Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Škoda Rapid RS: sériová podoba ostrého Rapidu se začíná rýsovat (ilustrace)
29.5.2013 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Máme zato, že se Theo Chin mohl tentokrát snažit o něco více, ale ani bychom se nezlobili, kdyby budoucí Rapid RS zůstal takový.
Když škodovka na letošním Wörethersee ukázala koncept Rapid Sport, hned jsme mluvili o tom, že se budoucí RS klube na světlo. A toto tvrzení jsme si nevytřepali z rukávu, automobilka o dva roky dříve na stejném místě řekla, že Rapid RS bude. Plány se od té doby pochopitelně mohly změnit, ale je představení sportovního konceptu průvodním znamením takové změny postoje? Asi ne.
Když jsme vám tedy před pár dny nabízeli nové fotky konceptu Sport, říkali jsme rovnou, ať už nás automobilka nenapíná a potvrdí budoucí výrobu podobně laděného vozu. To se zatím nestalo, celý příběh si ale bez její vůle žije tak trochu vlastním životem, nebo v tomto případě jeho otěže spíše svírá nám už dobře známý, samozvaný automobilový manipulátor Theo Chin.
Vzal do rukou právě poslední fotky Sportu a pokusil se z něj udělat sériový Rapid RS. Změnil toho docela hodně, když „odpálil” třeba různobarevnou karoserii i kola, nahodil standardní kapotu, černou střechu a lehce upravil nárazníky. Tohle nesporně představuje „sériovější” vzhled, ale podle nás musí Theo vědět, že ani takové řešení do produkce nepůjde. Sázeli bychom i na menší kola, méně výrazné rozšíření a ještě o něco decentnější řešení zadního nárazníku a vlastně všech těch „lízátek” dokola kolem.
To ale neznamená, že by se nám takovýhle Rapid RS nelíbil, co na něj říkáte vy?


Nepředpokládáme, že by sériový Rapid RS mohl vypadat přesně takto, jde ale o podobu produkci přinejmenším bližší
Zdroj: Theo Chin
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Novému „Bugatti pro chudé” vysekl poklonu slavný moderátor, prý je tak dobré, že na něj může být každý Američan hrdý
před 2 hodinamiDalší silniční Formule 1 Mercedesu lehla popelem, při jízdě začala hořet. Pro automobilku je stále větším prokletím
před 10 hodinamiNejsilnější Ferrari dneška s 1 000 koní vyzvalo na souboj dva upravené německé kompakty. Dostalo „čočku”, na kterou v Itálii nejsou zvyklí
včera
Nové na MotoForum.cz
- MotoGP míří do Aragonu 09:53
- Michael Dunlop zůstává neporaženým včera 18:15
- První závod side vyhrála dvojice Ryan Crowe/Callum Crowe včera 16:15
- TT 2025 začala trumfem Daveyho Todda včera 14:47
- KTM je zpět nebo je to jeho labutí píseň? včera 08:15
Nejnovější články
Novému „Bugatti pro chudé” vysekl poklonu slavný moderátor, prý je tak dobré, že na něj může být každý Američan hrdý
před 2 hodinamiBentley otočilo. Přichází s novým čistě spalovacím vrcholem ve chvíli, kdy už žádné takové auto přijít nemělo
před 3 hodinamiProducent Top Gearu dostal zákaz řízení na půl roku poté, co se svým Porsche jel 38 km/h na třicítce, to je kruté
před 5 hodinamiProč VW nedováží do Evropy svá levná auta z Číny? Odpovědi šéfa se leda zasmějete, bez uzardění lakuje
před 6 hodinamiŠéf Bugatti pochopil. Od fanouška elektromobilů se dostal k tomu, že nabídne spalovací vůz. A sám sní o stroji s motorem V10
před 8 hodinami
Živá témata na fóru
- kola e89+Tiguan+Scout a Thule 06.03. 14:49 - pavproch
- Jak vyhledat majitele Autovraku (potřebuju poradit) 06.03. 13:11 - Michal Sýkora
- Rychlodotazy 06.02. 22:19 - mlunovozík
- BMW Divize 06.02. 19:37 - delphin
- S větrem ve vlasech.... 06.02. 17:07 - jerry
- Politický koutek 06.02. 11:34 - Stepan
- Autopojištění - kalkulace 06.02. 10:31 - Vojta1988
- P: zvody a koncovka akrapovič R1300 GS 06.01. 10:53 - martinecko