Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Sériové BMW X2 bude jinak vypadat jen stěží. Prostě stylovější X1 (ilustrace)
11.10.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
BMW tak trochu promeškalo příležitost SUV postavené na platformě UKL trochu odlišit. Za pár novinek si ale bezesporu řekne o vyšší sumy.
Otázky na téma smysluplnosti BMW X2 jsme vznesli již ve chvíli, kdy mnichovská automobilka své nejnovější SAC neboli Sport Activity Coupe představila. Zatímco u takových modelů X4 nebo X6 bychom na odpověď přišli okamžitě, neboť jde přeci jen s přimhouřením obou očí o stylovky, která se vůči konzervativněji stylizovaným vozům X3 a X5 opravdu liší, u X2 je odklon vůči X1 menší.
Ještě více patrné je to na neoficiálních ilustracích webu Remca Meulendijka, který nám přináší pohled na možnou produkční variantu. Realita se jistě bude v některých detailech lišit, nicméně celkově s odklonem počítat nelze. Nové BMW X2 tak působí jen jako model X1, který dostal navíc agresivněji střižené nárazníky a poněkud sníženou střešní linii.
Zde změny začínají, ale také končí. Mechanicky již jde o identické vozy. Oba stojí na platformě UKL, která v základu používá pohon předních kol. Ten je možné vyměnit za systém xDrive, stejně jako lze v motorovém prostoru nahradit přeplňované tříválce přeplňovanými čtyřválci. Atmosféry či šestiválce jsou mimo hru.
Kabina jistě bude velice podobná té z X1, změny lze očekávat znovu jen u detailů. Je samozřejmě možné, že zejména vzadu BMW přijde s výraznějšími nuancemi hlavně kvůli nižší střeše. Ta je přitom i důvodem, proč lze očekávat méně místa na zadních sedadlech a v zavazadelníku.
Abychom tedy vše sesumírovali, BMW X2 se od modelu X1 lišit jen málo. Nabídne lehce vybroušený styl doplněný menší praktičností a vyšší cenou. V případě X4 a X6 tato strategie šla chápat, zde ale mnichovští míří se stejnou návnadou do již jednou vyloveného rybníka. Uspějí? To zjistíme v roce 2018.


Produkční BMW X2 nejspíše jinak vypadat nebude
Ilustrace: RM.Design
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
„Bugatti pro chudé” znovu vytřelo podlahu s drahou konkurencí, potichu stanovilo další rekord okruhu
před 6 hodinami
Žena jela autem po dálnici a najednou jí na střeše přistálo letadlo. Video zachycuje vše
11.12.2025
Muž si nechal na zimu hodit své Ferrari jeřábem na balkon jen aby zjistil, že Vídeň není Dubaj
10.12.2025
Nové na MotoForum.cz
- Velká cena Thajska 2026 je v ohrožení kvůli negativnímu cestovnímu varování včera 11:18
- Danilo Petrucci: Jeho namáhavá cesta k tomu, aby se stal továrním jezdcem BMW v WSBK včera 11:00
- Radio Paddock informuje: Zvažuje VR46 Racing od roku 2027 přechod k Aprilii? 12.12.2025
- Test Honda GB350S: retro jednoválec 12.12.2025
- Předprodej vstupenek na MotoGP startuje zítra 10.12.2025
Nejnovější články
Britové montují do lehounké malé Mazdy 380koňový motor V6, výsledkem bude levné auto schopné pokořit i supersporty
před 58 minutami
Prodeje Tesly šly skutečně do kopru. A hodně. Přesto ze současné situace silně profituje
před 2 hodinami
Nové Smarty jsou až absurdně obří auta, ten nejnovější měří skoro 5 metrů. A Mercedesy nepřipomínají náhodou
před 3 hodinami
Kruh se uzavírá, VW má v plánu zachránit své elektromobily s pomocí spalovacích motorů
před 5 hodinami
„Bugatti pro chudé” znovu vytřelo podlahu s drahou konkurencí, potichu stanovilo další rekord okruhu
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
