Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Mullaly chtěl loni pohřbít Lincoln. Teď jej nečeká zánik, ale nové modely
7.7.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Lincoln je v procesu přerodu, rušit jej by nebylo moudré, míní nový šéf ředitel Fordu Mark Fields. Jeho předchůdce chtěl život Lincolnu ukončit už vloni.
Zatímco Alan Mullaly, bývalý generální ředitel Fordu, chtěl luxusní značku Lincoln poslat do věčných lovišť pro její velkou ztrátovost, jeho nástupce Mark Fields otočil a má s Lincolnem velké plány. O záchranu značky se spolu s marketingovým bossem Jimem Farleyem a několika dalšími lidmi zasloužil vloni, ještě jako výkonný ředitel, odkud povýšil na generálního na přelomu června a července.
Poslední hřebík do rakve Lincolnu měly zatlouct problémy se startem prodeje modelu MKZ spolu s drahou reklamní kampaní. Fields a Farley však přesvědčili Mullalyho, že značka Lincoln ještě může fungovat, a také vymysleli plán, jak podobným problémům v budoucnu předejít.
Tento plán dost možná říká, že napřed je nutné naskladnit nové modely a až pak začít s reklamou. Podle Matta VanDyka, šéfa globálních operací Lincolnu, značka v současnosti vyčkává s reklamní kampaní, dokud nebude k dispozici dostatek crossoverů MKC. Nechce také utrácet velké peníze za reklamu v létě, kdy je počet lidí sledujících média ve Spojených státech nižší oproti zbytku roku.
Současné držení Lincolnu naživu se může vyplatit, alespoň v krátkodobém horizontu. Značka je v procesu přeměny, který odstartoval zmíněný model MKZ a crossovery MKC a větší MKX budou následovat. Právě konceptu MKX, který sdílí vnitřnosti s Fordem Edge 2015, se možná dočkáme i v Evropě.
























Zatímco Alan Mullaly chtěl už vloni zrušit značku Lincoln, jeho nástupce Mark Fields v ní vidí potenciál
Zdroj: Autoblog
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Srovnání s Ferrari teprve ukázalo nesmyslnost nového BMW M5. Už nikdy nebude jako dřív, říká úpravce
před 6 hodinamiBrutální Wankel s 12 rotory měl dávat 5 000 koní, při prvním měření výkonu ale selhal a začal hořet
včeraSpalovací „dinosaurus” Koenigseggu stanovil další dynamický rekord produkčních aut, nestačí mu ani nejlepší elektromobil
9.5.2025
Nejnovější články
Elektromobily se stávají finančně neúnosnými i pro služby na sdílení aut, jejich provoz stojí ročně o 185 tisíc víc než u spalovacích vozů
před 2 hodinamiKlasické Porsche 911 dostalo nový život s úchvatným novým motorem 4,0 bez turba, točí až 8 tisíc otáček
před 3 hodinamiKrize Audi se prohlubuje, firma v problémech začíná rozprodávat své rodinné stříbro
před 5 hodinamiSrovnání s Ferrari teprve ukázalo nesmyslnost nového BMW M5. Už nikdy nebude jako dřív, říká úpravce
před 6 hodinamiMax Verstappen potají otestoval závodní Ferrari. Prasklo to, i když si kvůli tomu dokonce změnil jméno
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva