Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Pagani Zonda Revolucion: ještě jedna „poslední Zonda” do detailu na videu
3.7.2013 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Jestli je to skutečně poslední vůz od Horacia Paganiho nesoucí jméno Zonda, je nyní celkem nepodstatné. Podívejte se na tento výjimečný kus techniky v detailu.
Zonda Revolucion bude touto dobou pro všechny příznivce italských sporťáků už dobře známým pojmem. Představili jsme vám ji skoro přesně před měsícem a ani tou dobou vlastně nešlo o úplně nový zjev. Jméno Revolucion tedy nové bylo, samotný vůz ale Pagani ve formě konceptu odhalil jako Zondu R Evo už minulý rok.
Přesto se i na tomto místě sluší zrekapitulovat, co tento stroj činí tak výjimečným. Oproti ostatním Zondám je ještě lehčí (1 070 kg), ještě výkonnější (800 koní), nabízí ještě propracovanější aerodynamiku s aktivními prvky a v neposlední řadě má být tou úplně nejrychlejší. To chce dokázat na Severní smyčce německého Nürburgringu, kde by měla stanovit nový rekord mezi vozy, které jinak nesmějí na silnici, což zároveň odhaluje i jednu z jejích slabin Tou druhou (i když záleží, jak se to vezme...) je hrubá cena 2,2 milionu Eur a fakt, že podle zákulisních informací zbývá na prodej už jen jediný kus z pěti.
Tohle ale už víme, dnes se díky zvídavé kameře člověka, který si říká Shmee150 a na našem webu je se svými videy docela častým hostem, můžeme na vůz podívat do nejmenšího detailu. Natočen byl na výročním setkání příznivců značky přímo v italském San Cesario sul Panaro, kde sídlí, a objektivu vážně nezůstalo skryto vůbec nic.
Pokud vás tohle italské dělo zajímá, přiložený snímek vás jistě nezklame. My už jen dodáme, že by mělo jít o vůbec poslední pětici vyrobených Zond, jenže takových posledních už tu bylo. Sám Pagani kdysi řekl, že Zondy bude vyrábět tak dlouho, dokud o ně bude zájem a ze své vlastní vůle poptávku zákazníků ignorovat nebude. Jistotu tedy ani v tomto případě mít nemůžeme...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
První majitel najel s novým Volvem za 21 let přes 1 milion kilometrů. Celou dobu jezdil k jednomu dealerovi, toto ho u něj čekalo za odměnu
včeraPoslední sbohem: Pět ostrých kompaktů se spalovacími motory si to rozdalo ve sprintu, dva z nich hrají svou vlastní ligu
5.8.2025BMW stvořilo nejrychlejší kombík Severní smyčky Nürburgingu, okruhem se prohnal jako černý přízrak
4.8.2025
Nové na MotoForum.cz
- Joe Roberts (American Racing): „Věk je blbost!“ včera 17:13
- Statistiky MotoGP 2025: Čísla nelžou včera 10:55
- Arona Caneta (25) lákají jak Ducati tak BMW včera 10:00
- Agostini chválí Márqueze – kritika fanoušků Rossiho včera 03:27
- Jezdci MotoGP od Ducati testovali na Balaton Ringu 6.8.2025
Nejnovější články
Bugatti postavilo pro jednoho ze svých nejlepších zákazníků auto, které už nikomu neprodá, pod kapotou má jinak zaříznutý motor
před hodinouRodinná tragédie stojí za tímto opuštěným dealerstvím Alfy Romeo. Auta dál stojí uvnitř, jako by se v něm zastavil čas
před 3 hodinamiPrvní test už to říká naplno: Tohle nové Audi je horší než jeho předchůdce
před 4 hodinamiFiat dál zkouší dělat ze svých levných aut Maserati pro chudé, asi to na lidi funguje
včeraČíňané se chlubí bezpečností své novinky tak absurdně, že se před ní musí třást i řidiči náklaďáků
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva