Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Peugeot 508 RXH s dieselem bez hybridu má českou cenu, stále musíte být milionářem
1.11.2014 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Bez tučného konta si ani levnější verzi allroadové 508 nekoupíte, na rozdíl od hybridu vám ale z milionového rozpočtu zbude aspoň 7 tisíc na pár nádrží nafty.
Faceliftovaný Peugeot 508 se nám podrobně představil už na sklonku „nejletnějších” měsíců a v mezičase jsme si v něm stihli také odkroutit první kilometry. Nedá se tedy říci, že bychom o něm něco podstatného nevěděli, jeden kamínek do mozaiky detailů nám ale přece jen scházel.
Automobilka totiž zareagoval na minimální zájem o pohon HYbrid4 a právě do nabídky 508 v allroadové verzi RXH doplnila také konvenční naftový dvoulitr. Už jsme věděli, že půjde o motor 2,0 BlueHDI FAP s výkonem až 133 kW (180 koní), který pošle na kola přední osy přes šestistupňovou automatickou převodovku, kolik bude stát, jsme ale nevěděli. Automobilka avizovala zahájení prodejů od listopadu letošního roku a hle, nelhala.
Právě 508 RXH 2,0 BlueHDI se totiž dneškem objevuje v oficiálním ceníku, jak už ale naznačuje nadpis tohoto článku, o levný špás nejde. Pravda, novinka je dostupnější než dieselový hybrid s pohonem všech kol (1 052 600 Kč v základní a rovnou nejvyšší možné výbavě Allure), ani cenovka 993 000 Kč ale nevzbudí úsměv na tváři těm, kteří žijí od výplaty k výplatě. Přesto jde opravdu o lepší nabídku než u hybridní verze - klasický diesel je levnější, lehčí, rychlejší, stejně bohatě vybavený, v praxi bude jen těžko méně úsporný a cenovka je přece jen nižší. A pohon všech kol u Hybrid4 beztak funguje všelijak.
Pro úplnost dodejme, že nová verze s provozní hmotností 1 790 kg akceleruje na stovku za 8,9 až 9,7 sekundy (zajímavý údaj...) a rozjede se až na 220 km/h. Kombinovaná spotřeba činí prý 4,6 litru nafty na 100 km a ve výbavě je opravdu kde co. Více vám napoví [www.autoforum.cz/static/download/Peugeot_508_RXH_cenik_CZ_2014-11.pdf kompletní oficiání ceník] (PDF, 312 kB), který si můžete stáhnout z našeho webu.









Peugeot 508 RXH s faceliftem pro rok 2015 přišel o nutně hybridní pohon, spíše tím ale získal
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Spalovací „dinosaurus” Koenigseggu stanovil další dynamický rekord produkčních aut, nestačí mu ani nejlepší elektromobil
včeraNové Audi RS5 Avant nachytali při testech na Ringu a v okolí, jeho obrovské výfuky působivě jen vypadají
7.5.2025Ford dodatečně ukázal celou rekordní jízdu extrémního Mustangu na nejnáročnějším okruhu světa, už ani neměl na výběr
6.5.2025
Nejnovější články
Mercedes nechtěl motory V8 nabízet už skoro pro nic, teď otočil a jejich novou generaci chce nacpat takřka do všeho
před hodinouDědic Fiatu a šéf Renaultu dali EU ultimátum: Buď něco změníte teď, nebo zničíte autoprůmysl, za 5 let bude pozdě
před 2 hodinamiBizarní prodlužovač dojezdu Tesly je totální fiasko. Nesmyslné řešení nakonec nedostane nikdo, firma vrací zálohy
před 4 hodinamiJeden z největších propadáků velkých moderních aut nikdo nechce ani ojetý, sotva použitý je k mání za jednotky procent původní ceny
před 5 hodinamiKrize Audi se prohlubuje, firma v problémech začíná rozprodávat své rodinné stříbro
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva