Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Šéf SRT: nesrovnávejte Viper s Corvette, jsou to zcela jiná auta
28.1.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Ralph Gilles označil Viper za dokonalý vůz, showcar, který si můžete koupit. Nechce jej srovnávat s Corvette, absenci automatu vidí jako pozitivum.
Prodeje nového SRT Viperu zpočátku neplnily očekávání, což vedlo až k omezení výroby. Údajně za to mohli dealeři a špatné načasování, faktem však zůstává, že nový Viper přijde na dvojnásobek toho, co Corvette C7, a na trati ho porazí starší Corvette C6 ZR1. Ostatně, edice Time Attack 2014 vznikla kvůli pomstě a její srovnání s novou Corvette C7 Z06 bude jistě zajímavé.
Šéf SRT Ralph Gilles v rozhovoru pro Autonews svůj stroj bránil - řekl, že Viper nikdy nebyl a nebude Corvette. „Nikdy jsme se nesnažili být Corvette a ani nebudeme. Viper je vyráběný ručně - jen namalovat pruhy trvá 18 hodin. Barva je nanášena pískováním, jak zvenčí, tak zevnitř. Všechny části jsou stvořeny s dokonalostí. Snažíme se postavit showcar, který si můžete vlastnit. Není to spotřební zboží,” vysvětlil Gilles. Činy však naznačují, že SRT leží porážka od dosluhující Corvette ZR1 pořádně v žaludku. Jak jinak si vysvětlit Viper Time Attack?
Gilles také řekl, že v současnosti nechávají potenciální zákazníky si Viper pořádně vyzkoušet a že mají dobré ohlasy. „Lidé si bohužel vzali do hlavy, že SRT Viper je evolucí předchůdce. To však není pravda, je to zcela nový vůz,” dodal šéf SRT.
Jako jeden z důvodů, proč se Corvette daří více než Viperu, někteří vidí i absenci automatické převodovky ve stroji Chrysleru. „Nepracujeme na verzi s automatem, ale nejsme zcela proti,” komentoval tento aspekt Gilles. „Je to naše další odlišnost - všichni mají pádla pod volantem, my ne. Zároveň však vidíme, jak lidi říkají, že skutečná řidičská auta se už nevyrábějí - právě kvůli převodovkám. A o tom to je,” dodal.




















I když šéf SRT Ralph Gilles říká, že nemáme srovnávat Viper s Corvette, k čemu asi vznikla edice Time Attack?
Zdroj: Auto News
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Max Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
včeraHromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Šéf Fordu pořád nepochopil nic. Z elektrické pasti couvá jen na oko, nový elektromobil prý bude něco jako druhý Model T
před 2 hodinamiPadlá rodinná hvězda od VW v bazarech stále láká praktičností, odrazuje ale drahou poruchovostí
před 4 hodinamiSvého času největší lidová atrakce Nürburgringu míří do zapomnění, po fiasku a tragické nehodě ji demolují
před 5 hodinamiNový Ford Mondeo se potichu vrátil na pozici bestselleru, s cenou od 440 tisíc Kč to ale nakonec není překvapení
před 7 hodinamiNové spalovací motory od Číňanů, Arabů a Francouzů bude nakupovat další značka, v tomto případě může jít o zlomový moment
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva