Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Mercedes-AMG GT proletěl Laguna Seca, s Berndem Schneiderem za volantem (360st. videa)
24.12.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Ze Stuttgartu přichází snímky, která mistrně demonstrují půvaby nového sporťáku s možností vybírat hned z několika úhlů pohledu. Zvuk V8 nás baví.
Od dubna letošního roku se novému AMG GT věnujeme takřka nepřetržitě. Sportovní kupé tedy už známe do posledního detailu včetně jeho barev, úvodního vydání Edition 1, stejně tak nám trojcípá hvězda před nedávnem doplnila jeho ceny. Teď se tedy bude čekat jen na jeho ultimativnější provedení Black Series a na vlasy cuchající Roadster. Pro všechny stávající i budoucí varianty přitom platí, že hodlají nejen suplovat v nabídce předchozí SLS AMG, ale zároveň konkurovat populární devětsetjedenáctce od Porsche.
Stále se ho nějak nemůžeme nabažit, a tak si nenecháme uniknout ani další příspěvek, který nám ho ukazuje v plné parádě. Ten se skládá z dvojice videí připravených primárně pro sadu Samsung Gear VR, s jejíž pomocí můžete videa sledovat ve 3D a zážitek tím ještě dále umocňovat. I bez nich se však budete cítit, jako byste byli na závodní dráze také. K dispozici je totiž hned několik různých pohledů, o jejichž záznam se zajistilo dokonce osmnáct různých kamer, umístěných doslova na každém rohu auta. Díky nim je pohled doslova v rozsahu 360 stupňů.
Komentář vám k tomu navíc může dát zkušený závodník a šampion z DTM Bernd Schneider, který usedl za volant na legendárním okruhu Laguna Seca. Škoda dalších slov, nejlepší je podívat se na všechny snímky a posoudit, nakolik je Mercedes-AMG vhodným vozem na podobné ježdění. Bonusem je velmi příjemný motorový soundtrack, který (jak známo) obvykle lidem z Affalterbachu docela jde i bez použití nejrůznějších šidítek, která používají modely konkurenčních značek.
Závěrem vám přikládáme na videa, a sice odkaz číslo jedna a odkaz číslo dva, které vás zavedou přímo do centra dění. Pokud vám ani jeden z nich nevyhovuje, pak nabídne Mercedes ještě link pro uživatele zařízení Apple. Jen dodejme, že nově vyvinutý čtyřlitrový osmiválec twin-turbo u základní verze na zadní kola posílá 462 koní a 600 Nm, u výkonnějšího GT S disponuje výkonem 510 koní a maximálním točivým momentem 650 Nm. Základ zvládne stovku za 4 sekundy a maximální rychlost 304 km/h a vrcholné eSko pak vystřelí na 100 km/h za 3,8 sekundy a rozjede se až na 310 km/h.






Mercedes-AMG GT už jsme v akci párkrát v minulosti viděli, takovou podívanou s ním nám ale zatím nikdo neposkytl
Zdroj: Worldcarfans
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Britové proti sobě ve sprintu postavili dva dinosauří osmiválcové offroady, metály ale nakonec bral ten třetí vzadu
před 3 hodinamiNěkdo si nechal přelakovat ikonické Ferrari F40 na zelenou, pro tradicionalisty je to zločin
22.8.2025Nejmíň oblíbené Porsche 911 v té správné verzi na Autobahnu ukázalo, že i na něm je co milovat a obdivovat
21.8.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Britové proti sobě ve sprintu postavili dva dinosauří osmiválcové offroady, metály ale nakonec bral ten třetí vzadu
před 2 hodinamiVW dostal dotaci skoro tři čtvrtě miliardy na to, aby rozjel výrobu dalšího elektromobilu, tolik k fungování tržního prostředí v EU
před 4 hodinamiNejlevnější Porsche Macan na prodej v Evropě nestojí víc než tříválcová Škoda Scala. A není to zdaleka „holátko”
před 5 hodinamiRegulace EU vrací brzdy aut zpátky v čase o víc než 50 let, její tlaky stále víc popírají evoluci
včeraKia na Slovensku uspořádala pohřeb miláčka Čechů, který obstarává přes polovinu jejích prodejů, náhradu nemá
včera
Živá témata na fóru
- Dříve M135i, nyní ///M2 08.25. 11:24 - Vrooom
- Policejní kontroly a měření 08.25. 09:48 - jerry
- Chlubítko univerzální 08.25. 08:26 - jerry
- whitelist & blacklist 08.25. 08:01 - jerry
- Onboard videa 08.24. 20:42 - Truck Daškam
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 08.24. 16:28 - abgx1
- S větrem ve vlasech.... 08.24. 14:40 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 08.23. 20:12 - Stepan