Nedoufejte, dodýchala. S Lancií je definitivně amen, své roky dožije v Itálii

 | 6 příspěvků | 7.5.2014 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Uličník

Článek jsem si přečetl ješt.. | 7.5.2014 18:35reagovat
avatar

Článek jsem si přečetl ještě jednou a za Fiat jsem dosadil VW a za Lancii Seat. I to dává ekonomický smysl.

Nepřihlášený asd

Ono když se srovnají prode.. | 7.5.2014 20:38reagovat
avatar

Ono když se srovnají prodeje Lancie a Alfy Romeo v posledních řekněme deseti letech, tak ta Lancie na tom není o nic hůř.

Nepřihlášený sarusian

Reklamny slogan: ak chcete.. | 7.5.2014 21:10reagovat
avatar

Reklamny slogan: ak chcete zlikvidovat automobilku, zamestnajte ako riaditela Sergia Marchionna - je to osoba s velkymi skusenostami v tejto problematike

Nepřihlášený faubléé

Pokud se povede koncernu d.. | 7.5.2014 22:51reagovat
avatar

Pokud se povede koncernu dostat Alfu do pohody, věřím že pak dostane šanci i Lancia.. V plánech Fiatu pro příští léta o ní není ani zmínka podle mě záměrně, kdyby to náhodou nevyšlo, ale až se celková situace FAC zlepší a ustálí, určitě Lancii vzkřísí..

Nepřihlášený

Recept je jednoduchý. Alf.. | 8.5.2014 19:43reagovat
avatar

Recept je jednoduchý. Alfa Romeo- pouze sportovní vozy pouze červené a černé / přímá konkurence Ferrari Lambo Porsche.../ vysrat se na hovadiny, jako Mito a podobně Lancia- luxusní značka a přímé modely proti MB, BMW AUDI a Volvo Nic jiného. Techniku od Chaisleru mají Fiat malá auta a retro značku 500 se spousty modelů Užitková auta odďelit do jiné prodejní síťe Design techniku i kvalitu mají, ale nedává to celé žádnou logiku.A ruku na srdce u Lancie je na 200% jasné, že se ta auta prostě neprodávají, protože jsou hnusná a předražená a navíc každý kupující ví, že ypsilon je na podvozku Punta a Delta na odporně prodlouženém rozvoru Bravo.To je pak těžké chtí za "levný převlečený Fiat" jako za BMW.Alfa to stejné.Alfa musí dělat supersporty, jako v historii!!!! A přál bych si ji i v F1.)

Nepřihlášený Tom

Bohužel se automobilismus.. | 8.5.2014 20:21reagovat
avatar

Bohužel se automobilismus sune směrem, kde originální automobilky nemají moc šanci. Vedou auta která ničím nevybočují, všechno je tam, kde to člověk čeká, vypadají stále stejně, jmenují se stejně, jezdí stejně a má je každý... Typický příklad je Golf, Passat, některé Audiny xy-té generace, atd. Čímž je nechci hanět. Originální automobilky jako Saab, Alfa, Lancia, Holden, ... skomírají, nebo už padly. Případně "drží hubu a krok". Třeba Renault a Citroen opustily typické měkké limuzíny francouzské školy- Renault Safrane, Citroen XM, BX,... Dnes se hraje na sportovní notu a nikdo nechce vyčnívat (nemám nic proti sporťákům, ale kupovat auto na dlouhé cesty po dálnici, chtěl bych vznášející se Francouzský koráb). Z aut se stává čím dál tím unifikovanější spotřebák, rozmanitost a možnost výběru se zužuje. Za těmito originálními auty s duchem a vrtochy se spousta chlapů (a automilných žen) ohlídne, povzdechne si, zasní se a pak si podle financí koupí "dýzlovýho Pasáta kombíka, á šestku, čtverku, Oktávku či Golfa." Je to pochopitelné, racionální, ale stejně smutné.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše