Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nové Bugatti Veyron oficiálně potvrzeno, se stejným jménem a asi i hybridním pohonem
28.6.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Není pochyb o tom, že Bugatti Veyron je jedním z nejvíce fascinujících aut planety. O tom, zda vznikne jeho další generace, se ale pochybovat dalo.
Nyní už je ovšem jasno i v tom. Šéfinženýr Bugatti odpovědný za vývoj Veyronu Jens Schulenburg totiž britskému Auto Expressu oficiálně potvrdil, že firma vývíjí jeho nástupce. A rovnou řekl i to, že ponese stejné jméno. Trochu více nejasností panuje okolo jeho techniky, ale také v tomto směru byl Schulenburg relativně sdílný.
„Velkou výzvou u nové generace tohoto modelu bude snížení hmotnosti - zabýváme se nasazením některých úžasných řešení jako například kol výlučně z uhlíkových vláken. A rozhodně i hybridní pohon je tím, co řešíme,” řekl německý inženýr s tím, že vůz by mohl dostat benzin-elektrický pohon, patrně po vzoru chystaného Ferrari F70.
Co přesně to bude znamenat, je zatím otázkou, má-li ale nový Veyron přinést něco zásadně lepšího, než ten současný, pak musí nabídnout více než 1 200 koní výkonu nebo méně než 2 tuny hmotnosti. A to o hodně. Předpokládáme, že Bugatti bude chtít vyřešit obojí, aby ze své novinky znovu udělalo něco, co bude s to stát na piedestalu hypersportů po mnoho let.
Schulenburg dále zmínil, že dalším odhaleným Bugatti bude ale jiný model, a to dlouho omílaný sedan Galibier. S výkonem více než 1 000 koní a mimořádným komfortem by měl nabídnout trochu jiné svezení než Veyron, a to od roku 2014, kdy by se měl dostat na trh. Příchod nového „superrychlíku” by jej pak měl následovat krátce poté.





































Veyron si zatím musí vystačit s bezmála megawattovým Super Sportem coby vrcholem, jeho nová generace by ale měla dojít ještě o hodně dál
I sedan Galibier má podle všeho jistou budoucnost
Zdroj: Auto Express
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
včeraGeorge Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
včeraNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
29.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Triumph TF 250-E a TF 450-E 2026: enduro z Anglie včera 08:00
- Aktuální zdravotní stav Bertelleho 29.4.2025
- WorldSBK míří do italské Cremony: Návrat Jonathana Rey 29.4.2025
- Test MotoGP v Jerezu 28.4.2025
- MS side pokračovalo v Estorilu 28.4.2025
Nejnovější články
Němci srovnali Škody Elroq a Karoq. Elektromobilu nadržují, přesto neumí zastřít, že je skoro ve všem horší než dožívající spalovák
před 11 hodinamiJeden z největších dodavatelů automobilek potvrdil návrat ke spalovacím motorům, své nové řešení brzy nabídne všem
včeraSlovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
včeraFerrari za cenu Škody od čínského výrobce mobilů odhalilo interiér a další detaily, tohle budou soupeři rozdýchávat těžko
včeraLidé na elektromobily přejdou sami, říkali. A rádi, říkali. Dnešní realita v Belgii a Nizozemsku ukazuje něco úplně jiného
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva