Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nové Bugatti Veyron bude ještě silnější než to dnešní, dorazí ale až za pár let
4.2.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Šéf koncernu VW Group znovu potvrdil, že nebude ani Super Veyron, ani Galibier. Místo toho se nejrychlejší vůz světa dočká regulérního nástupce.
Není tomu dlouho, co jsme informovali o prodeji již čtyřstého exempláře Bugatti Veyron. Je tak zřejmé, že nejrychlejší vůz planety se brzy stane součástí historie, neboť k dispozici již zbývá pouhá padesátka kusů (v tuto chvíli je to dost pravděpodobně ještě méně). Stále častěji se tak začínají objevovat dohady a spekulace o tom, s čím francouzsko-německá automobilka přijde následně. Jak totiž již dříve uvedl šéf automobilky Dr. Wolfgang Schreiber, vozy typu Super Veyron či Galibier očekávat nemáme.
Nyní jeho slova potvrdil šéf celého koncernu VW Group Martin Winterkorn, který dodal, že „Galibier je mrtev. Vyrábět ho tedy nebudeme, místo něj dorazí druhá generace Veyronu s vyšším výkonem.“ Je tedy zřejmé, že očekávat můžeme minimálně 1 200 koní, které produkuje verze Super Sport. Zároveň bychom však neměli dostat více než 1 600 koní, jimiž měl disponovat právě Super Veyron.
Otázkou je pak časová posloupnost. Výrobu současné generace totiž Bugatti ukončí až zřejmě někdy na počátku příštího roku. Pár měsíců pak asi zabere přebudování montážních linek (či spíše pracovišť), nějaký ten rok si dozajista vyžádá i vývoj. Je tak dost možné, že nový Veyron dorazí až někdy ke konci aktuální dekády.















Bugatti Galibier je definitivně mrtvé. Jeho konec totiž nově potvrdil šéf koncernu VW Group Martin Winterkorn, který zároveň dodal, že očekávat máme druhou generaci modelu Veyron
Zdroj: Autocar
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
před 10 hodinamiGeorge Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
včeraNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
29.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Triumph TF 250-E a TF 450-E 2026: enduro z Anglie včera 08:00
- Aktuální zdravotní stav Bertelleho 29.4.2025
- WorldSBK míří do italské Cremony: Návrat Jonathana Rey 29.4.2025
- Test MotoGP v Jerezu 28.4.2025
- MS side pokračovalo v Estorilu 28.4.2025
Nejnovější články
Němci srovnali Škody Elroq a Karoq. Elektromobilu nadržují, přesto neumí zastřít, že je skoro ve všem horší než dožívající spalovák
před 7 hodinamiJeden z největších dodavatelů automobilek potvrdil návrat ke spalovacím motorům, své nové řešení brzy nabídne všem
před 8 hodinamiSlovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
před 10 hodinamiFerrari za cenu Škody od čínského výrobce mobilů odhalilo interiér a další detaily, tohle budou soupeři rozdýchávat těžko
před 11 hodinamiLidé na elektromobily přejdou sami, říkali. A rádi, říkali. Dnešní realita v Belgii a Nizozemsku ukazuje něco úplně jiného
včera
Živá témata na fóru
- Táhneme na Brusel 04.30. 11:59 - abgx1
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.30. 08:43 - řidičBOB
- Cyklistické vlákno 04.29. 21:37 - jerry
- Čínská auta v ČR 04.29. 11:08 - Brus
- VZKAZY 04.28. 20:22 - GeneHawkins
- Jednostopé okénko 04.28. 09:28 - abgx1
- Onboard videa 04.27. 15:24 - brnenska.odchytova
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha