ho ani odvézt
4.7.2025Elektrické Kie nekupuje v USA už skoro nikdo, prodeje se během pár měsíců propadly na směšná čísla
4.7.2025Nová Mitsubishi pro Evropu budou zjevně už jen předělané Renaulty, na tomhle to ale skoro není poznat
4.7.2025BMW se hlásí o rekord z nejnáročnějšího okruhu světa. Pomalé jeho auto není, vše ostatní je ale diskutabilní
4.7.2025Další firma slibuje převratné nové baterky s bleskovým dobíjením, reálně ale auta pořád používají baterie pro notebooky z roku 1985
4.7.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva