Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nizozemec dokázal „zaparkovat” na patníku bez poškození auta. Jak, nikdo nechápal
24.6.2018 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Kdyby takový kousek předváděl kaskadér v nějaké show, diváci mu s údivem tleskají. Život někdy dokáže vykouzlit stejnou podívanou i bez jakéhokoli zvláštního tréninku.
Najít na ulici místo k zaparkování je někdy velmi obtížné. Lidé bývají ve snaze najít alespoň minimální prostor hodně kreativní, málokdo to ale dotáhne tak daleko jako řidič vozu z následujících fotografií. Tomu stačila relativně malá část silnice, zbytek vozu elegantně umístil na patník mimo ní. Obdivuhodné? Ano, ale jen za situace, kdy by se o něco takového snažil.
Podle dostupných informací to řidič předchozí generace Renaultu Mégane ve verzi kombi bral ostřeji kolem ostrůvku ve středu silnice a přehlédl jeden z patníků stojící na jeho kraji. Trefil ho pravou přední částí vozu, což by za normálních okolností mělo znamenat dosti nepříjemné poškození, tady to ale dopadlo úplně jinak.
Mégane skončil pravou částí vozu na onom patníku bez šance hnout se vpřed či vzad, aniž by byl jakkoli závažně poškozen. Jak se to řidiči povedlo, nikdo nechápal, ale zřejmě k tomu vedla kombinace neobvyklých okolností. Vytočené přední kolo a možná už z dřívějška nahnutý patník se postaraly o to, že po něm vůz vyjel nahoru a zastavil se ve chvíli, kdy byl patník pod pravým prahem v místech, kde může být zvedán heverem.
Šofér si musel zavolat na pomoc odtahovou službu, ale jen aby jej z patníku sundala - dál s vozem mohl pokračovat v jízdě, tak málo se mu stalo. Na snímcích je patrné drobné odření předního nárazníku z kontaktu s patníkem, jinak nic, ani práh se zřejmě kvůli výše zmíněnému nezdá být zdeformovaný. Tomu se říká mít štěstí v neštěstí...




Neuvěřitelným způsobem „zaparkoval” řidič Renaultu Mégane na jednom z patníků u kraje silnice. Skončil na něm a vozu neprovedl skoro nic
Zdroj: De Vries Media
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Srovnání s Ferrari teprve ukázalo nesmyslnost nového BMW M5. Už nikdy nebude jako dřív, říká úpravce
dnes (4)Brutální Wankel s 12 rotory měl dávat 5 000 koní, při prvním měření výkonu ale selhal a začal hořet
včera (3)Spalovací „dinosaurus” Koenigseggu stanovil další dynamický rekord produkčních aut, nestačí mu ani nejlepší elektromobil
9.5.2025 (4)
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Nejnovější Honda je totální vzhledový bizár, podívejte se na tu příď jako z Pacmana. A to je jen začátek
před 8 hodinamiDevastace v přímém přenosu: BMW 540d přišlo s novou generací reálně o 49 koní. Jako podstatně těžší vůz je i zásadně pomalejší
před 10 hodinamiElektromobily se stávají finančně neúnosnými i pro služby na sdílení aut, jejich provoz stojí ročně o 185 tisíc víc než u spalovacích vozů
před 11 hodinamiKlasické Porsche 911 dostalo nový život s úchvatným novým motorem 4,0 bez turba, točí až 8 tisíc otáček
dnesKrize Audi se prohlubuje, firma v problémech začíná rozprodávat své rodinné stříbro
dnes
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva