Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Maserati Levante předčasně odhaleno, zatím ve zmenšeném měřítku
31.7.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Výrobce modýlků chtěl deklarovat své vysoké pracovní nasazení. Přitom pozapomněl na odložený skelet karoserie italského SUV.
Vůbec první SUV automobilky s trojzubcem ve znaku bude jednou z velkých premiér lednového autosalonu v Detroitu. Jeho podoba se přitom v posledních měsících začala rýsovat za pomoci patentových snímků, které nám karoserii odhalily ze všech stran. Až takové překvapení nám ovšem Maserati nepřipravilo, jeho novinka totiž vypadá prakticky stejně jako mnohá další SUV stejného ražení. Chybí sice jakási těžkopádnost, i přesto ovšem Levante až tak z davu nevybočuje.
Nové fotky ovšem naznačují, že ony patentové snímky poněkud „klamaly tělem“. Patrná na nich totiž byla lehce zavalitá záď, právě v této oblasti ovšem Levante dostane výrazně zkosenou střechu a vcelku úzkou vrchní část kabiny, jíž budou lemovat klenuté blatníky. Pravda, hovoříme zde sice o zmenšeném modelu, nicméně ten dozajista bude reflektovat realitu. Zvláště když pod jeho výrobou má být podepsán oficiální dodavatel Maserati.
Název firmy se nám bohužel vypátrat nepodařilo, přeci jen Italové v minulosti oslovili více firem od AutoArt přes Minichamps až po Burago. Zda ale výrobce zmenšeného Levante je mezi nimi, to není jisté. Na daných snímcích vidíme pouze asijské zaměstnance, kteří chtěli na sociálních sítích deklarovat své vysoké pracovní nasazení. Přitom ovšem zapomněli právě na skelet karoserie Maserati Levante.
O tom, že jde skutečně o italské SUV, svědčí tři ventilační otvory v předních blatnících. Ty přitom budou v reálu napomáhat dýchání šestiválcových a osmiválcových motorů, které by měly nabídnout maximálně 580 koní. Výkon přitom ve všech případech bude přenášet automatická převodovka, která se standardně spřáhne s pohonem všech kol. Více se dozvíme nejpozději v onom Detroitu.


Italské SUV rozhodně nebude tak zavalité v zadní části, jak naznačovaly patentové snímky
Zdroj: Autoblog.nl
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Max Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
2.8.2025Hromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025
Nové na MotoForum.cz
- 8h Suzuka vyhrála favorizovaná dvojice Hondy, YART out včera 13:00
- Končí šampionát IRRC-Superbike, pojede se IRRC-Super Twin včera 11:46
- PP v Suzuce získal Johann Zarco 2.8.2025
- Honda se zbavuje Chantry: rozchod je kompletní, i za cenu ztráty sponzora 1.8.2025
- Qualifying 8h Suzuka: Honda před BMW 1.8.2025
Nejnovější články
Majitel špičkové Tesly poznal, zač je v Pardubicích elektrický perník, 24 tisíc ujetých km ho stálo ukrutné peníze
před 2 hodinamiNekupujte si elektromobil, v roce 2030 už ho ani nebudete mít čím nabíjet, varují Nizozemci na základě zprávy operátora sítě
před 2 hodinamiŠéf Fordu pořád nepochopil nic. Z elektrické pasti couvá jen na oko, nový elektromobil prý bude něco jako druhý Model T
včeraPadlá rodinná hvězda od VW v bazarech stále láká praktičností, odrazuje ale drahou poruchovostí
včeraSvého času největší lidová atrakce Nürburgringu míří do zapomnění, po fiasku a tragické nehodě ji demolují
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva