Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Renault Fluence a Latitude končí v Německu, zájem o ně je minimální
8.11.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Ani tak úspěšné značce na tak velkém trhu se nemusí podařit zaujmout s jinde oblíbeným autem. To platí o Renaultu Fluence, konec Latitude až tak nepřekvapí.
Teprve před pár dny jsme vám oficiálně představili očekávaný facelift Renaultu Fluence pro rok 2013. I u nás jde o dosti populární auto, které boduje, přiznejme si, hlavně hodně nízkou cenou. Na tom ale není nic špatného a nedá se říci, že by podobné nabídky Němcům nevoněly - třeba Dacia prodává „v Reichu” podobné množství aut jako Mazda nebo Honda, a tak část tamní klientely nad lácí určitě neohrnuje nos. Jenže Fluence se prostě nechytl a faceliftu se na německém trhu ani nedočká.
Vyplývá to z avíza tamního zastoupení Renaultu. Fluence patrně dožije konce výroby aktuálního provedení, katalogy k tomu faceliftovanému už se ale Francouzi zdržovat nebudou. A je to celkem pochopitelné - pouhých 115 prodaných kusů za deset měsíců letošního roku je skutečně extrémně málo, však Renault v Německu patří k 10 nejoblíbenějším značkám a prodá tam rok co rok okolo 100 tisíc aut.
Pokud by výše uvedená logika platila pro Renault Latitude, pak bychom si mohli vsadit na to, že se brzy v Evropě dočkáme jeho zatím korejského faceliftu. Je ale jen možné, že když se kácel les, vzal Renault Deutschland sekeru i na tento model, neboť jeho prodeje jsou na tom ještě hůře - našel si letos v Německu jen 107 zákazníků. Latitude má ale na rozdíl s Fluence problémy s odbytem jinde, a v úvahu tak klidně připadá i to, že se sekery namísto faceliftu dočká zcela.
Česká nabídka obou modelů krokem německého zastoupení značky stižena není, Fluence je u nás naopak hvězda jasná, když se s téměř tisíci prodanými kusy podílí na prodejích Renaultu ČR více než 10 procenty. A na jeho facelift si spousta zákazníků jistě ráda počká...











Nepravděpodobný renegát, tím je v Německu Renault Fluence. Na jeho facelift už si tam ani nepočkají






Tohle je faceiftovaný Samsung SM5 neboli místní Renault Latitude. Ani na ten nejsou Němci zvědaví
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
„Bugatti pro chudé” znovu vytřelo podlahu s drahou konkurencí, potichu stanovilo další rekord okruhu
před 6 hodinami
Žena jela autem po dálnici a najednou jí na střeše přistálo letadlo. Video zachycuje vše
11.12.2025
Muž si nechal na zimu hodit své Ferrari jeřábem na balkon jen aby zjistil, že Vídeň není Dubaj
10.12.2025
Nové na MotoForum.cz
- Velká cena Thajska 2026 je v ohrožení kvůli negativnímu cestovnímu varování včera 11:18
- Danilo Petrucci: Jeho namáhavá cesta k tomu, aby se stal továrním jezdcem BMW v WSBK včera 11:00
- Radio Paddock informuje: Zvažuje VR46 Racing od roku 2027 přechod k Aprilii? 12.12.2025
- Test Honda GB350S: retro jednoválec 12.12.2025
- Předprodej vstupenek na MotoGP startuje zítra 10.12.2025
Nejnovější články
Britové montují do lehounké malé Mazdy 380koňový motor V6, výsledkem bude levné auto schopné pokořit i supersporty
před 53 minutami
Prodeje Tesly šly skutečně do kopru. A hodně. Přesto ze současné situace silně profituje
před 2 hodinami
Nové Smarty jsou až absurdně obří auta, ten nejnovější měří skoro 5 metrů. A Mercedesy nepřipomínají náhodou
před 3 hodinami
Kruh se uzavírá, VW má v plánu zachránit své elektromobily s pomocí spalovacích motorů
před 5 hodinami
„Bugatti pro chudé” znovu vytřelo podlahu s drahou konkurencí, potichu stanovilo další rekord okruhu
před 6 hodinami
Živá témata na fóru
- whitelist & blacklist 12.14. 09:14 - Brus
- Lampárna (stěžovatelna) 12.14. 09:05 - Brus
- IT poradna 12.14. 05:13 - rutak11
- BMW Divize 12.13. 21:24 - Kavis
- Řidiči, co to mají v ruce... 12.12. 23:17 - Truck Daškam
- Onboard videa 12.12. 22:07 - řidičBOB
- VZKAZY 12.12. 20:10 - M.Z.
- Politický koutek 12.10. 18:54 - Stepan
