Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Seat Leon FR 2016: facelift na ilustraci, realita stěží bude jiná
25.5.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Španělský hatchback (a také kombi) se dočká nového nárazníku, se kterým jistě dorazí i litrový tříválec a pár modifikací interiéru.
Před pár týdny pronikly na světlo světa snímky čelního nárazníku, jenž ozdobí faceliftovaný Seat Leon FR. Ten se velmi pravděpodobně představí naživo na podzim na autosalonu v Paříži, nicméně virtuální debut můžeme čekat dříve. Zatím není jisté, zda nás Španělé budou napínat třeba až do léta, či zda se svou novinkou vyrukují v dohledné době. Nicméně jelikož mnohá fakta jsou již známa, nervozitou si nehty nejspíše hryzat nebudeme.
Po stránce mechanické se dá předpokládat, že Leon půjde cestou faceliftovaného Audi A3 či modernizované Škody Octavia. Také v tomto případě tedy můžeme očekávat litrový tříválec naladěný na 115 koní, jenž v nabídce nahradí silnější variantu čtyřválce 1,2 TSI. Ostatně, už nějakou chvíli je součástí nabídky u nás obvykle neprodávaných verzí Ecomotive. Dalším posunem pak nejspíše bude rošáda o patro výše, kde motor 1,8 TSI udělá prostor dvoulitru.
Po stránce vizuální se pak novinka až tak moc lišit nebude, zmiňovaný nárazník bude víceméně tou nejzásadnější modifikací. Francouzský web Virtuel-Car nám přitom na neoficiální ilustraci naznačuje, jak by asi mohlo vypadat třídvířko SC. Jak je zjevné, rozhodně nejde o proměnu zásadní, stejně jako u čtyř kruhů došlo víceméně jen k lehké evoluci.
Lehké osvěžení se dotkne rovněž interiéru, kde se objeví nové barvy a vzory čalounění. Zlepšení se dočká také kvalita některých plastů, asi největší důraz však Seat bude klást na konektivitu. Spárování s mobily pomocí MirrorLink je jasné, přičemž stejně jako u Škody i v tomto případě dorazí speciální aplikace umožňující sledovat na dálku třeba spotřebu.
Španělské třídvířko nejspíše jinak vypadat nebude
Ilustrace: Virtuel-Car
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“ včera 12:42
- Začalo letošní MS-Side včera 10:00
- Petr Najman: „Mrazivá a komplikovaná Jarní cena Brna“ včera 08:00
- Oliver König pojede IDM s Ducati 23.4.2024
- Harley-Davidson Praha: 6. Nedoklubko Challenge 25. května 2024 22.4.2024
Nejčtenější články
- Bugatti schopné zrychlit z 0 na 500 km/h za 20 s prochází finálními testy, ladí ho sám držitel vytrvalostní trojkoruny
25.3.2024 - Babičkou do garáže schovaný nový VW z roku 1996 nikdo nechce. Stroj času s pouhými 50 km stojí pořád víc
25.3.2024 - Stellantis našel uplatnění pro svou osiřelou továrnu v Polsku, bude tam montovat levná čínská auta
25.3.2024 - Únik provalil novou vrcholnou verzi Tesly Model 3, Musk využil své vlády nad Twitterem, aby zahladil stopy
25.3.2024 - Na těchto autech spekulující sběratelé prodělali kalhoty, jejich ceny se za pár let propadly až o 3 miliony Kč
25.3.2024
Živá témata na fóru
- Onboard videa 04.25. 05:27 - řidičBOB
- Lampárna (stěžovatelna) 04.24. 15:55 - řidičBOB
- Fiat a vše kolem nich 04.24. 12:51 - pavproch
- Elektromobily a vse kolem nich 04.24. 12:23 - Zajda
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.23. 21:30 - řidičBOB
- Audi multitronic - cvrlikání 04.23. 16:56 - Pedro22
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.23. 12:57 - mattonecz
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.23. 08:42 - Arkis