Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Majitel Bugatti Veyron zkusil použít auto za 20 milionů jako sněžný pluh, to se nevidí
22.1.2020 | Mirek Mazal
Jen málokterý z majitelů Veyronu dovolil vozu okusit sníh v jakékoli podobě, natož pak tímto způsobem. Ledové řádění poznalo i Lamborghini, neobvyklé pluhy byly rázem dva.
Majitelé supersportovních aut v těchto měsících obvykle chodí zdravit své stroje leda do suchých garáží na hony vzdálených od agresivních solí silničních posypů. Vlastníci nejrychlejších aut planety jen výjimečně používají drahé vozy celoročně, pokud nepobývají teplých krajinách zbavených zimních plískanic.
Raritní vozy značky Bugatti jsou sice stavěny na všechna roční období, přesto by zřejmě nebyl problém spočítat troufalé vlastníky Veyronu, kteří kdy prověřili chování více než tisíce koní na sněhu, prsty jedné ruky. Každý z 450 vyrobených kusů ale používá pohon 4x4 s mezinápravovou spojkou Haldex, což je samo o sobě dobrým předpokladem, aby auto i v takových podmínkách fungovalo.
Jedinečnou možnost vidět Veyron pod oblaky zvířených vloček přichystal muž, který nedávno pro svou půjčovnu výjimečných koupil a vlastnoručně opravil nejlevnější Bugatti na světě. S auty zachází obecně dost neobvyklým způsobem, což lze říci také o Jamesovi známém spíše pod přezdívkou The Stradman, který se přidal s Lamborghini Aventador. Ani on nepatří zrovna mezi ty, kteří by svá auta jen leštili v přítmí.
Rozzuřený býk si také užil sněhu, který je mu běžně cizí. Aventador má rovněž poháněné obě nápravy přes Haldex, proto se vyřádil s efektním protáčením všech kol. Ještě větší kuriozita je ovšem rudý Veyron běsnící po kluzkém parkovišti s vytočeným šestnáctiválcem. Rány omezovače W16 měly hned jinou akustiku v prostředí plném měkkého poprašku.
Bugatti, které možná bylo tím nejlevnějším na světě, ale pořád má cenu minimálně 20 milionů Kč, se na chvíli stalo i pluhem či tažným vozem pro odvážného lyžaře. Podívejte se na to všechno sami, jsou to v případě auta schopného upalovat rychlostí přes 400 km/h vskutku neobvyklé scenérie.














Bugatti Veyron a Lamborghini Aventador v roli sněhových pluhů se opravdu nevidí
Zdroj: Royalty Exotic Cars@Youtube
Bleskovky
BMW se hlásí o rekord z nejnáročnějšího okruhu světa. Pomalé jeho auto není, vše ostatní je ale diskutabilní
včeraČínskému SUV Ferrari za cenu Škody začaly při ostré jízdě hořet brzdy, výrobce říká, že je to úplně normální
2.7.2025Až budete páchat něco ilegálního, možná bude dobré držet se základní poučky týkající se volby auta
1.7.2025
Nové na MotoForum.cz
- Pasini v Brně havaroval, Sachsenring musí vynechat včera 19:09
- Petronas Honda se dvěma novými piloty včera 14:49
- Borja Gomez tragicky zahynul 3.7.2025
- Top crash pilotů po 10 Grand Prix 3.7.2025
- BMW R 1300 RS 2025: sportovnější roadster 3.7.2025
Nejnovější články
Nádrž mu sluší. Spalovací Fiat 500 je tady, aby zachránil už pět let (ne)prodávaný elektrický propadák
před hodinouLada odhalila nejextrémnější Nivu všech dob, 280 turbokoní posílá na úplně odkrytá kola
včeraPrvní tunignová firma se pokusila napravit vzhled nových SUV BMW, míru její úspěšnosti posuďte sami
včeraPorsche chce po fiasku elektrického Macanu vrátit spalovací motory i přímo jemu, je s tím ale zoufale pomalé
včeraDalší firma slibuje převratné nové baterky s bleskovým dobíjením, reálně ale auta pořád používají baterie pro notebooky z roku 1985
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva