Renault Mégane Monaco GP: sportovní elegán pro Ženevu

Zdá se, že u Renaultu již mají plné hlavy nadcházejícího ženevského autosalonu. Dnes totiž odhalili další novinku, která se poprvé ukáže právě ve Švýcarsku - sportovně elegantní edici Méganu s přídomkem Monaco GP.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Renault Mégane Monaco GP: sportovní elegán pro Ženevu

2.2.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek

Renault Mégane Monaco GP: sportovní elegán pro Ženevu

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Zdá se, že u Renaultu již mají plné hlavy nadcházejícího ženevského autosalonu. Dnes totiž odhalili další novinku, která se poprvé ukáže právě ve Švýcarsku - sportovně elegantní edici Méganu s přídomkem Monaco GP.

Nová specialitka na bázi Méganu tak následuje Renault Wind Gordini, který jsme vám představili teprve včera. Ostatně i Mégane Monaco GP se soustředí hlavně na vizuální dojem, na druhou stranu je možné jej pořídit i v nekompromisní, skutečně sportovní verzi RS. Ale vezměme to pěkně popořádku.

Vůz podle vyjádření Renaultu míří na zákazníky, které zajímá elegance, sport a styl a hodlá na jejich city zaútočit hlavně důkladně vylepšeným vzhledem karoserie i interiéru. Nejviditelnějším specifikem zevnějšku je perleťový bílý lak, který byl vyvinut speciálně pro edice Monaco GP. Ten sympaticky kontrastuje s černými doplňky exteriéru jako jsou přední maska, lemování předních mlhových světel, parabolay hlavních světlometů, vnější zpětná zrcátka nebo zadní difusor.

Vnitřek vozu je vyšperkován opět perleťově bílými doplňky, které najdeme třeba na středové konzoli, na volantu nebo ve výplních dveří, bílé je též obšití kožených částí a specifika uzavírá štítek s pořadovým číslem vozu v rámci této edice a označením Monaco GP „ocejchované” koberečky.

Vedle vzhledu byl upraven i podvozek, který má nabídnout jistější a přesnější chování v zatáčkách. Zasaženo bylo dokonce i do vypiplaného zavěšení verze RS, které dostalo dodatečné nezávislé otočné rameno na přední nápravě.

Renault Mégane Monaco GP bude k mání s benzinovými motory 2,0 T s výkonem 205 koní a manuální převodovkou nebo 2,0 T se 170 koňmi a automatickou převodovkou. U naftových alternativ budou k dispozici agregáty 2,0 dCi se 150, 180 nebo 175 koňmi s tím, že posledně jmenovaný bude spjat s „automatem”, zbylé dvě varianty doprovodí přímo řazená skříň. Varianta RS neboli Renault Sport bude pochopitelně k mání výlučně s motorem 2,0 16V turbo o výkonu 250 koní.

Vůz bude dostupný od března v blíže neupřesněných 14 evropských zemích, zda mezi nimi bude i Česká republika zatím nevíme. Stejně tak zatím neznáme ceny vozu.

Závěrem dodejme, že tato edice navazuje na dříve představenou Lagunu Coupé Monaco GP, která byla coby limitovaná edice prodávána (a vyprodána) během loňského roku. Letos bude k mání opět v nové omezené edici, její specifika budou totožná jako u Méganu.


Renault Mégane Monaco GP: sportovní elegán pro Ženevu - 1 - Renault Megane Monaco GP Edice 01Renault Mégane Monaco GP: sportovní elegán pro Ženevu - 2 - Renault Megane Monaco GP Edice 02Renault Mégane Monaco GP: sportovní elegán pro Ženevu - 3 - Renault Megane Monaco GP Edice 03Renault Mégane Monaco GP: sportovní elegán pro Ženevu - 4 - Renault Megane Monaco GP Edice 04Renault Mégane Monaco GP: sportovní elegán pro Ženevu - 5 - Renault Megane Monaco GP Edice 05Renault Mégane Monaco GP: sportovní elegán pro Ženevu - 6 - Renault Megane Monaco GP Edice 06Renault Mégane Monaco GP: sportovní elegán pro Ženevu - 7 - Renault Megane Monaco GP Edice 07Renault Mégane Monaco GP: sportovní elegán pro Ženevu - 8 - Renault Megane Monaco GP Edice 08Renault Mégane Monaco GP: sportovní elegán pro Ženevu - 9 - Renault Megane Monaco GP Edice 09Renault Mégane Monaco GP: sportovní elegán pro Ženevu - 10 - Renault Megane Monaco GP Edice 10Renault Mégane Monaco GP: sportovní elegán pro Ženevu - 11 - Renault Megane Monaco GP Edice 11Renault Mégane Monaco GP: sportovní elegán pro Ženevu - 12 - Renault Megane Monaco GP Edice 12Renault Mégane Monaco GP: sportovní elegán pro Ženevu - 13 - Renault Megane Monaco GP Edice 13

Petr Miler

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše