Nový šéf Opelu nevidí problém v nabídce značky, ale v jejím vnímání veřejností

Plán úspory téměř 13 miliard korun a představení více než dvou desítek nových modelů dále pokračuje. Nový šéf Opelu se proto zaměří na vylepšení image značky.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Nový šéf Opelu nevidí problém v nabídce značky, ale v jejím vnímání veřejností

26.3.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek

Nový šéf Opelu nevidí problém v nabídce značky, ale v jejím vnímání veřejností

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Plán úspory téměř 13 miliard korun a představení více než dvou desítek nových modelů dále pokračuje. Nový šéf Opelu se proto zaměří na vylepšení image značky.

Karl-Thomas Neumann byl ještě loni generálním ředitelem čínského zastoupení koncernu Volkswagen, od března letošního roku však už zahřívá židli předsedy představenstva automobilky Adam Opel AG. Do firmy nastoupil ve chvíli, kdy se naplno rozjel desetiletý plán restrukturalizace a obnovení portfolia s názvem Opel Drive 2022, který má jen do roku 2016 seškrtat výdaje o 500 milionů dolarů a představit až 23 nových modelů a 16 nových pohonných jednotek.

Za necelý měsíc Neumann neměl mnoho času se rozkoukat, první závěry své vlastní inspekce automobilky však už má za sebou. Podle něj je klíčem k úspěchu zlepšení image značky. „Auta nejsou problémem, spíše opak je pravdou,“ prohlásil nový šéf Opelu po jízdě v aktuálních modelech, včetně crossoveru Mokka, městského mini Adam a kupé-kabrioletu Cascada. „Máme dlouhodobě silné produkty, přesto je lidé tolik nekupují. Mám za to, že to má hodně co dělat se značkou Opel, konkrétně se špatnými zprávami, které naše společnost generovala.“

Ačkoli si Neumann uvědomuje, že Opel není výrobcem luxusních aut, změna vnímání značky je nutná. „Vím, že je hodně věcí, na kterých bych mohl stavět. Opel je tradičním výrobcem, jeho auta jsou ale také inovativní, emotivní a je schopen posunout se do nových segmentů anebo je dokonce vytvářet. Cascada je dobrým příkladem a my musíme jít touhle cestou,“ zdůraznil ve svém projevu Neumann.

„Pokud značka zazáří tak, jako tomu bylo před deseti až patnácti lety, pak bych si s našimi současnými produkty těžkou hlavu z budoucnosti nedělal, ačkoli současná situace na trhu není lehká,“ připustil Karl-Thomas Neumann, přičemž na závěr opět zdůraznil, že jeho prioritou je další snižování nákladů v rámci Drive 2022 a změna kultury Opelu, která „chce být pyšná na své výrobky a značku“.


Nový šéf Opelu nevidí problém v nabídce značky, ale v jejím vnímání veřejností - 1 - Opel Cascada 2013 dalsi 03Nový šéf Opelu nevidí problém v nabídce značky, ale v jejím vnímání veřejností - 2 - Opel Cascada 2013 dalsi 04Nový šéf Opelu nevidí problém v nabídce značky, ale v jejím vnímání veřejností - 3 - Opel Cascada 2013 dalsi 02Nový šéf Opelu nevidí problém v nabídce značky, ale v jejím vnímání veřejností - 4 - Opel Cascada 2013 dalsi 01Nový šéf Opelu nevidí problém v nabídce značky, ale v jejím vnímání veřejností - 5 - Opel Cascada 2013 prvni oficialni foto 02Nový šéf Opelu nevidí problém v nabídce značky, ale v jejím vnímání veřejností - 6 - Opel Cascada 2013 prvni oficialni foto 03
Nový šéf Opelu nevidí problém v nabídce značky, ale v jejím vnímání veřejností - 7 - Opel Adam oficialni 02Nový šéf Opelu nevidí problém v nabídce značky, ale v jejím vnímání veřejností - 8 - Opel Adam oficialni 07Nový šéf Opelu nevidí problém v nabídce značky, ale v jejím vnímání veřejností - 9 - Opel Adam oficialni 08Nový šéf Opelu nevidí problém v nabídce značky, ale v jejím vnímání veřejností - 10 - Opel Adam oficialni 10Nový šéf Opelu nevidí problém v nabídce značky, ale v jejím vnímání veřejností - 11 - Opel Adam oficialni 13Nový šéf Opelu nevidí problém v nabídce značky, ale v jejím vnímání veřejností - 12 - Opel Adam oficialni 20
Nový šéf Opelu nevidí problém v nabídce značky, ale v jejím vnímání veřejností - 13 - Opel Mokka test 01Nový šéf Opelu nevidí problém v nabídce značky, ale v jejím vnímání veřejností - 14 - Opel Mokka test 02Nový šéf Opelu nevidí problém v nabídce značky, ale v jejím vnímání veřejností - 15 - Opel Mokka test 03Nový šéf Opelu nevidí problém v nabídce značky, ale v jejím vnímání veřejností - 16 - Opel Mokka test 16Nový šéf Opelu nevidí problém v nabídce značky, ale v jejím vnímání veřejností - 17 - Opel Mokka test 18Nový šéf Opelu nevidí problém v nabídce značky, ale v jejím vnímání veřejností - 18 - Opel Mokka test 15_1
Cascada, Adam a Mokka jsou podle nového šéfa Opelu vozy, které pomůžou zlepšit image značky

Zdroj: Autocar

Miro Mihálik

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.