Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Seat Leon FR 2016: facelift na ilustraci, realita stěží bude jiná
25.5.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Španělský hatchback (a také kombi) se dočká nového nárazníku, se kterým jistě dorazí i litrový tříválec a pár modifikací interiéru.
Před pár týdny pronikly na světlo světa snímky čelního nárazníku, jenž ozdobí faceliftovaný Seat Leon FR. Ten se velmi pravděpodobně představí naživo na podzim na autosalonu v Paříži, nicméně virtuální debut můžeme čekat dříve. Zatím není jisté, zda nás Španělé budou napínat třeba až do léta, či zda se svou novinkou vyrukují v dohledné době. Nicméně jelikož mnohá fakta jsou již známa, nervozitou si nehty nejspíše hryzat nebudeme.
Po stránce mechanické se dá předpokládat, že Leon půjde cestou faceliftovaného Audi A3 či modernizované Škody Octavia. Také v tomto případě tedy můžeme očekávat litrový tříválec naladěný na 115 koní, jenž v nabídce nahradí silnější variantu čtyřválce 1,2 TSI. Ostatně, už nějakou chvíli je součástí nabídky u nás obvykle neprodávaných verzí Ecomotive. Dalším posunem pak nejspíše bude rošáda o patro výše, kde motor 1,8 TSI udělá prostor dvoulitru.
Po stránce vizuální se pak novinka až tak moc lišit nebude, zmiňovaný nárazník bude víceméně tou nejzásadnější modifikací. Francouzský web Virtuel-Car nám přitom na neoficiální ilustraci naznačuje, jak by asi mohlo vypadat třídvířko SC. Jak je zjevné, rozhodně nejde o proměnu zásadní, stejně jako u čtyř kruhů došlo víceméně jen k lehké evoluci.
Lehké osvěžení se dotkne rovněž interiéru, kde se objeví nové barvy a vzory čalounění. Zlepšení se dočká také kvalita některých plastů, asi největší důraz však Seat bude klást na konektivitu. Spárování s mobily pomocí MirrorLink je jasné, přičemž stejně jako u Škody i v tomto případě dorazí speciální aplikace umožňující sledovat na dálku třeba spotřebu.

Španělské třídvířko nejspíše jinak vypadat nebude
Ilustrace: Virtuel-Car
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Stačí skutečně velmi, velmi málo, aby nejnovější Ferrari vypadalo dokonale věrohodně jako nová Toyota
včeraBMW se hlásí o rekord z nejnáročnějšího okruhu světa. Pomalé jeho auto není, vše ostatní je ale diskutabilní
4.7.2025Čínskému SUV Ferrari za cenu Škody začaly při ostré jízdě hořet brzdy, výrobce říká, že je to úplně normální
2.7.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Dnes neuvěřitelný VW z dob, kdy jste si u Němců mohli poručit skoro cokoli, je k mání stále nejetý. Nikdo ani nezašpinil jeho spodek
před 3 hodinamiSpolečný elektromobil Hondy a Sony je zatím pořádný provar. Firmám už prodělal přes 10 miliard, aniž by byl blízko dokončení
před 4 hodinamiVěříte Mercedesu aspoň slovo, když říká, že se jeho tragicky přijatá novinka prodává jako housky na krámě?
před 6 hodinamiFiasko kdysi převratného motoru Nissanu přichází pro firmu v nejhorší možný čas, může ji přivést až do záhuby
včeraVědci popsali, proč se tolika lidem dělá z elektrických aut fyzicky špatně
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva