Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Romeo Ferraris Abarth Cinquone Stradale: drsný Fiat 500 za dva miliony
9.10.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Italský tuber Romeo Ferraris se řídí mottem „výkon na požádání“ a ve své práci se rozhodně neomezuje. Jeho malá pětistovka má 300 koní a vypadá jako rekvizita z natáčení hvězdných válek.
Původně to byl Abarth 500, který může mít s paketem esseesse až 180 koní. Teď díky ohromnému body kitu vypadá jako helma Darth Vadera doplněná světly, difuzorem, dvěma centrálními koncovkami výfuku a decentním spoilerem prodlužujícím střechu. Vlastně by to byla docela směšná karikatura Fiatu, kdyby se ovšem pod přední kapotou neukrývala přeplňovaná čtrnáctistovka s výkonem vyšponovaným na 300 koní.
Italové toho na svých stránkách zatím moc neprozradili, ale domácím médiím se podařilo zjistit, že tato kreace by měla mít cenovku kolem 80 tisíc eur (cirka dva miliony korun), což z tohoto vozu dělá patrně nejdražší pro běžné silnice schválenou pětistovku na světě. Stroj vychází z ryze závodního speciálu postaveného pro vytrvalostní podnik - šestihodinovku na okruhu Vallelunga. Oproti sériovému vozu dostal větší turbo, mezichladiče, kompletně nový výfukový systém s metalickými katalyzátory a přeprogramovanou řídicí jednotku.
Interiér se rovněž nechal inspirovat světem závodních aut. Najdete tu karbonové panely, čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP, dvě alcantarou čalouněné skořepiny, stejným materiálem potažený volant i horní část palubní desky, prázdné místo po zadních sedačkách částečně zaplněné bezpečnostním rámem, hasicím systémem a dvojicí závodních helem. Na bližší technické parametry a naměřená čísla se zatím čeká, proslýchá se jen, že auto by mělo mít hmotnost těsně nad tunou. Více snad budeme vědět po tomto víkendu, kdy měl být Abarth Cinquone Stradale oficiálně představen.









Abarth 500 od Romeo Ferraris má mít oficiální posvěcení a může jezdit na běžných silnicích
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
před 6 hodinamiGeorge Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
dnesNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
včera
Nové na MotoForum.cz
- Triumph TF 250-E a TF 450-E 2026: enduro z Anglie 08:00
- Aktuální zdravotní stav Bertelleho včera 23:23
- WorldSBK míří do italské Cremony: Návrat Jonathana Rey včera 10:00
- Test MotoGP v Jerezu 28.4.2025
- MS side pokračovalo v Estorilu 28.4.2025
Nejnovější články
Němci srovnali Škody Elroq a Karoq. Elektromobilu nadržují, přesto neumí zastřít, že je skoro ve všem horší než dožívající spalovák
před 3 hodinamiJeden z největších dodavatelů automobilek potvrdil návrat ke spalovacím motorům, své nové řešení brzy nabídne všem
před 5 hodinamiSlovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
před 6 hodinamiFerrari za cenu Škody od čínského výrobce mobilů odhalilo interiér a další detaily, tohle budou soupeři rozdýchávat těžko
před 8 hodinamiLidé na elektromobily přejdou sami, říkali. A rádi, říkali. Dnešní realita v Belgii a Nizozemsku ukazuje něco úplně jiného
před 9 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva