Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nové Audi A7 odhaleno únikem jeho modelu. Kde je to slibované drama?
3.10.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Druhá generace Sportbacku měla být vzhledově odvážnější i separovanější od vlajkové lodi A8. Při pohledu na modýlek se nám nepozdává ani jedno.
S novými generacemi modelů A6, A7 a A8 je spojeno nemalé očekávání. Audi totiž již nějaký ten pátek tvrdí, že celé trojici dodalo nejen dramatičtější vzhled, ale zároveň že jednotlivé vozy od sebe navzájem odliší. V případě limuzíny A8 již bylo minimálně to první potvrzeno, i když je třeba dodat, že dramatičtější je vizáž pouze v rámci koncernového rybníčku. Ostatní automobilky jsou při mezigenerační obměně schopny odvážnějších kroků.
A8 ale míří za konzervativnější klientelou, a proto je jistá střídmost Audi na místě. V případě nové generace A7 ale netajíme jisté rozčarování. Nová generace je totiž venku díky úniku fotek zmenšeného modelu a ve srovnání s dosluhujícím vozem až tak dramatická není. Máme tu totiž sice stejně jako u limuzíny širší čelní masku a užší světlomety, nicméně ty i díky příbuznosti s modelem A8 až tak moc neohromí.
Je samozřejmě možné, že naživo bude novinka vypadat lépe a je možné, že později změníme názor. Příliš s tím ovšem nepočítejte, již snímky prototypu totiž naznačily, že A7 a A8 nebudou sdílet shodné prvky pouze vpředu, ale také vzadu, kde tedy lze očekávat pás diod napříč víkem zavazadelníku.
Pod kapotou se pro změnu uhnízdí již známé koncernové motory, byť na rozdíl od větší limuzíny zde bude vrcholem pouze osmiválcová pohonná jednotka. S ní pak stoprocentně dorazí automat a pohon všech kol, zadokolka by ale měla být v řadě verzí k dispozici. Na manuál ovšem zapomeňte, ten se v této třídě - a zejména v Evropě - již nenosí. Příchod plug-in hybridu je oproti tomu jistotou.
Stejně tak lze vsadit na to, že A7 dostane do vínku semi-autonomní řízení certifikace SAE3, které by vám již mělo umožnit sejmout ruce z volantu a stočit zrak z vozovky. Je však otázkou, kdy budete moci tuto technologii naplno využít - momentálně totiž takovému způsobu jízdy brání legislativa. Audi proto již uvedlo, že jednotlivé funkce zprovozní postupně a že zároveň požádá o výjimku z pravidel.


Druhá generace Audi A7 byla odhalena předčasně díky úniku snímků zmenšeného modelu
Zdroj: Autoweek
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
2.5.2025Číňané na sebe naskládali sedm úplně nových aut a nechali je tak tři dny stát venku na odiv všem
1.5.2025Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
30.4.2025
Nejnovější články
Blackout ve Španělsku a Portugalsku popsaný z první ruky ukazuje, do jak zoufalé situace nás uvrhlo nedomyšlené zelené šílení
před hodinouČíňané mají převzít zavírané továrny VW a rozjet v nich vlastní výrobu, nic jiného o úpadku Evropy neříká víc
včeraVýkonná elektrická Kia nepřestává ruinovat majitele, za roční auto se zanedbatelným nájezdem v aukci nikdo nedal ani polovinu původní ceny
včeraČíňané ukazují, že pořád dělají obchod, ne jen politiku. Dřív jen elektrická značka nabídne Evropanům spalovací auta, protože je chtějí
včeraNěmci srovnali Škody Elroq a Karoq. Elektromobilu nadržují, přesto neumí zastřít, že je skoro ve všem horší než dožívající spalovák
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva