Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Někdo z Volkswagenu nedomyslel prezentaci značky na Instagramu, teď přivádí k smíchu celý svět
1.12.2022 | Petr Prokopec
Je vlastně docela zvláštní, že si druhého významu tohoto spojení nikdo nevšiml, dokud obě slova někdo nespojil dohromady. Teď už málokdo dokáže dostat spojení Volkswagen a Italia z hlavy.
O sirkách se říká, že jsou dobrým sluhou, ale zlým pánem. Totéž platí o sociálních sítích. Snadno a navíc zcela zdarma díky nim můžeme navázat komunikaci s řadou lidí, třeba se spolužáky, na které jste již dávno ztratili kontakt. S jejich pomocí můžete velmi dobře také propagovat své zboží, přičemž pokročilé algoritmy zajistí, že daný obsah bude prezentován skutečně jen potenciální klientele. Nicméně na druhou stranu stačí jeden chybný krok a rázem se vám smějí široké davy.
Volkswagen nyní musí počítat právě s tím kvůli svým aktivitám v Itálii. Stojí za tím jeho tamní instagramový účet, na jehož založení došlo už před více než deseti lety. Od té doby se na něm objevilo 1 052 příspěvků, zároveň filiálka zlákala také 142 tisíc sledujících. Dokud se značka prezentovala jako Volkswagen Itala, nikomu nepřišlo nic zvláštní, jakmile se ale na účtu začalo ukazovat označení konta volkswagenitalia, i další zaznamenali to, čeho si všiml uživatel Redditu s přezdívkou Vwstig. Ten nejnověji poukázal na to, že z lidového vozu se staly lidové genitálie, což rázem přivádí k smíchu půl internetu.
Nakonec se na to sami podívejte níže, byť vás to možná hned netrkne. Jako první vaši pozornost nejspíše upoutá logo Volkswagenu, které je naprosto stejné jako v dalších zemích. Jakmile ovšem sjedete pohledem doprava, uvidíte něco, co nejspíše již z hlavy nedostanete. Došlo totiž na spojení slov Volkswagen a Italia, čímž vznikla volkswagenitalia. Když si to párkrát přečtete, zjistíte, jak moc z tohoto spojení křičí „genitalia“. Tohle někdo u VW nedomyslel.
Jistě, jde o poněkud infantilní humor. Uvážíme-li ale, jak moc velké firmy věnují pozornosti „čistotě” podobných prezentací, je docela podivné, že tohoto nikoho nenapadlo. Vhodné řešení se nabízí samo, však Italové by mohli kráčet cestou Němců (volkswagen_de) či Francouzů (vw_france). Jenže účty jako VW_Italia, Volkswagen_Italia či VW_Italy jsou již zabrané. V prvním případě jde o italský klub značky, ve druhém o fanouškovskou stránku a ve třetím o půjčovnu dodávek tohoto výrobce. Nikdo ze zmíněných se svého účtu ve prospěch automobilky s nadšením jistě nevzdá.
Jak se říká, dobrá rada nad zlato. Pokud vás tedy napadá vhodný název, jenž nebude korespondovat s genitáliemi, možná by stálo za pokus italské zastoupení VW kontaktovat. Nemůžeme samozřejmě garantovat, že za svůj přínos budete odměněni třeba vozem zdarma. Ovšem jelikož sociální média mají opravdu neskutečnou sílu, nelze to ve výsledku ani vyloučit. Jen tedy nevíme, zda se následně chlubit tím, jak jste se ke svému novému autu dostali.



Volkswagen na Instagramu prezentuje své novinky vcelku běžně, jen v Itálii tak ale činí skrz účet, po jehož spatření genitálie z hlavy už nedostanete. Foto: Volkswagen
Zdroj: Reddit
Bleskovky
První elektrické Ferrari poprvé nachytali v provozu ve vlastní kůži, působí spíš jako dodávka
včeraRusové ukázali smrtící riziko špatného zacházení s pneumatikami, na místě dokáže rozsekat celé auto na hadry
24.9.2025Jediný déšť proměnil parkovací garáž v jezero, naráz zničil přes 270 i vzácných a cenných aut
22.9.2025
Nové na MotoForum.cz
- V prostřední kubatuře není nic rozhodnuto včera 18:52
- Vznikl ES Road Racing včera 15:07
- Aprilia SR GT Replica 2025: v designu MotoGP motocyklů včera 14:41
- Finále šampionátu MS-Superbike začíná v Aragónu 24.9.2025
- Stane se Marquez mistrem světa už v Motegi? 24.9.2025
Nejnovější články
Hacker provalil specifikace nové nejlevnější Tesly, bude to auto oholené až úplně na kost
včeraPrvní elektrické Ferrari poprvé nachytali v provozu ve vlastní kůži, působí spíš jako dodávka
včeraDalší velký dodavatel automobilek krachuje, je v insolvenci. Má největší pobočku v Česku, zaměstnává 4 500 lidí
včeraČistka ve vedení Mercedesu: Technický ředitel odpovědný za spoustu přešlapů náhle končí, kufry si balí i šéf AMG
včeraStellantis zastavil výrobu ve dvou svých továrnách, pro nezájem ale stojí jen jedna. Té druhé láme vaz moc velký zájem
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 09.25. 22:24 - jerry
- phev sup/passat vs EV vs rav4? 09.25. 17:38 - Sato
- Policejní kontroly a měření 09.24. 22:30 - řidičBOB
- Nejlepsi silnice v Ceske republice ( + SK) 09.24. 20:12 - Truck Daškam
- Politický koutek 09.24. 07:20 - řidičBOB
- Onboard videa 09.23. 18:46 - řidičBOB
- Detektory policejních radarů 09.23. 15:23 - Předseda
- Jaké auto doporučíte do 700 tis.? 09.23. 15:11 - pavproch