Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Mercedes-AMG GT na dalším videu slibuje famózní zvukovou kulisu v každém režimu
18.7.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Nekonečná sága upoutávek na nový dvoumístný sporťák pokračuje představením úchvatného zvuku jeho osmiválce, kterého se prý nebudeme schopní nabažit.
Je tomu týden, kdy jsme uvolnili další z nekonečné ságy chvalozpěvných videí chystaného sportovního kupé z Affalterbachu, která navazovala na předchozí rozbor jeho prapodivné skulptury. Řeč je samozřejmě o modelu AMG-GT, jenž se má stát skutečným vozem z „masa a krve“. Místo toho, aby už Mercedes začal odlepovat maskovací fólie, jejichž finálního stržení se prý dočkáme ke konci letošního roku, zásobuje nás další upoutávkou.
Stejně jako minule, se na videu objevují maskované prototypy a to jak v bílé, tak i černé barvě. Tentokrát se však pozornost soustředí na prezentaci jeho osmiválcového motoru s dvojitým přeplňováním. Z dosud zjištěných informací už bezpečně víme, že z objemu čtyř litrů dostane vidlicová jednotka maximálně 510 koní a že zadní kola „zapotí“ maximálním točivým momentem 650 Nm. Tyto parametry však budou platit pro silnější verzi, jejíž označení by mělo být zpestřeno písmenem S v názvu.
V novém videu se Tobias Moers v roli šéfa AMG vyjadřuje ve smyslu, že motor je vždycky srdcem vozu, základním stavebním kamenem všeho, co opustí brány sídla AMG v Affalterbachu. Chvílemi si novou pohonnou jednotku můžete poslechnout v akci a můžeme prozradit, že vás zřejmě nezklame. Bohužel nečekejte celé spektrum otáček ani rozumné potrápení. Za zajímavější tak považujeme prohlášení zodpovědných konstruktérů.
Ti se kasají, že se zvukového projevu nebudete schopní nabažit. Každý ze čtyř jízdních módů prý bude disponovat unikátní akustikou, a tak bychom mohli začít polemizovat nad tím, zda půjde opravdu jen o zvuk samotného motoru, potažmo hrátky s klapkami ve výfukovém potrbí, nebo zda bude kulisa dokreslována s pomocí reproduktorů tak, jako v případě BMW nebo třeba koncernu Volkswagen. Předpokládáme, že další upoutávka na sebe nenechá dlouho čekat, jen doufáme, že nám řekne něco více, než ty dosavadní. Na domácím, respektive německém trhu - dojde k uvedení AMG-GT do prodeje příští rok v březnu.





Mercedes-AMG GT slibuje nejen oslnivý výkon 510 koní, ale také parádní zvukovou kulisu. V každém jízdním režimu prý bude velmi charakteristická
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
včera
Nejsilnější a nejrychlejší VW Golf GTI má svou cenu, „lidová” je asi tak jako cifry na kabelkách od Diora
31.10.2025
Nová Honda Prelude nakonec umí být i rychlá, ale jen pokud v ní vypnete funkci, která měla „fejkovat” její sportovnost
28.10.2025
Nejnovější články
„Továrny tu zůstanou, ale vám už patřit nebudou.” Manažer nastínil budoucnost autoprůmyslu v EU, během pár let pojdou všichni
před 11 hodinami
VW dal u své novinky lidem možnost vybrat si mezi elektrickým a také spalovacím pohonem. 80 procent vzalo to, co si nepřál
včera
Zakladatel AMG musel nechat 60krát nabourat své nové auto, aby mohl poslat do prodeje pouhých 100 kusů
včera
Čína má od nového roku skončit s podporou elektromobilů a nechat je na pospas trhu. To by se začaly dít věci
včera
Poslední šance Saabu na záchranu před krachem přišla už moc pozdě. Vznikla v hrstce kusů, jedna teď může být vaše jako velká rarita
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
