Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Rezvani Beast X: nová verze slibuje šílených 700 koní, podraží podle toho
14.10.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
První supersport dosud neznámé značky má dorazit již ve třetí inkarnaci. Ta dostane navíc dvě turba Garrett, velké zadní křídlo a více luxusu.
Nová kalifornská automobilka Rezvani o sobě dává pravidelně vědět již od loňského roku, kdy oznámila, že se svou prvotinou zašlape konkurenci do prachu. To se jí skutečně podařilo, zatím ovšem hlavně cenou. Ta u modelu Beast vyšplhala na nemalých 165 000 USD (cca 3 407 000 Kč), tedy na vyšší sumu než u takového Porsche 911 GT3. Pravda, oproti německému vozu tu máme zajímavější parametry, neboť Rezvani se může pochlubit zrychlením na stovku, respektive na 96 km/h již za 2,7 sekundy. Kupé z Zuffenhausenu by ale mohlo kontrovat lepším image.
Dané srovnání ale nechme nyní stranou, místo toho si posvítíme na novinku, kterou Rezvani v poslední době poslalo do světa. Model Beast i varianta Beast Speedster, v jejichž případě můžeme počítat s výkonem 507, respektive 304 koní, jsou totiž pro automobilku pouhým základem. Aktuálně je totiž ve vývoji provedení Beast X, které by mělo produkovat dokonce 700 koní. V takovém případě bychom přitom mohli počítat s akcelerací na stovku na úrovni Bugatti Veyron.
Souběžně s vyšším výkonem se dá očekávat i vyšší cena, která by mohla atakovat pětimilionovou hranici. To je samozřejmě nemalá suma na model neznámé značky, který navíc není originální, ale vychází z přestavby Arielu Atom. Pod kapotou přitom ve všech třech případech najdeme 2,4litrový čtyřválcový motor Honda K24, který ovšem pro potřeby nového provedení Beast X dostane dvojici turbodmychadel Garrett.
Kromě upravené pohonné jednotky se tato novinka pochlubí zároveň i modifikovaným bodykitem, kterému bude dominovat mohutné napevno uchycené zadní křídlo. V přední části se pak objeví agresivnější a nižší nárazník, který dostane dodatečné průduchy kvůli lepšímu chlazení přeplňovaného agregátu. Úpravy se pak nejspíše dotknou také interiéru, který zřejmě bude o trochu luxusnější.









































































Rezvani Beast má dorazit v nové verzi X, která dostane do vínku 700 koní namísto dosavadních 507, respektive 304 u modelu Speedster
Zdroj: GT Spirit
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Možná bude stačit málo, aby se z designově katastrofálních nových Mercedesů stali krasavci
před 3 hodinamiBMW začalo s poslední novinkou potichu používat nové logo, nevšiml si toho skoro nikdo
před 10 hodinamiPříplatkové karbonové stěrače na Porsche 911 jsou výsměch v době, kdy auto s faceliftem nabralo 82 kilo jako nic
včera
Nejnovější články
Jaguar a Land Rover už 10 dnů nevyrobily ani jedno auto, s prodeji to není o moc lepší
před 2 hodinamiMožná bude stačit málo, aby se z designově katastrofálních nových Mercedesů stali krasavci
před 3 hodinamiFord už v krizi chystá náhradu za zaříznutý Focus. Zkuste se nesmát. Anebo nebrečet
před 4 hodinamiMercedes po třech letech popírání reality konečně uznal, že čtyřválcový C63 AMG je propadák, autu vymění motor
před 5 hodinami„Prvním pravidlem byznysu je dělat to, co chce zákazník,” říká šéf Škody. Takže nabídne víc nechtěných elektromobilů, to dá rozum
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva